lgbtciler ne yapıyorsanız gizlice yapın

    10
    magic 14.9.2016 21:13
    yaptığınız şeyler, cinsel kimliğiniz beni ilgilendirmez. ama milletin gözüne sokmayacaksınız, iki laf edene hemen homofobik yaftasını yapıştırmayacaksınız, onur yürüyüşü altında saçmasapan yürüyüşler düzenleyip çocukların ahlakını bozmayacaksınız, çünkü yaptıklarınızın onur sayılabilecek pozitif bir tarafı yok. bunları yapmıyorsanız zaten bir problem yok. insanları etkilemediğiniz sürece yaptıklarınız bizi ilgilendirmez. peki neden insanları etkilememelisiniz? çünkü toplumlarda böyle aykırı fikirler çok çabuk yayılır, ve sonuç olarak insan neslinin devamlılığını tehlikeye atmış olursunuz. eşcinselleri barışçıl melekler olarak göstermekten de vazgeçin. her eşcinsel çift ortalama 2 çocuğun doğmasını engelliyor.
  • 2
    kaygusuzyazar 14.9.2016 21:32
    insan neslinin devamlılığını tehlikeye atmış olursunuz :) bro alay mı ediyorsun tüm dünyada nüfus artışı kontrol altına alınmaya çalışılıyor . ayrıca neden sadece lgbt ler gizlice yapsın diğerlerine serbest mi? bence serbest olsun ama ayrimcilik olmasın
    0
    magic 14.9.2016 21:38
    diğerleri kim puvo anlamadım.
    0
    kaygusuzyazar 14.9.2016 21:38
    heteroseksüel ler
    0
    magic 14.9.2016 21:40
    bence insanların en azından doğmaya ve yaşamaya hakkı var :d bu yüzden lgbtler gizli yapsın
    0
    kaygusuzyazar 14.9.2016 21:43
    bence çocuk yaparken bile bi kişiye yetiştirebilecekse izin verilmeli ama neyse . neden bu insanların yaptıklarımdan etkilenilsin ki . ya homoseksuelsindir ya heteroseksüel . zaten bunları görüpte etkileniyorsa bir kişi hormonel olarak homoseksuel olabilir .
    0
    magic 14.9.2016 21:45
    ben bunun tamamen fikirle ilgili olduğunu düşünüyorum. bir iş ne kadar normalleşirse o kadar sıradanlaşır.
    0
    kaygusuzyazar 14.9.2016 21:49
    bilimsel olarak bu hormonel bi olay ve doğal . ama baskı ile insanlar bunu dışa vuramıyor . sonra küçük oglanlara halleniyor . bence toplumsal baskı azalsınki insanlar doğaları gereğini gizli yaşamak zorunda kalmasın .
    0
    magic 14.9.2016 21:54
    ben hormonal olduğunu düşünmüyorum. bence eşcinsellerin çok azı hormonal problemlerden dolayı eşcinseldir. bence daha çok psikolojik ve aile ortamından kaynaklı, çocukken yaşadığın çevreyle alakalı. zaten bu yüzden beni ilgilendirmez. biz insanların ne yaşadığını bilemeyiz, yargılamamalıyız. ama dediğim gibi ne yapıyorlarsa gizlice yapmalılar
    0
    kaygusuzyazar 14.9.2016 21:56
    hayır başlığın cinsel yaşantınızı dört duvar arkasında yaşayın desen onaylayacağım ama sen lgbt gizlice yaşasın diyorsun. neden bu ayrım
    0
    magic 14.9.2016 21:58
    cinsellik değil mevzu, ben yaptıkları yürüyüşlerden, etkinliklerden bahsediyorum. tabi ki kimse sokağın ortasında cinsellik yaşayamaz. ama lgbtlerin el ele dolaşması bile bu işi sıradanlaştırabilir
    0
    kaygusuzyazar 14.9.2016 22:03
    şimdi her sene onlarca homofobi cinayeti işleniyor yapılan baskıdan birsürü intihar oluyor sen burda baskıya calisiyorsun . bırakın insanlar seçimlerini yapabilsin. yapılan yürüyüşten kimse ölmez en azından
    0
    magic 14.9.2016 22:09
    ben cinayete de karşıyım. ama demeye çalıştığım seçimini yapanlar bunu yaymaya çalışmasın. götlerinden her insan eşcinseldir veya tanrı bizi böyle yarattı gibi şeyler uydurmasınlar. bilmiyorum belki denk gelmişsindir. internette gördüğüm tüm lgbtler anında homofobik damgasını yapıştırıyorlar. yani şu zihniyet var: biz aykırı fikre sahibiz o zaman herkes aykırı olsun. normal bir çift görseler homofobik diyecekler bunun için. ciddiyim böyle insanlar gördüm. bunu artık apple android kavgasına döndürmeye çalışıyorlar. herkes tuttuğunu savunuyor
    0
    kaygusuzyazar 14.9.2016 22:12
    şimdi normal bir çift dediğin bile ayrım . biz heteroyuz onlar homoseksüel sadece . tavsiyem şehirleri ülkeleri gözlemle bu tarz baskıların olmadığı şehirler çok daha mutlu . birakin insanlar istediği gibi yaşasın . adam yolda sevdiğin adamın götünü ellese ne farkeder.
    0
    magic 14.9.2016 22:14
    serbest yaşasınlar ama yaymaya çalışmasınlar o zaman.
    0
    kaygusuzyazar 14.9.2016 22:18
    ya bu içten gelen bi olay sonradan öğrenilmiyor . hayvanlar propagandalara uyupmu homo ilişkiye giriyorlar . sen böyle dersen adamda benim yaptıgim normal sen heteroluğu yayma demez mi?
    0
    magic 14.9.2016 22:21
    benim dediğimi ispatlamış oldun. hayvanlarda çok az istisna sayılabilecek homo vardır yani sadece çok azı hormonal. yukarıda da belirttiğim gibi insanlardaki çoğunlukla sonradan oluyor bence. biz nesli devam ettirebiliyoruz normal olan bizimki derim ben de o adama
    0
    kaygusuzyazar 14.9.2016 22:23
    belkide dünyanın iyiliği için üremememiz gerekiyordur. belkide üreme patolojik bir olaydır
    0
    magic 14.9.2016 22:25 ~ 22:26
    belki de dünyanın iyiliği sizin olmamanızdır derim ben de. belkilerle tartışma yürümez ki konu kapanır :d
    0
    kaygusuzyazar 14.9.2016 22:26
    bencede insanlar yaşamasın
    4
    magic 14.9.2016 22:28
    yok insanları kast etmedim bana üremeyin diyecek lgbtliye dedim :d
    0
    yondaimehokagesama 15.9.2016 00:12
    gençler seksüel kimlik öyle siyah beyaz bi ayrım değil insanlar ya homo ya hetero diye böyle suriye ırak sınırı gibi lap diye bölünmüyor ara geçiş formları var şimdi bu lgbtli normale yakın olan adamlarıda kendi tarafına çekerse nolcak?
    0
    kaygusuzyazar 15.9.2016 00:13
    o zaman bizi sikerler . herhalde ulaşmaya çalistiginiz nokta bu
    0
    yondaimehokagesama 15.9.2016 00:17
    hayır herkesin hayatı kendine ait ve hayat sadece cinsellikten ibaret değil.ama bunlara böyle öğretilmiş gibi sürekli sanki bütün konu cinsellikmiş gibi hiç oturup siyaset tartışan lgbtli gördün mü?
    0
    magic 15.9.2016 00:18
    evet haklısın
    0
    kaygusuzyazar 15.9.2016 00:19
    hacı sen adama ters ters bakarsan . sürekli gaylik sence kötü olduğu için muamele yaparsan adamda kendini savunur . hiç muhabbetim olmadı ama ülke uçkurundan başka bir şeye laf etse onu savunurlar muhtemelen
    0
    magic 15.9.2016 00:22
    sen de haklısın. ama bunlarınki savunmaktan öte saldırıyorlar. cidden apple android kavgasına döndürdüler
    0
    kaygusuzyazar 15.9.2016 00:26
    toplumsal tepki bu kadar olmasa onlarda saldırmaz . kendimden örnek verecek olursam kimse dinden bahsetmezse konuyu açmıyorum ama baskı başlayınca saldırganlasıyorum. kimse umursamasa ortalığa çıkıp bağıracak halim yok
    0
    magic 15.9.2016 00:28
    ya puvo yapma gözünü seveyim. sırf kerimcanı sevmiyorum diye bile homofobik diyen oldu. bunların işi gücü cinsel organları. iki kelime konuşamazsın ki toplumsal tepki veresin
    0
    yondaimehokagesama 15.9.2016 00:32
    kerimcanı seven zaten lgtblidir adam yapay şeyle foto çekiniyor sosyal medyaya atıyor şimdi bu adamıda savunuyonuz
    0
    magic 15.9.2016 00:44
    ben savunmuyorum yanlis anlasilma olmasin da. orospu çocuğu kerimcan
    1
    yondaimehokagesama 15.9.2016 00:49 ~ 00:50
    şimdi dava açsa kazanır çünkü bu ülkede topa top denmez
    0
    magic 15.9.2016 00:50
    öyle..
    1
    magic 15.9.2016 00:14
    normaller alır her türlü bence. en azından şimdilik
    0
    yondaimehokagesama 15.9.2016 00:09
    sadece hormon değil psikoloji kültür eğitim de etkili
  • 0
    hellomyfriend 14.9.2016 21:33
    puvo haklısın ama bazı yerlerde. böyle insanların sokakta orasını burasını açıp sonra "cinsel obje değiliz" veya "tecavuzcu nesil sizin yüzünüzden ortaya çıkıyor!" demesi ayrı ironi.. ancak eşcinselligin tüm topluma yayılması siz konusu değil...
    0
    magic 14.9.2016 21:39
    ama ciddi miktarda artabilir. şöyle bir durum var. şu ... kötü bir şey ama o da yapıyor. bu iş giderek normalleşirse yayılması çok kolay
  • 1
    darko 14.9.2016 23:09
    sen ortaya çıkıp ben ipneyim diyeceksin ama insanlar sana ipne deyince tepki göstereceksin.
    olur mu öyle şey . (oluyor yani hemde çoğu konuda)
    1
    magic 14.9.2016 23:10
    ibnelerse de umrumda değil ama yaymaya çalışıp saçmasapan laflar etmeseler...
  • 6
    ilkire 14.9.2016 23:09
    her şeye hoşgörüm var ama erkek erkeği siker mi amk ya bi gidin geberin
    0
    buzgibisular 17.9.2016 12:14
    ahahsbfjhsdbg
  • -3
    sbb3 14.9.2016 23:15
    yav escinsel olursun anlarim da bunu butun dunyaya ilan etme istegi neden var amk? sokakta ciplak dolasip cocuklarin ahlakini bozunca ne kazanmis oluyorsun?

    ama bir yandan da kizamiyorum (ciplak dolasanlar haric). cunku bu ulkede escinsellere karsi cok fazla baski uygulaniyor...
    0
    magic 14.9.2016 23:19
    baskıya ben de karşıyım ama yaymaya çalışmaya da karşıyım
  • 1
    accordionist 15.9.2016 08:28
    yayılmasında porno da etkili.
  • 1
    bunutut 15.9.2016 09:15 ~ 09:17
    mağdurluk üzerinden kendilerini arsızlığa vurmaları çok saçma.yürüyüşlerde bence de azıtabiliyorlar haklısın diyebilirim.eyvvallah yeri gelince onlara karşı baskıyı görünce dile getiririz.haksızlığı gördük diye bizde lgbtliyiz anlamına gelmiyor yani bu davranış şeklide beni bağlamaz tabi herkesin gendi bileceği iş.ama bende bu konu da pek laf yapamam sonuna kadar haklısın protestonun bile bi deliganlılığı var gardaşım.ee neyse şimdi başlığı açan arkadaş senin derdin de başka bir saçma protesto şekli.
    insan neslinin devamlılığını gerçekten lgbtliler bitirebilir mi?
    bu bilmem kaç milyarlık neslin sonu ertesi yıl mı gelir ya da ne zaman gelir bir bilgin araştırman var mı ki nüfus üzerinden yola çıkmışsın.
    sonrasında bu bir aykırı fikir değil hissiyattır.aykırı fikirler hızlı yayılabilir ama erkek götü sikme ya da göt siktirme bir fikir yoluyla olmaz.biz savunduğumuz her şeyin sonucuna mı katlanmak zorundayız?
    he bu arada insan neslinin devamlılığı bu aralar tehlikeye girse bu boka giden dünya her konuda refaha çıkar.he dersen bu savaşla katliamla erkek götünü lololamakla ya da yani eşcinsellikle olmaz.işte burda sonuna kadar destekçisiyim.ne her müslümanın aldığı havayı israf sanan bizlere fazla diyen avrupalı bebek katillerini savunurum.ne de göt siken adamı.saygılarımla.
    0
    magic 15.9.2016 09:26 ~ 09:28
    hayır benim fikirle ilgili dediğim şey bunun sıradanlaşması. benim demeye calistigim iki erkegin bir birine cakmasi degil , bunlarin el ele dolasmasi bile normallesirse iste o zaman fikir yayilir. su an erkek kadin nasil siradan geliyorsa, onlar da oyle siradan gelir. ama olmamali iste. ben zaten nesil ertesi yil yok olur demedim. internet cagindayiz, bu fikir dunyaya yayilmasi cok kolay. dolayisiyla evet neslln tukenmesi icin cooook uzun yillar gerek. ikinci olarak da dunyanin cogunlugu ibne olsa ciddiyim normalleri oldururler. her konusmada homofobik demeyi biliyorlar ama tum escinseller de heterofobiktir bence. biseksuller falan haric
    2
    bunutut 15.9.2016 09:38
    aslında baştan beri demek istediğini verdiğin örneğin yani nesil sonrası gibi laflarını anladım.ileriye ışık tutarak şimdi ki konuya değinmişsin.asıl amacım asıl fikrini almaktı ve şuan sıradanlaşma üzerine serzenişte bulundun.bu konuyu eski bir hocamla konuşmuştum ve eş cinsel insanların orada sıradanlaşması biz insanların yani şuan için normal sayılan insanların orada anormalleşmesine dikkat çekmişti.hocam ne belli bir dini mezhebi sonuna kadar savunan ne de particilik yapan bağnaz ya da yobaz bir insan.sadece fikrini dile getirmiş ve benim için fikri değerli bir insandı.o zaman onayladığım destek verdiğim gibi şuan da demek istediğini anlıyabiliyorum haklısın.
    1
    magic 15.9.2016 09:51
    :) aynı fikirde olmamıza sevindim
  • 0
    mehmetcemrekisa 17.9.2016 15:59
    eşcinsellik toplum düzenini bozar, insanların çoğu zaten özenti olduğu için özenir özenir bir bakarsın halk mala bağlamış. ne yapacaksanız gizli yapın, senin kimse seviştiğin umrumda değil.
  • 0
    sewo 17.9.2016 20:45
    ayool ne yaptık hemen kızıyorsun.
  • 0
    argent 4.1.2018 08:13
    tabi ki gizli yapılmalı bakın şimdi
    ben sokakta iki erkeğin öpüşmesinden rahatsız olmayabilirim.
    ben yanımda ufak bir çocuğu gezdirme hakkına sahibim.
    benim yanımdaki çocuk o görüntüyü 'olması gereken' olarak algılayabilir ve bunu o cocuğa yapmalarına izin verilemez.
  • 0
    faucetsensei 5.1.2018 02:15
    çok enteresandır bizim yurdumuzda herşeyin yanlış anlaşılıp boku çıkarıldığı gibi bunun da boku çıkarılıyor.bak gay,lez yada ne diye kendini yanımlıyorsan; sana giren çıkanla benim derdim yok. istiyosan sabah kadar cümle aleme vurdur , banane. ama sen gelip onu benim gözüme soka soka "bakın ben gayım,her yerde düzüşürüm ,özgür bir ülkeyiz ahahahahah" uygulamalı olarak gösterip ,gezersen bu benim özgürlüğüme tecavüz olur. git istediğini yap ama az ötede yap , bilme zorunda mıyız aq ne bok yediğinizi.

    son olarak daha iyi anlaşılabilmem için efsane key&pelee bölümü paylaşıyorum (+18dir ona göre açın sesini falan):key&pelee :office homofobe
    1
    nutty 5.1.2018 02:30
    ben bunlara bayılıyorum ya :d bu da çok iyiymiş