bu net tür bir harita çözebilen var mı?
  • 0
    abdik05 2 ay önce
    bunu bi yerde görmüştüm super novadan sonra dunyanın 65 mılyon yıl oncekı ilk halı bu sekıldeymıs :) kıtalar bırlesıkmıs
  • 0
    mecik 2 ay önce ~ 2 ay önce
    p ile başlayan bir adı vardı bu evrenin, hatırlayamadım şimdi.
    edit: pangea
    0
    abdik05 2 ay önce
    mecik o zaman ben yanlış bılıyorum sanırım :(
    1
    mecik 2 ay önce ~ 2 ay önce
    hayır, doğru biliyorsun puvo. o söylediğin evrenin adı p ile başlayan bir şey işte :)
    edit: pangea adı.
    1
    abdik05 2 ay önce
    hee tamam :) bi an mutlu oldum puvo :)
    1
    mecik 2 ay önce
    :)))
    2
    forzallez 2 ay önce
    aynen hatta şöyle açıklayalım kısaca pangea teorisine göre şu anda var olan tüm kıtalar önceleri bir arada bulunuyordu ve pangea adında tek bir süper kıtaydı. pangea kelimesi yunanca “tüm karalar” anlamına gelir. kıtaların 200 milyon yıl önceki ayrılmamış halini açıkça ortaya koyar. bu noktadan sonra ayrılmaya başlayan parçalar yavaşça sürüklenerek bugünkü hallerini almışlardır denir.
    0
    saiko 2 ay önce
    böylesi daha iyiymiş aslında tren yolu ile her yere gidilirdi ne güzel
    0
    mecik 2 ay önce
    zaten dikkatli bakılırsa eğer, kıtaların birbirini tamamladığı görülebilir. :)
    1
    forzallez 2 ay önce ~ 2 ay önce
    benim bu harita ile ilgili duyduğum okuduğum bir kaç komplo teorisi vardı da demek ki dikkat etmemişim hatırlayamıyorum
  • 0
    bizanskurdu 2 ay önce
    kürdistan nerede bulamadım
    0
    champ 2 ay önce
    o zamanda bile yokmuş bak uğraşmayın artık :d
  • 0
    hellomyfriend 2 ay önce
    direk turkiyeyi aramaktan bulamadim anlami
  • 0
    zerolegolas 2 ay önce
    arkadaş ecic bücü haliyle bile suriye dibimizde lan
    tanım: bir harita
  • 0
    xoraki 2 ay önce
    coğrafyada duymuştum adını ama hatırlamıyorum


  • haritalar

    bu bölüme sadece harita resimleri eklenir.

    0 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    tunc

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...