7
iyi geceler millet
yarın denemem var ben yatıyorum iyi geceler
  • 2
    oschemat 1 yıl önce
    sn mşglsn glb bn ytyrm iyi gclr ss.

    geldi aklıma direkt.

    saada iyi geceler puvo
    1
    magic 1 yıl önce
    aagahagaa
  • 1
    sewo 1 yıl önce
    bende @2 görünce uff snn be slk mesajı aklıma geldi .
    saada iyi geceler puvito.
    2
    magic 1 yıl önce
    ahaha :)
  • 3
    gaddarus 1 yıl önce
    başarılar!
    1
    magic 1 yıl önce
    eyvallah puvo gecen sinav baya moral bozuklugu yasadim bu sefer daha dikkatli olacagim ins
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    gerçek sınava giriyormuş gibi odaklan ve erken kalk kahvaltı yap sınav saatinden 30dk önce orada ol bunu sürekli yap alışkanlık oluşur ve sınav günü daha az sitres yaşarsın
    2
    oschemat 1 yıl önce
    bak işte biz iyi geceler diyoruz ama adam ileri görüşlü denemeyi düşünüyor .
    👏👏👏 takdir ettim puvo.
    2
    gaddarus 1 yıl önce
    eyvallah puvo :)
  • 1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    bu tarihte ne denemesi be
    0
    magic 1 yıl önce
    bu kaygusuzlugunu nickine veriyorum puvo bu sene sinavim var ya la benim :)
    1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    durun bi yıl var sınava hemen deneme :) sınavda başarılar . seviye tesbit sınavı mı
    0
    magic 1 yıl önce
    yok puvo ygs
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    kolay gelsin . sınavlar kolaylasıyor sanırım ama her sene katılım artıyor . simdi aklıma yine sınav denince çok şey geldi işi siyasete bağlamadan kapatayım iyi geceler :)
    0
    magic 1 yıl önce
    ahhahaah
  • 1
    amputesincap 1 yıl önce
    kolay gelsin puvo. aç girme denemeye :d
    1
    magic 1 yıl önce
    tamamdir puvo dikkat eksikligimi sifira cekmem lazim
    0
    amputesincap 1 yıl önce
    doğrusunu istersen sıfıra çekmek imkansız denebilir. o yüzden kendini sıfıra değil de minimuma indirmeye şartla, moral bozukluğu olmasın sonra. ayrıca denemeye girdiğin yerde çevrendeki gürültü gibi elinde olmayan engeller olursa hiç bozuntuya verme. gerçek sınavda da böyle elinde olmayan bir takım engeller olabilir, onlara hazırlık olarak düşünmen daha sağlıklı olur. çok oyalanmadan uyu bir de puvo geç oldu zaten. tekrardan kolay gelsin.
    1
    magic 1 yıl önce
    haklisin puvo tesekkurler
    1
    amputesincap 1 yıl önce
    herhangi bi yardıma ihtiyacın olursa, yakın dönemde o psikolojiyi yaşamış biri olarak buradayım puvo.
  • 1
    dehr 1 yıl önce
    başarılar meycik
  • 1
    bircocukabisi 1 yıl önce
    gerçek ygs sınavı hayatından girip girebileceğin en kolay deneme sınavı olacak.. stresi ve dikkat sorununu aşarsan ve temel mantık ve sentez gücün varsa tüm derslerden 30 netin üstüne çıkman çok kolay..
  • 1
    oxygen 1 yıl önce
    kolay gelsin kardeşim. bu yıl seni güzel bir yere yerleştireceğiz.
    1
    gaddarus 1 yıl önce
    (pi: @oxygen) yerleştireceğiz filan ne oluyo :)
    1
    oxygen 1 yıl önce
    güzel bir üniversite ve bölüm yahu ne olacak :) hedefin nedir?
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    ne biliyim ilk okuduğumda sübliminal mesaj var zannetim :)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...