• 1
    puivundik 1 yıl önce
    sonunda :)
    0
    oxygen 1 yıl önce
    ben de özlüyorum inan ki :d bi da tam bir yayın yapabilsek :)
    1
    puivundik 1 yıl önce
    bi de ses versen :) ulan bende çok özlüyorum radyoyu be
    0
    oxygen 1 yıl önce
    onu da yapcaz inşallah :d
    1
    puivundik 1 yıl önce
    hadi inşallah :)
  • 1
    sewo 1 yıl önce
    geç mi kaldım.
    0
    oxygen 1 yıl önce
    yoo öyle boş boş çalıyom :d
  • 1
    zenith 1 yıl önce
    burdayız :)
  • 1
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    evde millet uyuyor erken yapsaydın şunu ya :(
    0
    oxygen 1 yıl önce
    yurttayım ben millet dağılsın internet iyileşsin falan diye bekliyorum :d eve geçersem o zaman daha düzgün ve tam yayınlar yaparız :)
  • 1
    meqt 1 yıl önce
    uyumadan önce denk geldim anasonla günü kapatıyorum iyi yayınlar :d
  • 1
    oxygen 1 yıl önce
    yayın sona erdi dinleyen herkese teşekkürler arkadaşlar başka zamanda başka bir yayında buluşmak dileğiyle
    1
    amputesincap 1 yıl önce
    eline sağlık oksi
    1
    oxygen 1 yıl önce
    eyvallah sincap teşekkürler :)
    1
    ibrahimisbilir 1 yıl önce
    gene kaçırdık be
  • 1
    hukuk582 1 yıl önce
    haberim olmadı :(


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...