5
puiv olarak resmi hayvanımızı seçelim beyler
ileride lazım olabilir

incinin baykuşu örnek mesela yada reddit'in kedisi

bizimde bir hayvanımız olsun

alalım önerileri
  • 3
    hellomyfriend 1 yıl önce
    anka kuşu...

    puiv kişi oda dört harfli hatta bir arkadaşın dediği puiv ytazısının süre bitimine 49 gün kaldı ise buranın ismi "anka" bile olabilir.

    puivin en boş zamanlarında pacman, uye ve mortal gibi kişilerin puivi küllerinden yaratması işte budur.
    1
    8bit 1 yıl önce
    anka diye gerçek hayvan yok ki amk

    bence gerçek bir hayvan olmalı kanka
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    gercek olmasına gerek yok bence güzel fikir
  • 0
    belloch 1 yıl önce
    ayı iyidir ayı
    0
    baba 1 yıl önce
    bence de ayı olmalı düşmanlarımız için korkutucu
    1
    pilavnohut 1 yıl önce
    ayı sözlük var onu ne yapacağız
  • 1
    bircocukabisi 1 yıl önce
    gaddarus olsun
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    bi hayvan olmamıştık amk
    1
    bircocukabisi 1 yıl önce
    seni seviyorum canım kardeşim
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    sen istiyosan hayvanda oluruz :)
  • 2
    keyiftuccari 1 yıl önce
    0
    hardrockman 1 yıl önce
    okumadım hakkını helal et
  • 2
    mevsimlikisci 1 yıl önce
    bal porsuğu.
    0
    halicarnas 1 yıl önce
    aynen zehire (cahil yazarlara) karşı dayanıklı hayvan / site :d, korku hormonu da salgılamıyo.
  • 2
    canki 1 yıl önce
    at
  • 0
    serhatcakmak 1 yıl önce
    tavus kuşu
  • 1
    filozofunsakali 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    bence koala olsun, kendi kendine geçinen bir hayvan, bizim gibi :d ya da pandaoda olur :d
  • -1
    oxygen 1 yıl önce
    penguen iyidir
    0
    belloch 1 yıl önce
    android onu kullanıyor adminim o çakma olur şimdi
    1
    pcghost 1 yıl önce
    1. android ve penguen ? linux olmasın o
    2. süper moderatör
  • 1
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    nedennn?neden bu özentilik?
  • 0
    gaddarusoffical 1 yıl önce
    dinazor yarrağı
  • 1
    mesut78 1 yıl önce
    panda olsun.
  • 2
    airen 1 yıl önce
    tembel hayvan
  • 0
    buzgibisular 1 yıl önce
    kaplan nasıl ?
  • 1
    darko 1 yıl önce
    ahtapot olabilir bence .
    zeka-3 kalp - 8 kol - bukalemun gibi ortama uyum sağlama- kopan bir kolun yeniden çıkabilmesi(kertenkelenin kuyruğu gibi) -her türlü delikten geçebilme

    ahtapotlar hakkında bilgi
  • -3
    kalcasever 1 yıl önce
    am biti
  • 0
    pocari 1 yıl önce
    olmasın.
  • 0
    oncugenclik 1 yıl önce
    arizona kertenkelesi olsun .
  • 0
    akpartiliyizakparti 1 yıl önce
    balık olsun lan mis
  • 0
    gorkemm 1 yıl önce
    orangutan
  • 1
    reckless 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    "kel uakari" olsun bence biraz fark lütfen :) bilmeyenler yazın google amcaya
  • 0
    sbb3 1 yıl önce
    kertenkele olsun
  • 1
    tota 1 yıl önce
    kanka kartal olabilir beşiktaşlı olduğum için değil ama çok hoş bir hayvan ve komandolarında kartaldır
  • 2
    ismail5412 1 yıl önce
    bok böceği
    1
    asabidoktor 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    😂😂😂hehehe ne dedi lan sjsjsj +1 haketti mk
  • 0
    nesquik 1 yıl önce
    tavşan iyidir hocam
  • 0
    huseyinargun 1 yıl önce
    koala olsun
  • 0
    secko 1 yıl önce
    ejderiiyaaa :d

    şaka bir yana geyik güzel hayvandır birazda manidar olur.
  • 0
    gaddarus 1 yıl önce
    kertenkele olsun
  • 0
    gregoris 1 yıl önce
    bence geyik olmalı.


  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    314 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)  

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...