22

çok istenilen bir şeyin olmaması

ne istediğimiz kadar ne istemediğimiz de çok önemli.istemeyince olur. gerçekten istememek gerekiyor ama. aklının ucundan dahi geçmeyen bir anda oluyor. onun için bir şeyi istiyorsan ilk çaba göstermelisin ve sonra da oluruna bırakmalısın
  • 0
    redi 1 yıl önce
    çok istemek yetmez çok çalışacaksın
    4
    ger 1 yıl önce
    orada belirtmiştim ama yine de sağol
  • 0
    leketutmayankazak 1 yıl önce
    belki de çok olmaması senin için hayırlısı olandır.
    4
    ger 1 yıl önce
    belki de öyledir zaten olmuyorsa illaki benim için daha hayırlı birşey vardır
    0
    leketutmayankazak 1 yıl önce
    tabii ki. bu yüzden mutsuz olma ve gerçeklememiş şeylere kafanı takıp da üzülme.
    4
    ger 1 yıl önce
    sağol ama çok takıntıları olan biriyim ama bu takıntılarımı geçeceğime inanıyorum :))
    0
    leketutmayankazak 1 yıl önce
    inandın mı her şey olur, sıkma canını.
    3
    ger 1 yıl önce
    :)) sıkmıyorum
  • 0
    selin1x 1 yıl önce
    ölüm gibi bişi olduu
    4
    ger 1 yıl önce
    bunu düşündürecek ne olmuştur bilemem ama çok isteme zaten o başımıza gelecek en gerçek şey
  • 0
    onur67 1 yıl önce
    vardır bi hayr.. ya olmamasi gerekiyor. yada daha iyisi icin az daha beklemek 🤔😌
    4
    ger 1 yıl önce
    aynen her şeyin başlangıcı sabırdır
    0
    onur67 1 yıl önce
    daha önce cok başıma geldi.. sonra hep iyi ki olmamış dedim 😌 o yuzden. olmayan biseye uzulmem. hayırlısı olsun derim
    4
    ger 1 yıl önce
    en iyisini yapıyorsun :))
  • 0
    leopoldiye 1 yıl önce
    kursak denen yerin keşfedilmesi
  • 1
    ersals 1 yıl önce
    an dışındaki gelecek zamana dair bizim olması gerektiği düşüncemiz, tamamen yargı dır.
    yargı, pozitif oluşacak sonucu olumsuz etkileyerek olma olasılığını düşürür.

    yani buradaki olmasını istediğimiz -ki tamamen yargı- olayı düşünmeme durumu aslında bir kaçış.
    kendi olumsuzluğundan kaçış.

    özetle, bir olgu, varoluşa çıkacaksa, o sonuca dair yargımız, sonucun oluşma olasılığını düşürecektir.
    bizim pozitif düşünce frekansında olmamız lazım.
    bu frekansta zaten bir olayın olmasına olmamasına takılmayız. tekamülümüze araç yapabiliyor muyuz onu düşünürüz...
  • 0
    tedua 1 yıl önce
    hayatin, sen bakarken soyunamiyorum deme seklidir
  • 0
    ozkna 1 yıl önce
    onun geri gelmesi
    4
    ger 1 yıl önce
    olmamışsa bilki senin için daha hayırlısının olacağındandır
    0
    ozkna 1 yıl önce
    4 yıl verip bir anda yok olan ilişki

    hayırlısı böyledir diye diye kendimizi bitirdik keşke gitmeseydi diyorum bazen ama gitti , elden bir şey gelmiyor .
    buna da hayırlısı diyelim .
    4
    ger 1 yıl önce
    aynen hayırlısı :) zaten olacağı varsa o kişiyle zamanı ne zaman olursa olsun döner :)
    0
    ozkna 1 yıl önce
    inşallah 👍
  • 0
    vera 1 yıl önce
    dünyanın sonu değil, zaten sürekli bi şeyleri çok istiyoruz her istedigimizin olmasi mümkün degil
  • 0
    ilgisiz 1 yıl önce
    bunun felsefik bir yaklaşımı olamaz. adamı alt üst eder.
  • 0
    sinankarapinar17 1 yıl önce
    2017 yıl sonunda mili piyango çekilişinde ikramiye bana çıkmadı
    4
    ger 1 yıl önce
    bana da çıkmadı :)
  • 0
    guler_ 1 yıl önce
    bir şeyi istersek olması için plan yapmaya başlarız. aslında hayat, biz onun için plan yaparken başımıza gelenlerdir. akışına bırakmak gerek.(pi: çok istenilenin olmaması)
  • 0
    egal11 1 yıl önce
    üzer
  • 0
    beyzanurd 1 yıl önce
    olmuyorsa elbet bi sebebi vardır rabbim ne demiş siz bir şeyi istersiniz ama bilmezsiniz ki onun sonunda şer vardır belki olmaması daha hayırlı idi
    5
    ger 1 yıl önce
    çok doğru :)
  • 0
    reyhanddd 1 yıl önce
    alıştığımız bir durum
  • 0
    aesshin 1 yıl önce
    =delirmek
  • 0
    andromeda0612 1 yıl önce
    bi şeyi çok istiyorsan ve hayırlısı da oysa mutlaka gerçekleşir
  • 0
    suicidegirl 1 yıl önce
    bazı şeyler ne kadar çabalasan da ne kadar istesende olmuyor yapacak bişey yok
dün