• 1
    hukuk582 1 yıl önce
    bence uzaylilar dunyayi istila eder ama başka uzayli irkida işgal edmek ister birbirleri ile savaşirlar sonra bizde bi vurusle zombiye donuşuruz uzaylilarida
    dönuştururuz ve kombo
  • 0
    ugrzn 1 yıl önce
    dinler biticek herkes doğru yolu bulacak sincaplara tapacak ve gökdelenler yerine yerdelenler olucak
    0
    hukuk582 1 yıl önce
    nneden lemurlar değilde sincaplar
    0
    ugrzn 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    madagaskara herkes gidemediginden inanamiyorlar pek, sincaplar daha cok bölgede yaygın.hemde daha havali kardeşim
    0
    hukuk582 1 yıl önce
    öle olsun ama lemurlar da önemli
    0
    ugrzn 1 yıl önce
    tatlı hayvan birde eliyle yemek yeme meselesi vardı
  • 0
    oschemat 1 yıl önce
    öyle bir şey sordun ki konu aralığı çok fazla bu yüzden aklıma bir sürü şey geldi hangisini yazsam karar veremedim
    rusya abd çin ittifak kurup 3.dünya savaşında biz 3ümüz siz hepiniz der
    1
    hukuk582 1 yıl önce
    bu nasi kafa puvo oldu olacak size onden 3 bombalama haki veriyoz desinler
    1
    oschemat 1 yıl önce
    3 nükleer bi atom bombası beyler
    1
    hukuk582 1 yıl önce
    bir şehirde size hediye
    0
    oschemat 1 yıl önce
    oldu olacak allahını seven hava savunma sistemi versin desinler
    1
    hukuk582 1 yıl önce
    siz savaşin biz geliyoz :)
    0
    oschemat 1 yıl önce
    (ateşkeste) adamın devam etti
    1
    hukuk582 1 yıl önce
    ice mahalle maçina cevirdik puvo :)
    abd silahlarini topluyo kore savaşirsa ben savaşmam silahlar benim değilmi
    1
    oschemat 1 yıl önce
    ahaha , puro daha uzar gider bu bence keselim burda; şu türkiye yi tutun mk çok fena saldırıyo
    1
    hukuk582 1 yıl önce
    sis atma ok puvo
  • 1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    dünyaya barış hakim olacak . kimse açlık yüzünden ölmeyecek . sömürge devletleri artık sömürüyü bırakacak hükümetler devrilecek ırkçılık din ayrımcılığı kalmayacak .

    ancak bu kadar saçma bi teori üretebildim bro
    0
    oschemat 1 yıl önce
    bence uzaylıların istila etmesi o kadar da saçma değildi :)
    1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    yani uzaylılar daha yakın bi ihtimal :)
    1
    hukuk582 1 yıl önce
    lan en saçmasini uretmişsin
    1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    saçmalamada üzerime yoktur :)
    0
    hukuk582 1 yıl önce
    lan sen bildiğin dünyayi .... yapmiş birakmişsin
    hayatim boyunca saçmalarim bole saçmalayan görmedim
    puvo bi el ver banada ögret
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    olur derslere başlayalım :) bu arada ne oldu sen hep geçmiş tarih anlatırdın geleceğe yönelmişsin :)
    0
    hukuk582 1 yıl önce
    puvo evde roket yapiyom yakinda uzaya çikan ilk türk olacam kimseye sole
    puvolar yorumu okumayin top secret
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    burayı güvenlik şeridine alalım arkadaşlar başlığı kapatıyoruz boşaltalım
    0
    hukuk582 1 yıl önce
    puvo cia da nasa ile ilgili dokuman gonder bana
  • 1
    klikpuv 1 yıl önce
    en saçma teorim şu:

    ''herkes'' kelimesine ''herkez'' yazan kimse kalmayacak.
    0
    hukuk582 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    düzeltilmiyor puvo bide daha yeni gördum sağol
  • 0
    pocari 1 yıl önce
    bence uzaya koloni kurcaz.
    0
    hukuk582 1 yıl önce
    bunu yapacaklar alta bak kaygusuz yazar ne yazmiş böle yaratici olun ya
  • 0
    enguzelkizikapan 1 yıl önce
    ak parti muhalefete düşecek
    0
    hukuk582 1 yıl önce
    (pi: @kaygusuzyazar) puvo seni zorlar
    0
    enguzelkizikapan 1 yıl önce
    kibirlenmek gibi olmasın(oldu bile ;) ) ama başlığın "best of"u oldu (pi: @kaygusuzyazar) (pi: @hukuk582)
    0
    hukuk582 1 yıl önce
    seni kiniyorum türkce yaz
    0
    enguzelkizikapan 1 yıl önce
    onun için tırnak içinde yazdım zaten dikkat ;)
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    bu baya iddialıymış ne kadar gelecekten bahsediliyor burda 5315484654 tenmi
    0
    hukuk582 1 yıl önce
    puvo o çok az ozaman tayip in 45646544. nesil torunu var
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    başkanlık sistemi yerini padişahlığa bırakmış 15. recep tayyip iktidarda . bunu yazarken bile türler diken diken
    1
    enguzelkizikapan 1 yıl önce
    şu hayali kurarken kulakta çınlayan dombra şarkısı...
  • 0
    hukuk582 1 yıl önce
    (pi: @kaygusuzyazar) puvo seni zorlar
  • 0
    circlepit 1 yıl önce
    walkind dead teki gibi virus, hastalık yayılcak sonra onun da çaresini bulcaklar..)))
  • 1
    potheadsmoker 1 yıl önce
    3. dunya savasindan sonra butun para birimleri tarih olacak ve para olarak gazoz kapagi kullanmaya baslayacagiz dunyadaki butun gida ve su rezervleri tukenmeye baslayacak kaos ortami olusacak . dunya izerinde ayakta kalabilmis birkac sehir kendi duzenlerini kurarak sehir devleti unvanini alacak. bu sehir devletlerinin cevresinde haydutlar mutantlar zombiler vesaire vesaire olacak. yamyamlik bas gosterecek detayli bilgi icin fallout oynayin
    1
    hukuk582 1 yıl önce
    peki ya lemurlar ?
    0
    potheadsmoker 1 yıl önce
    onlar mutasyona ugrayip kendi sehir devletlerini kuracak ve dunya meyve endustrisini yeniden kuracaklar. ama sincaplar ile aralarinda bir savas cikacak ve bitmek bilmeyen is gucu sayesinde iki tarafta birbiriyle bir gerilla savasi yasayacak bu savasin merkezi ise yozgat sorgun olacak cunku atilan atom bombalari karadenizi yozgata kadar genisletecek ve yozgatta tropikal iklim gozukecek
  • 1
    heylano 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    allahını seven " herkes" i herkez diye yazmasın lütfen
    1
    klikpuv 1 yıl önce
    sevmeyenler de yazmasın
    0
    heylano 1 yıl önce
    evet onlarda yazmasın
    0
    80kiloysa79udassak 1 yıl önce
    ahahah aynen +1
    0
    hukuk582 1 yıl önce
    sende vur puvo
    0
    80kiloysa79udassak 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    ahahah puro sen miydin farketmemşim ama "herkez" olmazki be puro :)
    2
    potheadsmoker 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    herkez , herkezmi yazsin yoksa herkez, herkes mi yazsin. benim kafam karisti herkezin herkes yazmasi seni mutlu ediyorken herkesin herkez yazmasi mutsuzmu ediyor. o zaman herkez , herkez yerine herkes yazsin, herkez mutlu olsun. herkese "herkez" siz iyi geceler.
    1
    80kiloysa79udassak 1 yıl önce
    beynim yandı aq o kadar herkes bi cümlede olur mu
    0
    heylano 1 yıl önce
    herkesin herkesi doğru bir şekilde yazması beni mutlu eder ve diğer şekilde yazılması elbette beni mutsuz eder üniversite mezunu insanlar bile bunu yapıyor
  • 0
    riseofhumanity 1 yıl önce
    son savaşı kazanan insanlık olacak. geride kalanlar huzur içinde sarsılmaz ve kendi menfaatini düşünmez bir otorite altında uzun süre yaşayacak. ta ki yeni isyanlara kadar. insanlara rahat batacak ve buda insan yaşamının sonu olacak. islamiyete göre kıyamet.
  • 0
    baba_yorgun 1 yıl önce
    mesela ben yaşlanmayacağım.. hep böyle kalıp ölmeyip dünyaya kazık çakan ilk kişi olacağım. sizin de gurur duymanız lazım sonuçta bir türk bunu başarmış olacak..
  • 0
    mehmetcemrekisa 1 yıl önce
    türkiye'nin yolu ya din üzerinden geçecek ya da türklük üzerinden. ülke zaten bu yüzden ayrılmış durumda siyasi kavgalar deseniz, bilmem ne dersiniz. yakın zamanda bunun ortası bulunmazsa kaos olur türkiye için.


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    256 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...