ne laiklik ne şeriat
  • 4
    nuvit 3 ay önce
    merak etmeyin bu ülkeye ne tam laiklik gelir ne de şeriat,
    kafada türban götte tayt yaşar gideriz!..
    1
    indus 3 ay önce
    güzel özetlemiş diyecek eklenecek bir şey yok.
  • 2
    aydakigunes 3 ay önce
    rezalet ya, insanı dinden soğutan tipler hepsi.
    başım açık olmasına rağmen ya da dine dair pek bir şeyi yerine getirmesem bile bunlardan daha imanlıyım.
    kimse kimsenin içini bilemez tabii ama bu fotoğraftan çıkaracağım sonuç bu.
    0
    nuvit 3 ay önce
    kesinlikle katılıyorum. hani derler ya para ile imanın kimde olduğu belli olmaz diye, aynen öyle. ama bunlar gibi ne olduğu belli olmayan daha kendini bilmeyen insanlardan tiksinmemek elde değil.
  • 1
    ademak 3 ay önce
    la olm bu nedir amk ya
  • 0
    nemkaldi 3 ay önce
    kafada turban götte tayt ruj makyaj bu ne ya
    1
    nuvit 3 ay önce
    çoraplar mı fileli yoksa ayakkabı mı öyle görünüyor ben orayı çözemedim :)
    0
    quentra 3 ay önce
    ayakkabı puvo :d
  • 0
    mavi_var 3 ay önce ~ 3 ay önce
    o ruj olmamış. herkesin sevabı da günahı da kendine beni bağlamaz . şimdi bu kadın için üzüleyim mi ? uğraşmam. ve din bir kişiye göre yargılanmamalı . doğru olan kitapta yazıyor . bu kadında doğru olan ve yanlış olanın tattışılması da anlamsız ve zaman kaybı . bakın geçin 13 yaşında değil ki bilmiyor diyesiniz
  • 1
    anilcan 3 ay önce
    her ortama uyumlu insan aslında her ortama uyumsuz insandır
  • 0
    leopoldiye 3 ay önce
    28 şubat mücadelesi sonu bu olsun diye yaşanmamıştı.
    allah bildiği gibi yapsın tarz için kapananları.
  • 1
    hedap 3 ay önce
    çok güzel ya. insanın ömrüne ömür katar bu.
  • 2
    akdmrahmt 3 ay önce
    buna şöyle diyorlardı galiba;
    üstü minare altı kerane
  • 0
    trexbro 3 ay önce
    öldüyü dirilten derecede galiba
  • 1
    mataramasuko 3 ay önce
    zaten bu laikligin eseri değil mi
    0
    nuvit 3 ay önce
    köktendincilerle karıştırıyor olmayasın?
    0
    mataramasuko 3 ay önce
    radikal olamaz bu bunlar yeni türedi.ben yobaz değilim çomar değilim demeye çalışıyor.türbanı modaya alet ediyor.bazıları da türbanı siyasi unsur olarak görüyor onlar da ayrı bi klinik vaka.türbsn türbandır türban başörtüsüdür baş kapamadır.altında modayı siyasi unsuru yani insanları giyinişiyle yargılayıp bir taraf aramayın.
  • 0
    mataramasuko 3 ay önce
    camiye giden erkekler de dizüstü şortla namaz kılıyor bu caiz değil bu kızın yaptığı da normal değil ama din kadın üstünden laiklik kadın üstünden örnek veriliyo neden hep kadın kadınları bi salin
  • 0
    helianthus 3 ay önce
    lafa gelince komşusu açken tok yatan bizden değildir. ama sonra böyle nereden baksan 5000 dolarlık chanel çantalarla pozlar. kılığı kıyafeti makyajı bir yana felsefesi ters ya.
  • gündem

    Herkesin fikrine ihtiyacımız var..

    594 takipçi
  • aboneliği iptal et
  • moderatörler
    systemfailed

  • bu bölüm #olaylar bölümünün alt bölümüdür.
  • puiv kuralları ve avrupa insan hakları bildirgesi geçerlidir.