8
arabaları ve motorları sevmiyorum anormal miyim?
çoğu yaşıtım "ulan şu araba müthiş be, bak şu da müthiş, yok o değil onun şeyinin şeyi şey değil, o motor efsane be, çalışıp bu motoru alıcam" diye muhabbet ediyor. denk geldiğim kimse yok ben araba veya motor sevmiyorum demiyor benim haricimde. herkes bir ehliyettir gidiyor. "al al lazım olur" diyorlar ben de "sevmiyorum" diyorum. sürmeyi de, binmeyi de sevmiyorum araba veya motora. tabi olunca da biri sürünce binmiyor değilim. toplu taşıma daha iyi geliyor bana. bir tutku beslemiyorum bu araçlara, sanki garipmiş gibi "nasıl mk araba nasıl istemiyorsun rahat lan!" diyor. garip miyim beyler ben mi anormalim?
  • 1
  • 2
    ein 7 ay önce
    benimde en nefret ettiğim muhabbet araba muhabbetidir

    sür git işte amk aletini ne büyütüyorsun

    yok makyajlı kasa yok eski kasa pfff
    1
    tutskiyancek 7 ay önce
    araba işte götürüyor mu götürüyor
    0
    serhatcakmak 7 ay önce
    tamam da nasıl götürdüğü önemli sen her insan ile aynı keyfimi aynı şeyimi yaşıyorsun kimisi sana iyi geliyor kimisiyle uzun süre takılınca sıkılıyorsun arabada öyle amk.
  • 2
    oxygen 7 ay önce
    bende de hiç araba sürme merakı yok. olsa ne olmasa ne
    0
    quentra 7 ay önce
    çıkıp bir yanlasak fena mı olur oxy? :d
  • 0
    abdulhitler 7 ay önce
    ben de hiç sevmem. arkadaşlar arasında hep araba muhabbeti yapılır ben de mal gibi dinlerim hiçbir şey anlamam. ama son dönemde motorlara ufak bir ilgim oluştu fakat arabalar hiç çekici gelmiyor.
  • 0
    captainflint 7 ay önce
    aslında güzel bişey çünkü boş adamlar genelde konuşuyor bu araba meselelerini.
  • 0
    koalalone 6 ay önce
    ben de sevmiyorum anlamam muhabbetlerinden anormal değilsin bence


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    310 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...