13

tahin ve pekmezden birinin zamansız bitişi

tahin ve pekmezi aynı anda alıyorsun önce tahin bitiyor. pekmez alıyorsun bu sefer tahin bitiyor. bu ikiliyi aynı anda bitirmemizi sağlayacak bir yol var mı?
  • 1
    tukenenkalem 1 yıl önce
    hep tahin bitiyo pekmez sezonluk köyden falan alındığından.bende tahinciyim arkadaş suyun içine dökücem nerdeyse :)
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    yanıtla...aynı anda bitsinler istiyorum bir kere de. annem yaptı mı boğazın yanıyor tahinden pekmez belli bile değil :)
    0
    tukenenkalem 1 yıl önce
    ben 2 tahin 1 pekmez kadar kokuyorum yoksa çok tatlı oluyo
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    yanıtla...göz kararı olmadan bu iş olmaz :)
    0
    tukenenkalem 1 yıl önce
    göz kararı zaten de işte öyle ayalamaya çalışırım :)
  • 0
    shewolf 1 yıl önce
    tahini büyük boy al
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    yanıtla...başka marka alıyorsun birisi a markası tahin jumbo boy b markası gene olmuyor bitsinler bir de öyle deneyelim
    0
    sineboy 1 yıl önce
    neden yorumlarının başında yanıtla var? :d
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    daha dikkat çekiyor :d özel bir amaç uğruna oluşturulmuş yanıtlama sistemi :)
  • 0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    tahin büyük boy-pekmez küçük boy olsun derneği.!
  • 0
    abdik05 1 yıl önce
    bence ikisini biyerde birlestimek
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    bu sefer de çok tatlı oluyor denendi
    1
    abdik05 1 yıl önce
    vay be 😃
  • 1
    kushengineer 1 yıl önce
    tahin önce biter genelde onsuzlugun acisi da pekmezin kendisinde var ulan yenmiyor.
  • 2
    bln 1 yıl önce
    tahini 5 büyük alcaksin 😂 pekmezide 2 alsan yeter
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    programla uğraşmaktan kafam iyi heralde nicki bim diye okudum ürün pazarlaması yapıyo p*zevnk dedim ya ahaha sonra kendime güldüm :)
    2
    presath 1 yıl önce
    yalniz ahahah düşünsene bim olsaydi sahiden
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    zaten çöp kutularına bak hep o marketin poşetleriyle dolu. goca yürehli insanlar hem ucuz hem de çöp için kullandırttırıyor poşetleri
    0
    presath 1 yıl önce
    ben de arada kullaniyom o amacla oyle deme ahah
    1
    bln 1 yıl önce
    bende güldüm sayende sjjwjs :d
  • 1
    busrakin 1 yıl önce
    buna sağlam bir formül bulmak lazım bu çocuğu bu lanet dertten kurtarmalıyız
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    evde kaç gündür ailecek uyuyamıyoruz :)
  • 1
    molk_tikan 1 yıl önce
    ayn haklısın. tatları efsane oluyor ama illaki biri genellikle pekmez önce bitiyor oyüzden pekmez bitince 1.5 katı pekmez ve normal tahin al
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    oha pekmezin ilk bittiğini senden duydum
  • 1
    crow 1 yıl önce
    tahin pekmez sevmeyerek kurtarıyorum ben olayı :d sadece pekmez
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    süte karıştıracakın onu ohh misss
  • 1
    canki 1 yıl önce
    tahin pekmezsiz yenebiliyor ama pekmez tekbasina iyi değil :) o yüzden bir pekmeze üç tahin alırım.
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    pekmez tek başına iii diil mi duysa çok kızar
    0
    canki 1 yıl önce
    alışkanlığı yüzünden pek sevmem.
  • 1
    burakkayaalp 1 yıl önce
    genelde pekmez önce biter çünkü pekmez tat vermesi için daha fazla kullanılır. büyük boy pekmez veya iki kavanoz pekmez alınırsa bu sorun en aza indirgenebilir
    0
    gozluklukedi 1 yıl önce
    bizimkiler sabah yeni çekilmiş tahin amışar baya acı üj bej kavanoz alıcaz gibime geliyor pekmezi şimdi
  • 0
    38davut38 1 yıl önce
    her zaman pekmezi 2 katı kadar alırsan sorun çözüşür
  • 0
    hedap 1 yıl önce
    fındık için kullanılan aganigi naganigi reklamı bu ikili içinde kullanılabilir.
    ikisini de aynı anda bitireyim derken kaplan kesilme sonra :)
  • 0
    mamiyetta 1 yıl önce
    bende öyle olmaz normalde 2k kadar pekmez 1k kadar tahin koysamda sonda bakarım 5 k tahin 2k pekmez var karıştırır yerim aynı anda biter 😁 tahin pekmeze bayılıyorum ama ayrı ayrıda hiç sevmem öylede değişik