#şiir

    6
    sebepsiz42 2.12.2019 16:37


    unuttum sanıyordum görene kadar
    içim yandı uyuyana kadar
    görünce canlandı tüm anılar
    görünce canlandı yıkılan umutlar
    oysa ne cok sevmıstım seni
    sevebilme ümidinle beni...
    bi avuç kül eyledin beni..
    hayatımdan gittin gideli..

    oysaki çok şey istememişti gönlüm
    biraz huzur,biraz şiir..
    bir mısra olsaydım
    okuyup anlarmıydın?
    kalbimde sana akan şiirler
    sana akan dizeler
    ben senin için masallar yazmıştım oysa


    geri dönsen istermiydim seni?
    onca verdiğin acıya rağmen dönermiydin geri?
    dönseydin ne değişirdi?
    ya sevseydin beni?
    ya da biraz sevmeyi deneseydin?
    kalbin hiç çarpmadı mı sahi?
    gerçekten sevemedin mi siyah gözlerimi?
    renkli değiller diye mi taa içine bakamadın?
    söylesene ne farkım vardı ki ondan?
    ben sevilmeyi hak etmedim mi?

    kim sevdi seni benim gibi hee kim? (ben böyle aşkın ızdırabının taaa amk)
  • 0
    kayipunicorn 2.12.2019 19:37
    ellerine sağlık :)+
    0
    sebepsiz42 4.12.2019 08:07
    :)
  • 0
    banabubade 2.12.2019 21:19
    kullanıcı adını görmesem kendi şiirlerimden sanıcam..

    seni anlıyorum reiz seni çok iyi anlıyorum.
    1
    sebepsiz42 4.12.2019 08:07
    yaktılar bizi üstad yaktılar...
    0
    banabubade 4.12.2019 08:30
    bi insan bu derde düştüğünde şiir yazıyosa her şey daha kötü oluyo.