8

privyanın yeni kralı


  • 0
    aydakigunes 3 ay önce
    privya neresi?
    0
    adolfbey 3 ay önce
    ateş tahtını okursan profilimden bulabilirsin
  • 1
    rapunzel 3 ay önce
    ben prenses olacağım kral değil
    0
    adolfbey 3 ay önce
    ya formalite zaten
    0
    rapunzel 3 ay önce
    olsun peki sen nesin oyun kurucu mu?
    0
    adolfbey 3 ay önce
    ben izleyicciyim
    0
    rapunzel 3 ay önce
    o zaman beni desteklemelisin
    0
    adolfbey 3 ay önce
    ilk önce bi politika belirle ve propaganda yap
    0
    rapunzel 3 ay önce ~ 3 ay önce
    siyasetten anlamam ki sanattan anlarım ben beni seçerlerse estetik ve huzur içinde yöneteceğiz ülkeyi
    0
    emkare 3 ay önce
    yaşasın sanatsever estetik anlayışlı prensesimiz (pi: rapunzel)!!!!!
    0
    adolfbey 3 ay önce
    (pi: @ghostrider) taht elden gidiyeah
    0
    ghostrider 3 ay önce
    sakiiiin 6 tane yan çar açıp kendime oy atıyorum hemen.
    0
    adolfbey 3 ay önce
    (pi: @reelsamurai) koş koş olay war mq
    0
    adolfbey 3 ay önce
    knk bide o zamanlar at var diye horse rider oldun ama ...
    0
    rapunzel 3 ay önce
    (pi: @ghostrider) bence centilmenlik yapıp bana bırakır tahtı
    0
    adolfbey 3 ay önce
    (pi: @reelsamurai)ilede konuşman lazım ama ...
    0
    rapunzel 3 ay önce
    samuraylar hep onurlu centilmen kişilikler zaten bence oda razı gelir
    0
    reelsamurai 3 ay önce
    führerim ne yapmışsın sen böyle
    0
    adolfbey 3 ay önce
    düşman ordusu geliyo ülkenin kuzeyine çıkarma yaptılar ve en yakındaki kalene doğru geliyeah napcan onlara ücretsiz terapi yapıp ülkelerine mi yollucan -1
    0
    rapunzel 3 ay önce
    hayır şehrimin güzel kızlarından birini ajan olarak gönderir ve bütün askerleri zehirletirim
    0
    adolfbey 3 ay önce
    hll eğer seçilirsen hikayedeki ülkeyle ilgili birlikte kurgulıcaz inş seçilmezsin :d
  • 0
    emkare 3 ay önce
    (pi: @rapunzel) prensestir prenses kalacak
    0
    rapunzel 3 ay önce
    teşekkürler halkım
    0
    emkare 3 ay önce
    yaşasın prensesimiz!!!! (caps lock açık yazdım)
    0
    rapunzel 3 ay önce
    tamam sakin :)
    0
    adolfbey 3 ay önce
    lan git hikayeyi oku herşeyi puntos baba yapıyo lan
    0
    emkare 3 ay önce
    sayın prensesimizin huzurunda başka isimler zikretmeyiniz. çünkü (pi: rapunzel) prenses hanımefendimizin huzurunda saygısızlık etmiş oluyorsunuz.
  • 0
    ghostrider 3 ay önce
    genjler bir karl mı istiyorsunuz. (pi: @rapunzel) olsun
    (pi: @adolfbey) rapunzeli kral yapalım, çünkü henüz kıçıma göre bir taht yapılmadı.
    0
    adolfbey 3 ay önce
    haydaaaa!a.....
    0
    adolfbey 3 ay önce
    (pi: @ghostrider) sende savaş komutanı ol
    0
    ghostrider 3 ay önce
    o olur bak. ama mareşal olmak istemiyorum kurguda olsa. çünkü tek mareşal mustafa kemal atatürk'tür!!!
    0
    adolfbey 3 ay önce
    hallederiz (pi: @reelsamurai) yede artık asker olmak kaldı :d
    0
    reelsamurai 3 ay önce
    führerim noldu
    0
    adolfbey 3 ay önce
    şöyle diyim
    geç kaldın samuray jek
    0
    reelsamurai 3 ay önce
    oylamayla değilmi aq geç kalınacak bir şey yok da adımı yanlış yazmışsın samurai benim arkadaş ben reelsamurai :)
    0
    adolfbey 3 ay önce
    kral reelsamurai olmuyu du da
    0
    reelsamurai 3 ay önce
    benim askerler oylama yapıyor sandık başına :)
    0
    rapunzel 3 ay önce
    sen de beni seçmelisin bi onurlu bir samuray böyle yapar
    0
    reelsamurai 3 ay önce
    bir rapunzel güzel onurlu ve saygılıdır öncelikle savaşçılara değer verir
    0
    rapunzel 3 ay önce
    elbetteki değer veriyorum savaşçılar bir milletin değer taşlarıdır.bir prensesin önünde eğilebilirler saygıyla . prenseste tabiki saygı duyar samuraylara ilkelerine
    0
    reelsamurai 3 ay önce
    peki prensesim bana ne vad ediyor
    0
    rapunzel 3 ay önce
    ne istersen
    0
    rapunzel 3 ay önce
    centilmen olacağını biliyordum kesinlikle devletin siyasal savaşsal hepsi senin olsun.
  • 0
    reelsamurai 3 ay önce
    hadi aslanlarım yüceltin beni (pi: @samurai) (pi: @soganpro)
  • 0
    reelsamurai 3 ay önce
    oylama kaçta bitiyor
    0
    adolfbey 3 ay önce
    20 ye çıkardım da pek bişey değişmez zaten
    0
    reelsamurai 3 ay önce
    yani kral benim
    0
    adolfbey 3 ay önce
    ewt
    0
    reelsamurai 3 ay önce
    kralının önünde saygıyla dur führer
    0
    adolfbey 3 ay önce ~ 3 ay önce
    lan daha bitmedi mq ne havalara giriyon 5 kişi eğer rapunzele verirse gg olursun :d
    0
    reelsamurai 3 ay önce
    okeyy
  • 0
    hitus 3 ay önce
    ben nerdeyim
  • 0
    adolfbey 3 ay önce
    oy sınuçları (pi: @reelsamurai) ti gösteriyor ama
    (pi: @rapunzel) (pi: @emkare)
    0
    rapunzel 3 ay önce
    ama biz samurai le anlaştık durumlar her an değişebilir
    0
    emkare 3 ay önce
    oyları sayanı tekrar sandığa davet ediyorum. bir hata olmalı

  • yazmak üzerine

    deneme, makale, fıkra gibi konular hakkında yazıların yazıldığı bölümümüzde amaç öğretmeyi ve bilgilendirmeyi gütmektedir.

    192 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ghostrider

    plumerion
  • =>konu dışına çıkılması yasaktır.

    =>paylaşılan yazılar bölümle alakasız ise kaldırılır. 

    =>+18 paylaşımlarda +18 ibaresi işaretlenmelidir.

    =>küfür, hakaret vb. söylemler kesinlikle yasaktır.

    =>yazarlar uzman olduğu veya deneyimi bulunduğu konular hakkında yazılar yazmalıdır.

    =>yazılan yazının mutlaka bir başlığı olmalıdır.