6
puiv olası 3.dünya savaşı başlıkları

hidrojen bombasından kurtulma yolları
rus generale verdiğim ayar
mortal 3.dünya savaşında sessizliğini koruyor
sığınak buldum beyler
puiv uganda sikertmesi
birçocuk abisi eksi almaya devam ediyor
ve türevleri olur bence
  • 0
    ignelifici 1 yıl önce
    iran doğudan kaptırdı geliyor beyler
  • 0
    tukenenkalem 1 yıl önce
    almanlar yine yenilecekmiş kesin bilgi.yayalım lütfen
  • 0
    elfgozlucuce 1 yıl önce
    abd işgal kuvvetleri ankaraya dayandı
  • 0
    yusufir 1 yıl önce
    kronik solcular, türkiyeye demokrasi getirmek isteyen abd askerlerini sevinç gösterileri ile karşıladi.
  • 0
    pcghost 1 yıl önce
    adınıza göre cephe tahmini yapıyorum toplanın
  • -1
    yondaimehokagesama 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    inciden çalıntı başlık
    0
    mewthree 1 yıl önce
    sizde uludağdan onlarda ekşiden sikilmekten telifi kalmamış başlığın
    0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    lan ben inciyi savunmuyorum senin ne kadar özenti bir .... olduğunu söylüyorum
  • 1
    sbb3 1 yıl önce
    bu siteye siktirip gidebilirsiniz. puivde boyle baslik acilacagini sanmiyorum. ne ayari ne sikertmesi amk? gidin kendi bok cukurunuzda eglenin burayi kirletmeyin
    0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    adamsın
    -3
    mewthree 1 yıl önce
    yarram 1.nesilim
    -2
    mewthree 1 yıl önce
    hem ayarlar vardı çok önceden 2.nesiller bilmez sadece sikertme yok ama ben gelecekten yani ww3 ten bahsediom

    ciddiyet istiyosan ekşiye uludağa siktir olup gidebilirsin
    0
    sbb3 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    o ayarlari verenler inciden gelen sikikler. hadi inciye siktirin gidin evladim. 1 aya kadar incidede yazardim ve eminim incide senden daha eskiyimdir. boyle sacma sapan gereksiz basliklari puivde acmayin.
    -2
    mewthree 1 yıl önce
    inciye hiç üye olmadım ara sıra trendlere bakarım illa inciyemi özel inci şuan bok ama halla gececi tayfa bildiğim kadarıyla sağlam inci 2010dan sonra bozuldu önüne gelen inci yazarı oldu sirkanın amk buradan buradaki yazarlarda buraya gülmek video izlemek bilgi almak için bakıyor
    sana saçma geliyorsa ver eksini git
    2
    sbb3 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    gececi tayfa nah saglam. ben dahil birsuru kisi silik yedi gececilerden. 2010 da degil
    2012 de bozuldu. ınci hakkinda bi bok bilmedigin buradan anlasiliyor. buyuk ihtimalle inciyi 2015 yilinda kesfeden ve sadece trend basliklari okuyan liselinin tekisin.

    ayrica actigin basliga karismam ben. ozenti ya da taklit olmasin yeter. orjinal olun amk. sen buna mizah diyorsan en fazla 14 yasindadirsin
    0
    mewthree 1 yıl önce
    hadi 2010 değil 2012 olsun hem porno ve serkana hakart ederseniz vs tabi silik yersiniz doğal olan bu kurunun yanında yaşda yanabilir ona bişey demiyorum 2013de keşfettim
    evet sadece trendleri okuyorum ama başlığım copy paste değil nokta kapatalım konuyu
    -1
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    incici velet işte
    0
    mewthree 1 yıl önce
    bi sg hesabım yok diyom kafanmı almıyor yarram bide otakusun zaten hokage sama kun.... git one piece izle burda takılcağna
    0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    lan yaşın max 14 bilemedin 15.ve incici olmak için hesabın olmasına gerek yok senin ruhun incici bir velet.anime nicki koyduk diye illa otaku mu olacaz senin zeka çapın bu kadar işte.
    0
    mewthree 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    bir otaku otakuysa otakudur otaku
    otakulara saygı duymam kapat konuyu yada özelden yaz başlığımı kirletiyon
    0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    incici velet lütfen
    0
    mewthree 1 yıl önce
    siktirtme incini otaku
    0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    senin incini başlık senin
  • 0
    cayou 1 yıl önce
    koşun beyler evime düşen top kepsi
  • 0
    dasaksiz_penguen 1 yıl önce
    inci çalıntısı başlık bakın arkadaşlar bizim özgün bir sözlük olmamız gerekiyor lütfen yani. böyle hiçbir yere gelemeyiz
    0
    mewthree 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    haklısın en azından küfür etmedin


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    314 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...