bu canlıyı seksi bulan var mı?
  • 1
    omfg 28.7.2019 18:59
    overrated xd
  • 6
    aydakigunes 28.7.2019 19:02 ~ 22:43
    ben daha seksi bakıyorum

    sağ olsun 4 kişi buna kanaat getirmiş. onlara bakışlarımla birlikte sevgilerimi yolluyorum. inanmayanlar için o bakışı atardım da, şimdi sakata gelmeyelim mazallah.
    0
    simbilli_55 28.7.2019 23:55
    o kadar kendinden emin söylemişsin ki görmeden bile ikna oldum :d
    0
    aydakigunes 28.7.2019 23:58
    tek kaşımı kaldırdım.
    0
    simbilli_55 29.7.2019 00:04
    demek gizli silahın bu, niye seksi olamadığımı şimdi anladım...
    0
    aydakigunes 29.7.2019 00:19
    tek silahım bu değil evlat. recep ivedik'teki de kaş bizdeki de kaş. bu ayrıntıya dikkat edelim.
    0
    simbilli_55 29.7.2019 13:47
    ama recep ivediğe haksızlık ediyorsun o senden daha kolay kaldırır (tek) kaşını :d
  • 2
    gamzeszgin 28.7.2019 19:52
    abartı
  • 1
    parodi 28.7.2019 20:58
    yok yok az sıkmış kemeri biraz daha sıksın alttan üstten bi boşaltma olması lazım acaba su filan içebiliyormu
  • 2
    lothlorıenkıng 28.7.2019 21:00
    bunu ben giysem bende seksi olurum yav
  • 2
    michelangelo 28.7.2019 21:43
    gayet iyi bence
  • 0
    caytiryakisi 28.7.2019 22:34
    göğüsleri o kadar çok sıkıştırmış ki, patlaması an meselesi
  • 1
    gaddarus 28.7.2019 23:23
    iğrenç mide bulandırıcı
  • 0
    lazcoder 29.7.2019 00:59
    baştan aşağı kandırmaca ve yapaylık dolu. doğal hiçbir şey yok, silikon vadisi...
  • 1
    trakyalikuala 29.7.2019 01:07
    o kadar karışık bir kıyafet ki seksilikten çok uzak. o file çorap o bacak şekline hiç olmuş bu bacım, hele o taşlı mayonun üzerine o taşlı ceket... yetmedi belde alakasız bir kemer ve göğüs altında kuş gözü bağlama...alttaki saça sapan kovboy çizmesi mi jartiyer mi belli olmayan çizme... nasıl hareket edeceğini bilen orta güzellikteki her kadın seksi görünebilir(iddia ediyorum) ama hadise abarttıkça komik görünüyor cidden.
  • 0
    swarfdg 29.7.2019 01:21
    ıssız bir adaya düşsem, 5 yıl boyunca hayvanlar dışında dişi görmesem seksi bulabilirim.
  • 0
    adolfeedler2 29.7.2019 02:23
    ya amk puiv bi boku beğenmeme timi gelmiş, kadın daha ne yapsın allah aşkına. gayet bakımlı, diri, enerjik, kıyafetlerinde de dikkat etmiş. tebrik edip devamını dilemek kalıyor bize
    0
    lazcoder 29.7.2019 10:12
    sorun doğal olmamasında
  • 0
    karikaturist 29.7.2019 02:44
    yüzü güzel ama fazla erotik davranıyor
    0
    anilcan 29.7.2019 10:03
    şu yüzün neresi güzel
  • 2
    hitus 29.7.2019 06:44
    ayı gibi sikerim
    0
    lazcoder 29.7.2019 10:13
    bunlar hep yokluktan
    0
    bizanskurdu 29.7.2019 14:03
    dürüstlüğünü sevdim bebeğim
    0
    hitus 29.7.2019 14:47
    bende yalan yok ama normaldede ayı gibi sikiyom
  • 0
    anilcan 29.7.2019 10:02
    bir şeyin aşırısına kaçarsında iğrençleşir ya öyle
    0
    lazcoder 29.7.2019 10:13
    o sütyenin 3/2'si boş mesela.
  • 0
    michelangelo 29.7.2019 14:06
    sivaslı mıydı bu?
    öyleyse seksi olsa bile değil
  • soruyorum

    herhangi bir konu hakkında, puiv yazarlarına soruların yöneltilebileceği bölüm.