13

cebinde kaç lira var?

65 liram var. alışveriş yapmam lazım. ne alınır ki bu parayla amk.
  • 0
    gaddarus 9 gün önce ~ 9 gün önce
    ben 65 liraya kombin yaparim ne demek ne alınır lükse kaçmayı ver

    50tl var bende
    1
    mel_cube 9 gün önce
    alışveriş konusunda benden daha ucuz ve kaliteli eşyalar bulabilecek insan tanımıyorum . bir elbiseyi 100 ₺ ye alıp hava atmak yerine 15₺ ye almak benim için bir başarı . pazartesi maaş yatıyor ama şuan cebimde 20 t₺ var .
    0
    gaddarus 9 gün önce
    ben de kiyafete aşırı yüksek para veren insanlara acıyorum istisnalar olur mu olur tabi mesela bir montu aşiri beğendin ama başka yerde yok o zaman alirsin içinde acımaz ama pantolon tshirt gömlek gibi şeylerin bir çok alternatifi var.

    ankara da bir avm de defacto nun bir outlet mağzasi var oraya gidip 20tl ye ayakkabi, 20-30tl kot pantolon, 5-10tl ye tshirt aliyorum
    1
    mel_cube 9 gün önce
    ya cidden bende açıyorum çok para verenlere . mesela bir kazak aldım 10₺ kadıköy'den , aynı kazak mağazada 30₺ ve benim aldigimla tıpppatıp aynısı . mesela 50₺ bir kazaya gömleğe asla vermem çıldır değilim ama o paraya iki çeşit üç çeşit şey alabilmek varken neden bir tane ile yetineyim.
    1
    gaddarus 9 gün önce
    aynen öyle bende öyleyim ucuzu varken gidip pahalisina vermem kiyafet bu sonuçta
  • 0
    susuzsusamuru 9 gün önce
    şu an 5 liram var. öğrenciyim ben.
    0
    mel_cube 9 gün önce
    lisemi üni mi ?
    0
    susuzsusamuru 9 gün önce
    lisedeyim. son sınıf.
    0
    mel_cube 9 gün önce
    staj görüyor musun
    0
    susuzsusamuru 9 gün önce
    yok hayır.
    0
    mel_cube 9 gün önce
    anadolu lisesi yani
    0
    susuzsusamuru 9 gün önce
    özel lisede okuyorum aslında.
    0
    mel_cube 9 gün önce
    özel lisedesin lan ne demek beş liram var .d
    0
    susuzsusamuru 9 gün önce
    bursluyum ben. :) para ödemiyorum yani, hiç.
    0
    mel_cube 9 gün önce
    zekiyiz yani , öpüyorum alnından :*
    1
    susuzsusamuru 9 gün önce
    teşekkür ediyorum.
  • 0
    helianthus 9 gün önce
    en yakın semt pazarı uygun bence. 10 liraya kot, 15 liraya gömlek ya da bluz, 25 liraya kazak alabilirsin kalan 15 liraya da gözleme ayran yer bir kilo ıspanak alıp dönersin eve
  • 0
    hedap 9 gün önce
    2k
  • 0
    hasanerdag 8 gün önce
    totalde 7.93 şimdi baktım hesaplara :)

  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1868 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..