e-devlet soy sonuçlarınız

    26
    redi 15.2.2018 08:37 ~ 13:40
    ben de şaşırtıcı 1 tane bile şey yok. türk oğlu türk çıktım. 1820'den beri aynı şehirde yaşamış bizimkiler.

    ne bir hareket, ne bir aksiyon yok. biri de gidip bir ermeni kızı alayım, bir çerkes koklayım dememiş. köyde yaşamış durmuşlar. evet.

    bilmeyenler buradan bakabilir www.turkiye.gov.tr/nvi-alt-ust-soy-bilgisi-sorgulama
  • 0
    hedap 15.2.2018 09:42
    aynen benim de böyle. hep aynı yerden tüm soy.
  • 4
    canki 15.2.2018 11:05
    hep bana gelince mi nüfus müdürlüğüne git diyor yav
    0
    oschemat 15.2.2018 12:16
    bana da öyle dedi
    1
    enon 15.2.2018 14:27
    demek altından çok pis şeyler çıkacak veya gizli elit bir soya ait olabilirsin. müdürlüğe giderken bina tepelerine bak, sınaypır olabilir
    0
    baturolog 15.2.2018 22:17
    bana da öyle dedi neden ki?
  • 3
    abdik05 15.2.2018 11:59
    en son babamın babasının babasının babası 1845 yılında amasyada doğmuş 7 düvelim amasyalı zaten rahmetli babaannem yörüğüz biz diyordu aslı varmış sas keza ana tarafındada 1804de dogan biri aynı köyde doğmuş ana tarafıda komple yörük ısın ozu turk oglu turkum
  • 0
    boslukkullanamiyorum 15.2.2018 12:36
    soy bilgileriniz işleme alınmıştı. telefonunuza veya e posta adresinize atacağız dediler. ne zaman geleceği hakkında bi bilginiz var mı?
    0
    busra_taskiin 15.2.2018 14:05
    5 saatte geldi bana
    0
    boslukkullanamiyorum 18.2.2018 00:21
    banada gece 2 gibi geldi hemen hemen 5 6 saatte. turkmusum bende.
  • 0
    hayalperestgezgin 15.2.2018 13:33
    1849 kadar anne tarafı çamlıdere de yaşamış baba tarafı da 1852 adana feke de ortaya çıkmışlar
  • 0
    yerrek 15.2.2018 13:35
    ingiliz asili falan çıkmayı beklerken yozgatlı çıktım mk
    3
    muhammetemrex 15.2.2018 21:15
    ingilizden asil mi olur ?
  • 13
    www 15.2.2018 13:38
    1800'lerden beri trabzon'da yaşamış, 1950'den itibaren sakarya'ya taşınmışız. benim dikkatimi çeken şey ise haziran 1918'de doğan babamın annesinin babasının adının mustafa kemal olması. helal olsun sana babamın annesinin babasının babası.
    2
    yerrek 15.2.2018 13:42
    helal be babanın annesinin babasının babası gibi babanın annesinin babasının babası
    2
    sami77 17.2.2018 02:44
    facebook'ta gördüm yorumunu :d

    www.facebook.com/.../
  • 0
    sims 15.2.2018 13:43
    bildiğim gibi soyum. ne idüğüm belirli:))
  • 2
    ıbrahim_ersoz 15.2.2018 13:46
    arkadaşa şaka olsun diye "dedemin dedesinin adı yorgo heraksipulos'muş" dedim. "biliyordum zaten kanının bozuk olduğunu" dedi. halbuki halil yazıyor. namussuz nasıl kin tuttuysa artık.
  • 6
    babasikilikli 15.2.2018 13:47
    ben marslı çıktım amk.

    (pi: beni koyumun meteor yağmurlarinda yikasinlar)
  • 0
    stachl58 15.2.2018 13:56
    1834 var en son hep aynı iki mahallede yaşamışlar
  • 2
    binaenaleyh 15.2.2018 14:01
    adanalı annem selanik göçmeni çıktı aq.hayır göçtün selanik'ten eyvallah da neden adana anlatsana dedemin dedesi?
  • 1
    filozofunsakali 15.2.2018 14:02
    benim aile renkli o yüzden şaşırtıcı şeyler olacağına inanıyorum. telefon elimde sürekli e-devlet mesajı bekliyorum :d
  • 3
    pentaigo 15.2.2018 14:16
    anne tarafı laz, baba tarafı kürt çıktı. ailecek şaşkınız şuan
    0
    enon 15.2.2018 14:26
    o da bir şey mi ben marslı çıktım
    0
    babasikilikli 15.2.2018 14:57
    ooo hemserim neresinden
    0
    hellomyfriend 15.2.2018 21:11
    ıcinden
    0
    babasikilikli 15.2.2018 21:17
    bak şimdi ya.köylü çıkıcaz resmen
    0
    hellomyfriend 15.2.2018 21:20
    kardeşim sen merkezden krizi tanıyor musun?
    0
    babasikilikli 15.2.2018 22:32
    tanımam mı ya daha geçen gün martian kıraatanesinde laflıyoduk.
    0
    hellomyfriend 15.2.2018 23:28
    kardesim bi ara bizim spacebars gel sana iki bira ismarlim
    0
    babasikilikli 15.2.2018 23:36
    yarın ki meteor yağmurundan sonra ordayım.meteor yağmurunu beraber izlemek için kıza söz verdim de .
    0
    hellomyfriend 15.2.2018 23:38
    kardeşim sıkıntı yok ben hep buradayım olmazsam aleks abiye yazdır ismimi ver
    0
    babasikilikli 16.2.2018 01:01
    eyvallah puvo sende olmasan şu gezegende susuz kalacaz
  • 1
    turnam07 15.2.2018 14:21 ~ 21:42
    e-devletten soy ağacıma baktım hepsi türk,annemin babası,babasının babası,babamın hatta hanımın soy ağacı hepsi türk ismi.ne mutlu bana.ülkem ve vatanım için türküm,doğruyum,çalışkanım,insanlık için yunus emre gibi ''düşmanımız kindir bizim biz kimseye kin tutmayız'' diyenlerdeyiz,vatan ve namus aşkı için birer ''seyyid onbaşı''yız,birer hasan tahsin'iz,çanakkale'de vatan ve namus uğrunda canından vazgeçen,göğsünü düşmana siper eden birer mehmediz,birer şerife bacıyız,erzurumlu kara fatma'yız,gördesli makbuleyiz. kul hakkı adına,onurlu bir yaşam hakkı adına, ''komşusu açken tok yatan bizden değildir'' diyenlerdeyiz.dünyamızın huzuru ve barışı adına,gazi mustafa kemal atatürk gibi,'' yurtta sulh,cihanda sulh'' u şiar edenlerdeyiz.onun için üzerine bastığın bu toprakları toprak deyipte geçme sakın eğilde bir kulak ver 'toprak!' diyerek geçme, tanı:
    düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı.sen şehit oğlusun sakın incitme atanı.
    0
    hellomyfriend 15.2.2018 14:44
    kim tutacak şimdi bu çocuğu
  • 0
    canki 15.2.2018 14:33
    varmiya-mazurya voyvodalığı olabilir
  • 0
    magic 15.2.2018 15:29
    1834ten beri antep'in bir ilçesindeyiz, hiç değişmemiş. 3 soyad arasında kız alınıp verilmiş, son 40 -50 yıldır soyadımız sabit
    0
    polinezyali 15.2.2018 21:55
    ehuehuehue qürt ağla
    0
    magic 15.2.2018 22:10
    antep diyorum pupi hakkari demiyorum, gaziantep
    -2
    polinezyali 15.2.2018 22:12
    amk qürdü kudur aaaaauuuuuuuuu ccc türk olmayan herkesin anasını sikeyim haw
    0
    magic 15.2.2018 23:49
    orospu çocuğu ecdadını sikeyim senin aq veledi
    0
    quentra 16.2.2018 01:00
    troll o trol takilmayin aq
    0
    magic 16.2.2018 01:18
    trollse de siktim bi kere artık geri alamam :)
    0
    polinezyali 16.2.2018 17:57
    ben de diyorum bugün götümde niye bir ağrı var
    0
    polinezyali 16.2.2018 17:57
    yolumu biliyorsun bebek
    0
    polinezyali 16.2.2018 17:57
    bu arada wp engel aç
    0
    quentra 18.2.2018 00:47
    numaram degisti aq
    0
    polinezyali 18.2.2018 10:50
    özelden numaranı yaz
    0
    quentra 19.2.2018 10:59
    ayağına mı çağırıyorsun ibne
    0
    polinezyali 19.2.2018 22:41
    evet
    0
    polinezyali 16.2.2018 17:57
    hatırlamadın mı beni,üzüldüm şu an huw huw
    0
    magic 16.2.2018 18:01
    seni hatırlıyorum da, bana trollük yapacağını düşünmemiştim.
    0
    polinezyali 16.2.2018 18:07
    ıskvkskgkskgks
  • 0
    turaslan 15.2.2018 15:59
    ne kadar sürede cevap geliyor acaba başvurdum ama telefon yada e-mail adresime geliceği söyledi
  • 0
    bazarcidayi 15.2.2018 17:00
    bizimkiler kafkasyadan gelmiş ben kesin rusum.
    0
    cousinsguys 15.2.2018 22:44
    ben de öyle dedim de bir tane bile rus yok.
    0
    bazarcidayi 16.2.2018 09:50
    rus derken kongolu falan çıkmayak
  • 0
    halilserdar 15.2.2018 18:59
    dedemin dedesinin babasına kadar aynı ili bırakın aynı köyde yasamisiz. gittiğimiz yeri sahipleniyoruz esenler kanı :d
  • 0
    xxx155 15.2.2018 19:05
    kişi ergin değildir hatası aldım acill yardım puvolar
  • 0
    xxx155 15.2.2018 19:09
    kişi erhin değildir dedi
  • 0
    havasatanadam 15.2.2018 19:10
    ninemin annesinin ismi zey miş.
  • 0
    waymax 15.2.2018 19:50
    200 yıldır aynı yerdeyiz biz de. araya kafkasyalı bir dedemiz karışmış. bir de plevneli bir anane .
  • 0
    beyincatlatan 15.2.2018 20:15
    millet "nerelisin?" diye sorduğunda "denizli'nin yerlisiyiz" diyordum hep. ama kimse inanmıyordu yok efendim "denizli yerlisi kaldı mı ki?" yok efendim "sen yanlış biliyorsun" falan.

    bu belgeyi bana inanmayanların göt.. öhöm... pardon. gözüne sokacam bundan sonra.
  • 0
    tonytonychopper 15.2.2018 20:59
    1852 de başlayan doğum tarihi macerası hem anne hem de baba tarafından (ki aynı şehirden çıktılar) yaklaşık 1932'ye kadar 01/07/.... olarak gidiyor. demek ki nüfus dairesi sadece 1 temmuzda açıkmış.
    0
    deleted 15.2.2018 21:01
    aynen ciddi bir topluluğu 1 temmuz yapmışlar bende de öyle. ben tarihlerin hiçbirine güvenmiyorum zaten hiçbir önemi de yok.
  • 0
    alpsungur 15.2.2018 21:12
    an itibarıyle girebildiğim. yardırın.
  • 0
    tofıta 15.2.2018 21:17
    dedelerim hep aynı köyde ikamet etmiş. biri dememiş "şu dağların ardına geçem büyük şehirlere gidem zengin olam" oldukları yerde kalmışlar. 1844'den beri maraşlıyız
  • 0
    aliveli49elli 15.2.2018 21:28
    dedemin dedesi yunan çıktı arsa felan var mı acaba para lazım
  • 0
    alpsungur 15.2.2018 21:40
    1910'larda doğan bir akrabama yaşıyor dedi. umarım zenginsindir be dedem. biri yaşasın şu hayatı.
  • 0
    szofren 15.2.2018 21:44
    recaizade mahmut ekrem akrabam
  • 0
    sauronungozbebee 15.2.2018 21:44
    yönlendiriliyorsunuz lütfen bekleyin dedi ben beklemedim o da yönlendirmedi ölüm gibi bi' şey oldu ama kimse ölmedi
  • 0
    polinezyali 15.2.2018 21:53
    romalı çıkarsam atam benito mussolini'dir
    0
    bizanskurdu 15.2.2018 22:14
    inci kapanınca hemen damladın demi lan çakal poli şajsbdg
    0
    polinezyali 15.2.2018 22:19
    biliyor musun inciden hiçbir zaman yazarlık almadım kdkgmsmmgmd
    0
    bizanskurdu 15.2.2018 22:19
    göt oldum çıkıyorum
  • 0
    3unvmezunu 15.2.2018 22:20
    bizimkiler 1840 dan bu yana köyden dışarı çıkmamış. ya kardeşim eller marco polo misali gezmiş. dedelerim ağacın gölgesinden uzağa gitmemişler.
  • 2
    cousinsguys 15.2.2018 22:40
    tahmin ettiğim gibi safkan çerkes ne bir türk ne bir bi şey var en son 1836'nın var hatukşuka diye bir atamız gelip köyümüzü kuruyor ve köye kendi adını veriyor bu nasıl bir ego dkbxlsxnls tabi bir de haliyle değişik isimler çoğu gençhan,elmashan,zavurbey,güfe,devlet geni,paşahan,han gibi isimler var annemin atalarının isimlerinin sonunda hep han ya da bey var annem diyorki benim atalarım hanedandan geliyoe ben de dedimki tamam xksjxljşznox
    0
    kamesrep 15.2.2018 23:15
    biz hep pşılardanız.
  • 1
    shewolf 15.2.2018 22:45
    aramıza a,k ermenisi sızmış. ismi eleko. ve bir tane de japon anne var sjjsjs heneka. birde adanalı büyükannem var.
    benim annem ve babam kuzen. e devlet annenin annesinin annelerini gösterdi sadece. has ve has bitlis tatvan diyor. babalar hakkında bilgi alamadık. sizce soyda yanlışlık var mı? sadece anneleri gösteriyor. anne soyu devam ettirmez ki?
    1
    magic 16.2.2018 00:08
    ahahahahahaa shewolf neyse artık bozkurt yerine zafer yapacan mecbur. türkiyem yerine de megri megri söylersin :)
    1
    shewolf 16.2.2018 00:11
    :d yok yine soyun en dibi türk çok şükür. sadece araya bir iki yabancı alınmış.
    0
    anilcan 17.2.2018 15:53
    nasıl bir soyağacın var anlamadımki japon ermeni adanalı bitlis
    0
    shewolf 17.2.2018 15:57
    araya yabancı anneler alınmış. babalar hakkında tek bir bilgi yok :d bende anlamadım
  • 1
    delibiri 15.2.2018 22:56
    bizim aile has ermeniymiş. ama allah'a şükür müslümanız. vatanı seviyoruz. bizim aile kürdüz diyordu ama..

    ayrıca size danışmak istediğim birşey var, ben kendimi hiç kürt ermeni gibi hissetmiyorum ya, hataylı bile hissetmiyorum.. doğma büyüme istanbul. ve ruhum bana türk diyor. bu yüzden kimseye tam kürdüm demem yarı türk yarı kürt.
  • 0
    editor 15.2.2018 23:31
    soyda kırılma olanların yıl değişkenlik gösteriyor 1800 yıllara görmeden 2 kuşak gördüm...
    dahasında sorusu gizleniyor news
  • 0
    almambet 15.2.2018 23:47
    iyi de bu zamana kadar türklüğüyle övünen biri kürt çıkarsa, daha da enteresanı ermeni çıkarsa ne yapacak?
  • 0
    ruhs 16.2.2018 00:27
    ulan bakıyorum millet bulgar göçmeni falan cool cool takılıyorlar kendiminkine baktım bir insan 300 yıl hiç mi sıkılmaz aynı yerde yaşamaktan hep aynı hep aynı...
    0
    anilcan 17.2.2018 15:53
    aynen bizdede öyle
  • 0
    darzuj 16.2.2018 00:32
    dram üzerine dram yaşandı bizde 😂
    biz aslen çorumluyuz yedi göbek (biz öyle sanıyorduk) bizim atalar yozgatlı çıktı. 😱
    çorumlular olarak yozgatlıyı pek sevmeyiz...
    dedem,amcam ve babamla otururken açıklanan sonuçlar herkesi beyninden vurulmuşa çevirdi 😂
    uzun bir sessizliğin ardından herkes halıyı izledi ortam gerildi 😂
    bunun üzerine babaannem anası kürt çıkınca film koptu. çayları yarım bıraktık kalktık 😂😂😂 artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak 😊😂
  • 0
    darzuj 16.2.2018 00:37
    aydoğdu diye dedem var 😂 zamanında atalarımdan biri kutadgu bilig okumuş olmalı 😂
  • 1
    overbearing 16.2.2018 00:51
    10 km alanda takılmışlar 200 yıl boyunca
  • 0
    bazarcidayi 16.2.2018 10:07
    soysuz çıktım
  • 0
    filozofunsakali 16.2.2018 11:02
    dedeler, anneanneler sarıkamışlı. yedi göbek karslıyız. araya bir ardahan girmiş ama sonra kars devam etmiş. bir ben izmir doğumluyum :d
  • 0
    utopikbeyin 16.2.2018 11:38
    baba tarafı rize, anne tarafı da trabzon'dan hiç çıkmamış. ilk benimle istanbul maceramız başlamış. has be has türk ve karadenizliyim. :)
  • 0
    garayemis 16.2.2018 12:46
    dedemin babannesiyle, annânemin dedesini arıyorum. biri 131, biri 134 yaşında. ikisi birlikte kaçmış da olabilir.
  • 0
    norvis 16.2.2018 12:54
    7 ceddim çankırılıymış. tebrik ediyorum ailemi :)
  • 0
    ripvanwinkle 16.2.2018 13:24
    ne kadar izmirlisiniz testi gibiydi.
  • 0
    cilginyazar 16.2.2018 13:45
    ermeni olduğumu öğrendim.uykularım kaçtı.
  • 0
    gaddarus 16.2.2018 15:51
    bizimkiler de 200 yildir yozgattan çikmamiş
  • 0
    pandabukucu 16.2.2018 16:21
    200 yıldır ordu dayız babama soruyorum
    köklü bir aileydik diyor
  • 0
    acayipkafa 16.2.2018 16:28
    soy ağacı hiç dallanmamış, bildiğin kütük.
  • 0
    et2olamayangenc 16.2.2018 17:04
    bu nasil soy olayi aq 1800den oncesi yokmu yani :d