1

25.3.2018 21:20:00 tarihinde sona erecektir.


  • 0
    enguzelkizikapan 1 yıl önce
    "bir adam din kardeşine, ey kâfir derse, bu söz ikisinden birine döner. eğer böyle denilen kişi söylenildiği gibi ise söz doğrudur; yerini bulmuş olur. aksi takdirde bu söz söyleyene geri döner."

    buhârî, edeb 73; müslim, îmân 111. ayrıca bk. tirmizî, îmân 16

    aman beyler bayanlar tehlikeli sularda yüzüyorsunuz
    enguzelkizikapan tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
    0
    tokcanavar 1 yıl önce
    peki o kişi zaten kafirim diyorsa
    0
    enguzelkizikapan 1 yıl önce
    http://www.ataturkinkilaplari.com/aod/46/ataturk-samimi-bir-muslumandi---iste-yasanmis-olaylar.html
    burda belgeleriyle tanıkların isimleriyle yazılmış bir yazı var . ha dersen ki aga ben de aksi yazılar biliyorum: senin yazılar dogruysa bisey kazanamazsın ama benim yazilar doğruysa hadise göre çok şey kaybedersin
  • -4
    404notfound 1 yıl önce
    masondu
    404notfound tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
  • 1
    juchi 1 yıl önce
    allah bilir kardeşim. 100 yıl önce yaşayan birinin neye inandığını biz şu anda nerden bileceğiz? yalnız bildiğim bir şey var ki hafız yaşar okur şunları söylemiştir: "ramazanların atam için çok büyük bir önemi vardı. beni huzurlarına çağırır, kuran-ı kerim’den bazı sureler okuturdu. ben okurken gözleri bir noktaya takılır, derin bir huşu içinde dinlerdi. ruhunun çok mütelezziz olduğu her halinden anlaşılırdı. "
    bunun gibi nice kanıt olmasına rağmen şunu hatırlatmak isterim. ben atatürk'ün peşinden seçtiği dini için değil kurtardığı vatanım ve bir türk devletini tekrardan dünyada söz sahibi olma rayına soktuğu için gidiyorum.
    juchi tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
  • 1
    garavel 1 yıl önce
    insanların inançlarını sorgulamak bizlerin haddine değil.
  • 1
    lethe 1 yıl önce
    evet bu başlığımızda tarih kitaplarımızı kapıyoruz ve atatürk'ü sadece dinine bakarak anlamaya çalışıyoruz. müslüman ise iyi, değilse kötü????
    -2
    tokcanavar 1 yıl önce
    ulan oyle birseymi yazdık ne salak adamlarsınız ya sadece milletin gorusunu merak ettim
    tokcanavar tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
    1
    lethe 1 yıl önce
    "seviyor olabilirsiniz bu bazı gerçekleri değiştirmez"
    ben mi yanlış okuyorum? hangi gerçekler? müslüman olmaması olumsuz olması olumlu düşüncesiyle yazmışsın. aptal yerine koyma şimdi. sadece görüş merak ediyorsan başlıktaki ilk 3 kelimeyi yazar bırakırdın. yanlı görüş de belirtmişsin. gerçekler diyorsun. demek ki sana göre bir doğru var zaten. o zaman bu neyin anketi? iş olsun torba dolsun.
  • -1
    exael 1 yıl önce
    bana göre atatürkün en büyük hatası cumhuriyetı kurmasıydın padişah olup halifeliği kendi üstüne alcaktı bu ülke cok daha ilerde olurdu ve çok partili sisteme geçmemizdi
  • 1
    cozbrozza 1 yıl önce
    vallahi kardeş bazı konuşmalarında ateist olduğuna dair izlenimleri var. lakin bir de ölmeden önce son sözünün 'aleyküm selam' olduğu söyleniyor. ki vakıa 90-91'de 'eğer kutlu, uğurlu kişilerdense
    “selam sana kutlu ve uğurlu kişilerden.” denir ona' diye bir ayet var.yani doğru mu değil mi blemeyiz lakin haddimize de değildir. önemli olan atatürk'ün bu ülke için sarf ettiği çabadır. isterse satanist olsun işgalcilere karşı memleketi için savaştıysa ve yüzyıllarca monarşistler tarafından sömürülmüş memleketimize iyi bir ekonomi ve sağlam devrim ve reformlar getirdiyse yine ona saygı duyardım. arkadaşlar önemli olan kişinin dini değildir.ben bir müslümanım.lakin görüyorsununz ülkemiz müslüman olduğunu iddia edenler tarafından ne hale getirildi. şimdi söyleyin bana devlet yönetiminde din mi önemlidir yoksa işin erki olmak mı? kemalist de değilim bu arada.sosyalistim.
  • 0
    nanichirgelair 1 yıl önce
    kimin umrunda, ayrıca atatürk gerici bir şahıs olup şayetki cumhuriyeti kurmasaydı şu andaki türkiye kurulamazdı. osmanlı ve onun izlediği osmanlıcılık politikası azınlıkların isyan etmesiyle çoktan ölmüştü. kısaca osmanlı hayallerini bırakın artık.
    nanichirgelair tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
  • 0
    tantuniayran 1 yıl önce
    tam olarak bilinmiyor ki, ne söylesen boş bazılara göre insan neye inanmak istiyorrsa ona inanıyor
  • 0
    biradam 1 yıl önce
    atatürk benim bakış açımdan korkusuz cesur bir komutan ama tapılacak kadar abartmayın. kimi diyor diyor mümin kimi diyor ateist kesin bilgi taşımamaktır diye biliyorum.
  • 0
    yok 1 yıl önce
    müslüman olup olmamasının neyi değiştireceğini merak ettiren sorudur. bazı gerçekleri değiştirmez demiş yazar haklıdır mustafa kemal'i sevsek de sevmesek de yaptıklarının bize katkısını kabul etmeliyiz. bi nutuk okuyun, hıfzı topuz okuyun, toktamış ateş okuyun sonra yine konuşuruz


  • karışık

    Karışık

    26 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    hellomyfriend
    ilteris
    darkier
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...