7

namus iki bacak arasında değildir

bence akıldadır, var mı itirazı olan?
  • 3
    aksini_iddaa_eden 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    var zira iki bacak arasında namus taşımayanın aklında namus aranmaz.
    3
    shewolf 1 yıl önce
    hay aksi
  • 2
    tofıta 1 yıl önce
    ıki kıllı yanak arasındadır.
  • 0
    shewolf 1 yıl önce
    iki taraflı bence. öyle seviyorum dediğine verirsen de olmaz. başı açık diye o.pu ilan etsen de
  • 1
    balporsugu 1 yıl önce
    haklısın yat kalk dolansın bi mahalleyle sonra aklıyla da or*spu olmadığınımı düşünücek :) komikmiş.
    0
    mikailsarar_ 1 yıl önce
    sen nasıl bir kralsın be dur saygı duruşuna geçicem 😂
  • 0
    garibimsi 1 yıl önce
    bunun aksini düşünen aptaldır kusura bakmayında
    0
    ceviz 1 yıl önce
    teşekkürler
  • 1
    resulkaraka 1 yıl önce
    'namus iki bacak arasında değildir" demek yerin, "namus (sadece) iki bacak arasında değildir" demek daha doğru olur diye düşünüyorum efenim.
    0
    ceviz 1 yıl önce
    harbi lan bunu hiç düşünmemiştim
  • 0
    nadirant7 1 yıl önce
    sadece sart oraya
  • 0
    magic 1 yıl önce
    namus iki bacak arasındadır. her iki cinsiyet için de.
  • 0
    firat05 1 yıl önce
    edebini koruyamadıktan sonra bakire olsa kac yazar namus iki bacağın arasınki ile bitmiyor insana biraz edep lazım
  • 1
    siyaasiyabend 1 yıl önce
    namus iki bacak arasında değildir, namusun bir bölümü o bahsi geçen arada diğer bölümü ise beyindedir. kadının namusu olduğu gibi, erkeğin de namusu vardır. namussuzluk sadece başkalarıyla yatıp kalkıp, namussuz olmak değil, aynı zamanda yalan ve riya, sadakatsizlik gibi şeyler de namussuzluktur.
  • 1
    mujde 1 yıl önce
    namus iki bacak arasında değil . senin kişiliğin önemli olan iki damla kan için sen bir kadına namusuz diyemezsin . iki bacak arasını düşünürsan asıl namussuz sensindir
    1
    ceviz 1 yıl önce
    beni destekledigin için teşekkürler müjde
    1
    mujde 1 yıl önce
    doğru olan bu. senin ve senin gibilerin böyle düşünmesi ne kadar güzel .
  • 1
    tunahan_akman 1 yıl önce
    bence hem iki bacak hem akil kizligi saglam olup bi vermedigi kalan da var kizligi patlak olup pisman olanda ama ben olsam hem akli hem fiziksel saglamini isterim ben yapmadiysam oda yapmasin
  • 0
    nickliadam 1 yıl önce
    önemli olan kafanda ne olup bittiği
  • 0
    bln 1 yıl önce
    namus dille ispatlanacak kadar basit degildir. ben bunu biliyorum.
  • 0
    costa 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    82 kişi ile yattıktan sonra namusuyla evlenen kadınlar kurtaracak dünyayı
  • 0
    burakkayaalp 1 yıl önce
    hocam üç bacak arasında da olabilir yani akıldan ziyade. bence ahlak toplumsal ve bireysel olarak ikiye ayrılmalı. ortak olan toplumsal ahlak kuralları ve kişiden kişiye değişen bireysel ahlak kuralları. namus kavramıda bireysel olan tarafta olmalıdır.