18

6 mayıs 2019 istanbul seçimlerinin tekrarı kararı

istanbul seçimleriyle ilgili de konuşan erdoğan, "ortada bir şaibe, yolsuzluk var ve bunun ortadan kaldırılması hem ysk'yı aklayacaktır hem de milletimizin gönlü ferah hale gelecektir". yani seçim yenilenecektir.

ne düşünüyorsunuz? nasıl bir seçim olacak.

saadet ve dsp adaylarını çekecek. nerden baksan %1.5 oy var. ciddi bir oy. yani imamoğlu rahat götürür diyorum.

kaynak:www.hurriyet.com.tr/.../son-dakika-cumhurbaskani-erdogandan-musiad-genel-kurulunda-onemli-aciklamalar-41203381
  • 0
    banabubade 19 gün önce
    %55-60 chp.
  • 0
    turbo 19 gün önce
    siyasal islam hiçbir zaman seçimle gitmez. gitmeyecektir.
  • 3
    ciddiyetsiz 19 gün önce
    bu şey olmasın ya sonrasında, aa bakın işte yargımız falan bağımsız.
    2
    ofsaytsizburak 18 gün önce
    büyük ihtimal o ayağa yatacaklar. brunson ve faizleri yükseltme olayında da aynısı oldu. seçimlerin yenileneceğini düşünmüyorum.
  • 2
    msaid08 18 gün önce
    daha karar verilmedi diye biliyorum umarım da verilmez
  • 4
    ofsaytsizburak 18 gün önce ~ 15 gün önce
    ya siz deli misiniz? neden olmamış bir şey hakkında başlık açıp manipülasyon yapıyorsun?
    bu durumu normalleştirmemeniz lazımken yeni seçim planları yapıyorsunuz. yeni bir seçim olursa kimse sandığa gitmemeli. kimse bu hukuksuzluğu,anti demokratikliği kabul etmemeli. nasıl bir toplumuz biz?

    after ak ysk: boykot kültürümüz olmadığından bireysel boykot işe yaramaz. herkes sandığa gidip gereken cevabı vermeli.
    0
    bizanskurdu 18 gün önce
    burak yine gol attı
    0
    sewo 18 gün önce
    bu demokratik ülkelerde geçerlidir.
    0
    ofsaytsizburak 15 gün önce
    aynen öyle boykot değil tam tersine fire vermememiz lazım.
  • 0
    aslin 18 gün önce
    eğer seçim tekrarlanırsa bunlar tezgahlarını ona göre hazırlayacak bu seçimde de hazırladı ama farkın bu kadar açık çıkacağımı tahminn etmediker yoksa baksanıza adamlar seçim bitmeden teşekkür pankartı astılar
  • 0
    hedap 18 gün önce
    şaibe yolsuzluk zaten bizim bağışıklık kazandığımız şeyler.
    öyle çok etkilemiyor beni. bunu bu şekilde söylemek rahatsız edici olabilir ama eğer seçimler gerçekten tekrarlanmak istenseydi, daha vahim olaylar meydana çıkarılırdi.
    bu söylemler sadece seçmene gösterilen, "bakın biz demokrasi için uğraşıyoruz" gösterisi gibi bir şey.
  • 0
    frostie 18 gün önce
    ysk reddedecek ya.. etekler tutuştu. admin privilege leri kullanmaya calisiyor. sal artık pasam. ulkenin bekası soktugumun esenlerini bagcilarini kimin yonettigine kalmadı.
  • 0
    captainflint 18 gün önce
    akp seçmenin tatilde olduğu zamanı iyi ayarlayıp seçimi yapacaktır. binali yıldırım köşkünden ayrılmadığına göre her şey hazır.
  • 0
    karakartal1903 18 gün önce
    boykot yapılacaktır
  • 0
    siyaasiyabend 15 gün önce
    adaletin herkese lazım olduğu ve olacağını öğrendiğimiz gibi; her mazlumun da masum olmadığını ve olmayacağını öğrenmiş olduk. hz. ömer ile övünebiliriz, fakat onun adaletine benzer bir adaleti tesis edemezsek eğer, ömer'in ismi havada kalır. şiir ile gelenler, şiirlerini bırakarak sövmeye başladılar. onlardan olmayan hain oldu, terörist oldu, düşman oldu kısacası oldu da oldu. bir tek insan olamadı. bir koltuk için, binlerce yıllık medeniyet, toplumsal hoşgörü ve bağlılık feda edilmemeliydi, edildi. kendi elleri ile, kendilerine nur topu gibi bir rakip çıkartanlar; şu an için farkında olmasalar da, ilerde bu hukuksuzluğun ve haksızlığın ellerindeki bütün koltukları gittiğinde karşı taraf için kıymetini anlayacaklar. hele ki, bu haksızlığı yapanların "emaneti ehline verin" diye emreden bir dine mensup olup, tam tersini yapmaları ne acı, ne elem bir tezat. ben inanıyorum ki, her şey olduğundan daha güzel olacak! ve, alinin şu sözünün unutulmaması lazım, "onu koparan elde kokusunu bırakan çiçek gibi ol". iyinin ve doğrunun şiarı bu olmalıdır. olmak zorundadır. eğer olmazsa, zalimden bir fark kalmaz. aklı selim ve muhabbet ile...
  • gündem

    Herkesin fikrine ihtiyacımız var..

    598 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    systemfailed

  • bu bölüm #olaylar bölümünün alt bölümüdür.
  • puiv kuralları ve avrupa insan hakları bildirgesi geçerlidir.
30. @hedap | evlilik