5
her ay 1 milyar dolar alacaksın karşılığında her ay 1 milyon insan ölecek
seçenekler :

evet ?
hayır ?
belki ?
seçimini yap ve nedenini söyle .
  • 1
    bircocukabisi 1 yıl önce
    böyle bişeyi nasıl düşünebilirsiniz amına koyim insanlığa sığarmı lan 1 milyon doları çöpe atmak
    0
    sensizyasayabilmerem 1 yıl önce
    sakin ol şampiyon kimseyi öldürmüyoruz :)
  • 1
    elfgozlucuce 1 yıl önce
    ölecek kişileri ben seçebiliyosam hemen alıyım ilk taksidi.
    0
    sensizyasayabilmerem 1 yıl önce
    kimleri seçtin hemen öyle :)
    0
    elfgozlucuce 1 yıl önce
    memlekette ölmeyi hak eden çok teröristlerden başlayalım hemen.afrika'da çikolata , kahve elmas , altın vb kaynaklardan yararlanmak için insanları köleleştiren avrupalılardan devam ederiz.
    4
    bircocukabisi 1 yıl önce
    meraba elif hanım
    1
    elfgozlucuce 1 yıl önce
    ne elif hanımı amk trolleme milleti.
    0
    bircocukabisi 1 yıl önce
    ahahahahahahahaahaa
    2
    mehmetcemrekisa 1 yıl önce
    haklısınız elif hanım
    0
    elfgozlucuce 1 yıl önce
    ne elif hanımı amk
    0
    mehmetcemrekisa 1 yıl önce
    la pardon vallahi elif diye okudum
    2
    amputesincap 1 yıl önce
    arkanızdayız elif hanım
    1
    sbb3 1 yıl önce
    katiliyorum elif hanim
    0
    nourisehatem 1 yıl önce
    sevişelim mi elif hanım
    0
    elfgozlucuce 1 yıl önce
    ağzımı bozdurma birader.
    0
    magic 1 yıl önce
    merobo elif hanim tonisobilir miyiz oceba
  • 0
    oschemat 1 yıl önce
    http://www.worldometers.info/tr/

    bu siteye göre zaten ayda 1 milyondan çok daha fazlası ölüyor.
    he senin paran yüzünden ölecekler diyorsan orası ayrı.
    1
    mehmetcemrekisa 1 yıl önce
    dünyada aç olan insan sayısı 4 kişi birden düşcek izle, ailecek akşam yemeği yiyeceğiz çünkü
  • 1
    reelsayi 1 yıl önce
    o rakam 1 insan için bile hiç bir şey
    0
    oschemat 1 yıl önce
    1 milyar hiç demek.
    birisinin ölmesi için kaç para lazım mesela .
  • 0
    filozofunsakali 1 yıl önce
    5 milyon olsa da olur 1 milyar dolar benim için daha önemli. zaten o 5 milyon insan yine ölecek ama ben 1 milyar doları hiçbir zaten biriktiremeyeceğim.
  • 1
    ibrahimisbilir 1 yıl önce
    ufak bi araştırma yaptım ve saatte otalama 6500 insan ölüyor. 6,500x24= 156,000x30=4.680.000 eder yani zaten ortalama ayda 4,5 milyon insan ölüyor bu 1 milyon insan bunun içindeyse tabiki alırım
    0
    sbb3 1 yıl önce
    saniyede 2 kisi oluyor. saatte 7200 olmaz mi amk
    1
    ibrahimisbilir 1 yıl önce
    0
    sbb3 1 yıl önce
    valla ben ruhi cenetten duymustum saniyede 2 insan olup 4 insan doguyormus.
    1
    ibrahimisbilir 1 yıl önce
    ortalama rakamlar zaten puvo değişkenlik gösteren şeyler
  • 0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    anket yap insanları yorma
  • 0
    sewo 1 yıl önce
    ibretlik şaşırtan bir soru, hiçbir para insan hayatından daha önemli değildir. bu insanın nasıl bir karakterde olduğunun bir önemi yoktur. hayır cevabıyla katıldığım beyaan.
  • 0
    comolokko 1 yıl önce
    cevabım evet şimdi cani diyecekseniz nedenini söyleyim günümüzde milyarderler servetine servet katarken insanlar açlıktan ölüyor en azından bu sistemle belki fakir zengin olur zenginler ölür
  • 0
    sbb3 1 yıl önce
    belki

    nedeni de olmeyi hak eden cok cok fazla insan var. ama 1 milyonu gecer mi bilmiyorum
  • 0
    oncugenclik 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    hayır , ulan ben canı kıymetli insanım ve karşındakini de düşünen insanım . hem ben veya benim gibi dusunenler insanlık için yaşarlar ve bu olenlerler yine hep fakirler olurdu . ölecek o kadar kötü insan olsa bile sen onların ölmesine sebep olduktan sonra onlardan ne farkın kalır artık sende bir siyah leke olursun.
  • 0
    magic 1 yıl önce
    teröristler kapitalistler kötüler ölecekse ben kabul ederim parayi da sömurulmuslere dagitirim


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    309 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...