moral bozukluğunda yapılacak şeyler

    12
    dejin 17.6.2020 18:53
    nedir? şu anda çok gereksiz bir insanın ettiği gereksiz bir laf yüzünden moralim bozuldu. aslında ciddiye almıyorum fakat psikolojimin bundan etkilenmesinin de önüne geçemiyorum. düştüm resmen, bir an önce kalkmam lazım. nedir bu işin pratik yolu? 3-5 gün sonra unutacağımız şeyler için bu kadar moral bozmamak lazım.
  • 1
    lazcoder 17.6.2020 22:13
    hiçbir şey yapmamak.
  • 1
    champ 17.6.2020 23:42
    iletişim kurmak. en güzel yanı başka insanlar ile iletişim halinde olmaktır. insan yalnız kaldıkça bu tip tasaları büyütür, dev yapar.
  • 0
    alkoritma59 17.6.2020 23:51 ~ 18.6.2020 01:49
    daha da çok moral bozmamak..
    duygusallıktan aşırı etkilenme noktasında, beyni eğitene kadar başarıyla kandırmanın yollarını aramak..
    hani hep deriz ya; "başkalarının hakkındaki olumsuz düşünce ve konuşmalarını ti'ye alma sanatını" karakterinin sarsılmaz ilkesi haline getirmek.

    hangisini yapabiliyorsun kısmında hala daha eğitimim çok eksik. yapabildiğim en güzel şey; üzgünlüğümü/kırgınlığımı öfkeye dönüştürmek ve bu öfkeyi hırslı bir şekilde işime yansıtmak..
    bu tarz ani duygu düşüşlerinde meşkale çok önemli, kafayı meşgul tuttuğun sürece etkisi azalıyor.
  • 1
    gaddarus 18.6.2020 00:29
    bozulan morali daha da bozman gerek o kadar çok boz ki moralini sonra bi an diceksin ben niye üzülüyorum buna mı üzülüyorum ne gerek var diyip unutup normale dönüyorsun
  • 0
    alkoritma59 18.6.2020 00:33
    hahahahh o da çok iyi fikirmiş bak :))
  • 0
    horseman 18.6.2020 01:46
    en basitinden derin nefes egzersizi yapabilirsin
  • 0
    besiktasli 18.6.2020 20:44
    böyle zamanlarda gereksiz insanın söylediklerinden çok gereksiz bir insanın söylediklerini bu kadar umursamak canını sıkıyo. kendinin farkına varıp hayatındaki güzellikleri düşünebilirsin. kimsenin senden daha değerli olmadığını, olsun kişinin senin hayatında ne kadar küçük olduğunu düşünebilirsin. bu hayatı sen yaşıyosun kimsenin 3 gün dahi olsa huzurunu elinden almasına izin verme.
  • 0
    cagrialaf 18.6.2020 23:38
    koka tesbih çekmek
  • 0
    alalade 19.6.2020 00:39
    o lafı hissettiğinde ki mutsuzluk ve sinir var ya önce onu yaşamalısın dibine kadar ama bu sırada kendine ve çevrene zarar vermeden. daha sonra etkisi azalınca kendine unutturacak bir uğraş bulabilirsin. finalde kendine çok da önemli değilmiş dediğini görebilirsin. yani, bu bi ihtimal
  • 0
    systemfailed 19.6.2020 00:51
    uyumak