15

akp'li milletvekili adayı ibrahim halil yıldız, çok sayıda silahlı koruma ile ilçedeki okulları tek tek dolaşarak, hdp'nin sandık görevlilerini darp etti, akp ve erdoğan lehine blok oy kullandırttı

izleyin
orospu çocuklarını görün
  • 0
    hedap 3 ay önce
    hdp nin sandık görevlilerini darp etmiş.
    içimin yağları eridi.
    2
    shewolf 3 ay önce
    aynen hatta onlar oy falan kullanmasın amk teröristleri
    1
    hedap 3 ay önce
    işleri güçleri sürekli mağdur edebiyatı yapmak.
    islerin gelince vurmayı öldürmeyi neyse...
    0
    bir_dost 3 ay önce
    asıl olaya odaklanmak bu kadar zor mu? ülkenin resmi seçiminde mahalle kabadayısı gibi sandıkları gezip adam darp ediyorlar. ve siz hdp'lileri darp etmelerine seviniyorsunuz...
    "ebeni s*yim lan" lafındaki "lan" kısmına odaklanan adamlar gibisiniz...
    1
    filozofunsakali 3 ay önce
    puvo, hedap ismini görünce haklısın doğrusun diyeceksin. oy çalınması onun için önemli değil. yargı, hukuk, adalet onun için bir ifade değil. tek isteği rte ona kömür versin o kadar. o kadar vasıfsız adam ne yapacak memlekette? tabi ki kendi gibi vasıfsızları seçip hakkı olmayan işlerde torpilli çalışacaklar.
    0
    hedap 3 ay önce
    sana kocaman bir hasiktir diyorum sayın puvo.
    benim tek istediğim meral akşener in kazanması.
    sizin gibi hdp ittifakı yapan sikkolara karşı verecek desteğim yok.
    0
    filozofunsakali 2 ay önce
    olay oyların çalınması. her zaman ki hdp tartışmasını yapacağız ama bu memlekete hdpyi akp getirdi. “yasallaştırdı” şimdi bazı kürtlerin hdpye oy vermesi normal çünkü temsil ettiklerini düşünüyorlar. bugün senin pkklı dediklerin sandık koruyorsa bu işte bir terslik olduğunu düşün. gerçekten çalıyorlar çizgi-roman değil bu.
    0
    hedap 2 ay önce
    bak kardeşim. önce bana derdimin akp nin kömür vermesi olduğunu bilmem ne söylüyorsun ki benim burda son yaptığım paylaşımların üstüne bile bu yorumun zaten yeterince saçma.
    üstüne birde vasıfsız bilmem ne diyorsun ben kendi şirketimin sahibi, her türlü vergisini veren, kendi işimin patronu bir insanım ki bana vasıfsız diyen adam ailesinden aldığı parayla geçinen biri.
    dolayısıyla ben ülkeye katma değer üreten bir iş yaparken sen ailenden aldığın parayla geçinirken bana vasıfsız diyemezsin.
    + şu stantlarda benim oyumun değeri senin oyunun değerinden kat kat fazladır.

    hdp yi akp getirdi oy vermek normal diye bir cümle kurmak, vatansever bir adamın kuracağı bir cümle değil.
    hdp ye oy vermek ne ara normalleşti sizin gözünüzde?
    hdp normal bir siyaset yaptı da biz mi cahil kaldık haberimiz yok?
    basbaya sırtını teröre dayayan bir parti.
    bunu destekleyenleri kürt diye masumlastirmayin...
    ayrıca ne olursa olsun hdp ye karşı yapılan her türlü hukuksuzluk onların sadece hakettiği bir şeydir. fazlası değil.
    0
    filozofunsakali 2 ay önce
    normalleşen “hukuksuzluk”
    0
    hedap 2 ay önce
    (pi: suruç)
    0
    hedap 3 ay önce
    asıl olay hdp ye destek verenlerin terör sempatizani olduğu gerçeği.
    başka olay molay yok.
  • 0
    belloch 3 ay önce
    dakka bir gol bir. bugün hdp'ye isyan edenler 2 sene önce megri çekiyordu. amk yobazları.
  • 1
    systemfailed 3 ay önce
    nasıl bir seçim yasıyoruz ulke olarak neden seçim yapıyoruzki biz
  • 0
    nuvit 3 ay önce
    sadece hdp lilerin değil, akp harici tüm oylar yalan olmuş millet uyanın artık.
  • 0
    tazekan 3 ay önce
    boşuna oy kullanmaya gittik şerefsizim, kazanacak baştan belli
  • 1
    samiuzunlar 3 ay önce
    bunlara engel olabilmek için gidin atın oylarınızı lutfen,illaki adalet tecelli edecek