14

haftada 5 iş günü, 2 gün tatil yerine 4 iş günü, 3 gün tatil olsun

biz üretim yoğun bir ülke olan almanya gibi değiliz ki.adamlar 5 duruma göre 7 gün 8 er saatten 24 saat çalıştırıyo fabrikalarını.ülkenin durumu ortada kimsenin kayda değer bir şey ürettiği yok.bu şekilde çalışan kesimin refahı da yükselmiyecek.o zaman niye 5-6 gün kendimizi hırpalıyoruz.4 gün çalışıp 3 gün tatil yapalım en azından kendi hayatımıza daha fazla vakit ayırarak az da olsa hayat kalitemizi artıralım.
  • 0
    fifthdayofmay 1 yıl önce
    millet 5 iş, 2 tatile razı zaten. şu anda piyasada uygulanan 6 iş, 1 tatil.
  • 0
    eece5536 1 yıl önce
    bence 5 iş 2 gün tatil ideal
  • 0
    jrbatus 1 yıl önce
    yirmi dört yaşındayım. yaklaşık yedi senedir aktif olarak çalışıyorum ve hayatımda ilk defa iki gün tatil olan bi işe girdim. şimdi ben bunu desteklersem buldumda kıllısını aradım olur. mantıklı ama şimdilik yemez bu taktik kanka. :d
  • 1
    salvati10 1 yıl önce
    sizi bilmem ama benim benim için haftanın yedi günü çalımam lazım çalışmadığım günün parasını alamıyorum
  • 0
    pisisler 1 yıl önce
    sonuna kadar destekliyorum. çarşambayı tatil edelim temiz temiz
  • 0
    bera 1 yıl önce
    bunu sen istiyorsun ya işverenler🤣
  • 0
    underground 1 yıl önce
    olaya şöyle bi bakıyorum,80 milyonluk almanya'nın spesifik ürün üreten yüzlerce şirketi var iken kendileri böyle bir düzenlemeye gidebilicekken gitmiyor, 80 milyonluk türkiye'nin bu siktirik markalarıyla;
    ben haftada 4 gün çalışayım,3 gün kendime zaman kalsın ve maaşımla satın alacağım hiçbirşeyin fiyatı değişmeden aynı 5-6 gün çalışmış gibi maaş alayım ve hayat kalitemiz artsın?
    32 saat çalışarak 48 saatlik maaş istemek bu senin dediğin ?
    enflasyon olur bak demedi deme..... görürsün sonra hayat kaliten artıyor mu artmıyor mu ahahahhaha
27. @hedap | netflix