8
en son ne için ağladın
can sıkıntısından bugün ağladım. bak cidden hastalandığımı düşündüm her seferinde aynı şeyleri yapmak nedir artık kısır döngü oldu sanki...

yemek yemek hatta tuvalete gitmek bile yoksa bunalıma mı giriyorum.
hiç bir isteğim yok ne yapıcağımı şaşırdım. tanımadığım bir kadın çok tatlı gülümsüyor diye hadi gel koşalım dedim. baktım şaşırdı '' nereye koşucaz'' dedi. koşarak uzaklaştım.

ulu orta yerlerde gaz çıkardım. 30 dk 5 bardak çay içtim bugün hayatımın en anlamsız en gereksiz en berbat günlerinden biriydi.

kendimi kaybettim, kendimi bulduğım yerde... cidden kötüyüm şuan.
gerçekten kötüyüm. anlamsızlığı yaşıyorum. şuan her şey anlamsız geliyor.

en son saçmaladığım şey;
bir bardağın yarısına kadar su koydum. kendime bardağın dolu olduğunu anlatmaya çalıştım. sonra diğer tarafımla hayır boş tarafı ağır basıyor diye tartıştım.
ciddi ciddi kendimle tartıştım.

kötüyüm hemde çok kötüyüm...
  • 3
    huseyinargun 11 ay önce
    morak bozukluğundan ağladım galiba boşukta hissetmekten.ama ağlayamıyorum durup dururken terapim var (pi: ağlamak isteyene)

    puvo koş güzel stres atılıyo
    3
    oxygen 11 ay önce
    bütün puiv'i spora başlatcan yakında :d
    3
    huseyinargun 11 ay önce
    evet o bende yavaş yavaş.. :d
    2
    sewo 11 ay önce
    bir örgütleşme var sanırım.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    :)
    2
    sewo 11 ay önce
    herkese koş diyor heralde arkadaş.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    güzel bı yontem tavsıye bol bızde ;)
    1
    sewo 11 ay önce
    koca- karı ilaçları aklıma geldi şuan:)
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    bizde herşey bilimsel :d
    1
    sewo 11 ay önce
    gerçekten yarın deniyeceğim bu yöntemi bakalım faydasını görecek miyim?
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    inşallah görürsün puvo bakalım.
    1
    sewo 11 ay önce
    görmezsem suçlusu sensin.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    aa tavsıye tutmayınca suçlu mu oluyoruz :/
    1
    sewo 11 ay önce
    beni ilgilendirmez başlık açarım.
    02.12.2016 huseyinargun rezaleti diye
    bir bir anlatırım yazar arkadaşlarla seni kınarız.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    :(( hayır hayııııır :( uyuyamıcam bugün :(
    1
    sewo 11 ay önce
    ahaha güldürdün pukocum gece gece:)
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    :) kendim de gülüyorum bazen yazdığıma sana da oluyodur :)
    1
    sewo 11 ay önce
    yaa şapşik önce bana oluyo .s .s
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    yaa öyle deme.s
    1
    sewo 11 ay önce
    yaa şapşik önce sen deme .s.s
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    ama sen başladın şapşik.s
    1
    sewo 11 ay önce
    yaa tatlışey, benim çin spoiler versene şapşik.s.s
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    neyin spoilerını şapşik.s
    1
    sewo 11 ay önce
    ayy kıyamam utandı. dur ben verim şapşik.s.s

    -spoiler-
    0
    huseyinargun 11 ay önce
    hii anladım yaa.s -spoiler-
    2
    gaddarus 11 ay önce
    siz tiner mi bali mi çekiyonuz :))

    (pi: @huseyinargun)(pi: @sewecenimlannn)
    2
    huseyinargun 11 ay önce
    djklsdjksj gece kafası bro bir şey içmesen de böyle oluyo :d (pi: @gaddarus)
    1
    sewo 11 ay önce
    her zaman ki halimiz azizim :d
    1
    gaddarus 11 ay önce
    fazla gecelemeyin siz :)
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    iyi oluyo iyi beklerız :)
    1
    gaddarus 11 ay önce
    girebilirsem gelirim :)
    2
    huseyinargun 11 ay önce
    okey :)
    1
    sewo 11 ay önce
    can sıkıntısından azıcık saçmaladık pukocum.
    0
    gaddarus 11 ay önce
    pekki :)
    3
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    banada kahve diyeti verdi :)

    sağlıklı yazar, sağlam puiv diyor(pi: @huseyinargun)
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    aynen ;)
    2
    sewo 11 ay önce
    sağlam yazar puiv'de olmalı ideolojisini savunuyor galiba:)
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    yes :)
    1
    sewo 11 ay önce
    koşmak yeterli mi cidden.
    2
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    sen en son koştuğunda yengenin sokakta amuda kalkmıştın diye hatırlıyorum puvo.
    sen koşma 🏃 🏃 😀😀
    2
    huseyinargun 11 ay önce
    :dd
    1
    sewo 11 ay önce
    hatırlatma ya utandım şuan :d ahaha ben koşunca sıkıntı oluyor haklısın.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    ahaha
    2
    huseyinargun 11 ay önce
    yeterli olmaz psıkolojık ama baya stres atılıyo
    1
    sewo 11 ay önce
    vücut sağlığı dışında psikolojik yanını bilmiyordum. ancak yorulunca soğuk duş beni çok rahatlatıyordu. bayadır yürüyüş falan yapmayı bıraktım.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    soğuk duş da iyi gelir.koşmak bana baya ıyı gelıyo bılmıyorum kesın faydalı olur dene derım.hatta abartıp kendımı zorluyodum bıraz ama gerek yok o kadar
    1
    sewo 11 ay önce
    o huy bende de var sınırlarımı zorlamaya bayılıyorum. 5 tur atmam gerekiyorsa inadına son adımı atamayana kadar koşarım. böyle bir inatçılığım da var.
    gerçekten deniyeceğim pukocum.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    bazen güzeldir inat ama abartmamak lazım.kendim için de söyledim bunu.tamamdır puvo
    1
    sewo 11 ay önce
    aynen abartınca boku cıkıyor bu huyun.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    sorma :d
  • 5
    hedap 11 ay önce
    ya bu modemlerde ne bu her gün biri depresyonda?
    dostum size ne iciriyorlar mod olunca, yada ne bileyim bi başka etki mi yaratıyor bu olay?
    böyle durumlar uzun sürmez gelir geçer de hani arka arkaya gelmesi cok manidar:)
    2
    oxygen 11 ay önce
    yan hesabım (pi: @sewecenimlannn) bi ondan bi bundan
    3
    hedap 11 ay önce
    bize bilmedigimiz birşey söyle😒
    1
    sewo 11 ay önce
    mesela.
    1
    sewo 11 ay önce
    süpermodumlannn benim nickim düzelt lütfen:d
    2
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    adamın yan hesabı bile süper mod 😂😂
    1
    sewo 11 ay önce
    o kadar tastaslı bir arkadaşımız :)
    2
    sewo 11 ay önce
    bilmiyorum ama çok eğlenceli birisiyimdir mirim. yorulmam susmam lakin böyle bir kara bulutlar çöktü üstüme bir anda nasıl geçerirceğimi kara kara düşünüyorum.
  • 2
    atinbenidenizlere 11 ay önce ~ 11 ay önce
    1
    sewo 11 ay önce
    puiv'de nasibini aldı caps kültüründen desenize.
  • 2
    oxygen 11 ay önce
    kalabalıklar içinde kalabalıklaşmak gerek yalnızlaşmadan..
    1
    sewo 11 ay önce
    ben kalabalık bir toplulukta yalnızım veya ben yalnız hissediyorum.
  • 2
    oncugenclik 11 ay önce
    abim için
    1
    sewo 11 ay önce
    aile için olanlar en kötüsü değil mi zaten.
    1
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    en kötüsü kendin için ağlamaktır. herkes ağlamaz kendi için
    1
    sewo 11 ay önce
    kimse kendi kötü haline ağlamaz hep başkaları için ağlar birde kendisine baksa neler görecek belkide, bunu bildiği halde bakmaz kendisine böyle canlılarız işte ne bekliyoruz ki kendimizden.
    1
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    herkes ağlamaz puvom, hiç kimse değil.
    bazen öyle zorda kalırsın ama öyle böyle zor değil geçmeyen bir zorluk aylardır süren ve yıllarca sürecek olan ozaman kendine ağlar bazıları
    1
    sewo 11 ay önce
    galiba biraz bana öyle oldu. şen şakrak bir insan iken bir kaç aydır zor zamanlar geçiriyorum. ondan ağladım heralde kendime.
    1
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    en kötüsü bu işte puvom sen dedin ya

    " hep başkaları için ağlar birde kendisine baksa neler görecek"

    o kadar zor olur ki kendine baktırır bazen
    1
    sewo 11 ay önce
    tespiti yerle bir ettin. yak yak yak dicem de sigaram bitmiş.
    1
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    ben senin yerinede içerim puvo
    1
    sewo 11 ay önce
    canımı çektirdin be puko. benzinlik uzak değilde hava soğuk üşeniyorum.
    1
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    insanın canı zıkkım çeker mi? çekiyor işte uykun yoksa gidip al, varsa yat uyu puvo
    1
    sewo 11 ay önce
    bu seferlik ben kaçıyorum. uykudan değil cidden soğuk hava hayatta çıkmam totom değerli valla hastalanınca kimse bakmıyor :)
    iyi geceler pukocum iyi sohbetti sağ ol.
    1
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    iyi geceler puvo


  • puiv dertleşme

    puiv yazarlarının yeri geldiği ağladığı, yeri geldiğinde güldüğü; anılarını, hikayelerini gerekse gündelik olaylarını paylaştığı sohbet havasında başlıklar açıp, bu başlıklarda sohbet ettiği bölümdür.

    4 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ibrahimisbilir

    huseyinargun
  • 1. başlıklar bölüm açıklamasına uygun olmalıdır.

    2. açılan başlıklarda milli değerlerimize ve dinlere hakaret etmek yasaktır.

    3. açılan başlıkları beğendiyseniz (+)

                           beğenmediyseniz  (-) oy veriniz.

    4. küfür ederken spoiler olarak işaretlemeye özen gösteriniz.


    iyi puivlemler :)

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...