jon snow

    12
    shosin 7.2.2016 22:43
    Bir cok forumda reddit te fln dunya konusuldu burda niye olmasin . Evet bayanlar baylar teorileri alalim Jon "Snow öldümü ıssız acun kaldımı?"
  • 4
    garavel 7.2.2016 23:10
    Kitabı okuduğumda Melisandre tarafından canlandırılır diye düşünüyordum hala da böyle düşünüyorum. Zaten en büyük olasılıklardan biri de bu.
    1
    justsquats 8.2.2016 16:39
    evet öyle bi olasılıktan bahsediliyo ama yazarda oyuncuda ısrarla unutun artık mesajı verip duruyo sezon finalinden beri.
  • 1
    hasanbb 8.2.2016 07:30
    geçen röpartajında artık dizide olmayacağını söylemişti
  • 1
    londonbrando 8.2.2016 08:41
    valla öldü bence ısrarla Kit röportajlarında alışın jon un ölmesine filan diyo.zaten yazar koca Ned i öldürmüş artık bu tip ölümlere hazırlıklı olmak şart.tabi bu sezon jon olucak kesin çünkü flashback sahneler oldukça fazla olacağa benziyo.
  • 1
    2094 8.2.2016 09:21
    bence hem öldü hem ölmedi. hesap edemediğimiz bir şeyler var. 
  • 1
    londonbrando 8.2.2016 16:24 ~ 16:27
    öldü öldü yapacak bişe yok bi karakteri sivriltirler bu sezon unutulur gider o da ned stark gibi.
  • 1
    quera 13.2.2016 21:23
    Melisandre kişilik olarak kitapta yalan söylemeyen biri , hatırlarsanız savaşın kazanıldığını gördü ama stannisin kazandığını görmedi o yüzden stannis öldü zaten kitaptada jon a gitme seni öldürecekler uyarısını yapıyor yani gidip kurtarma ihtimali var ... ama kitapla filmin tam olarak aynı olmayacağı da yazıyor
    0
    garavel 13.2.2016 22:07
    Yalan söylemeyen biri desek hata olur. Yorumlarda 'spoiler' özelliği olmadığından yazamıyorum.
  • 1
    neo 14.2.2016 17:48
    Oldugune inaniyorum ama gelecek sezon flashbacklerle gorecegiz buyuk ihtimalle
  • 0
    rhiannon 20.2.2016 17:36
    Bir teori vardı hocam, R + L = J diye (Rhaegar + Lyanna = Jon) eğer bu doğruysa geri dönecektir. Bildiğim bir kaç şey var ama spoi vermemek için susuyorum.
  • 0
    unnamed 6.3.2016 04:29
    schrödinger kedisi sanki. Hem öldü hem ölmedi yazmışlar:)
  • 0
    kullanici 6.3.2016 10:54 ~ 10:54
    Geri dönecektir. Aynı Lady Stoneheart gibi.
  • 0
    noauthorityforoldmen 6.3.2016 11:34
    bu adam ak yürüyen olarak geri gelirse o zaman gör olayları.
  • 0
    mavra 6.3.2016 11:38
    Melisandre bi bokluk olmadan kara kaleye gitmezdi jön ateşler içinde dönücek azor ahai olucak gibi görünüyo
  • 0
    stanley 21.5.2016 00:45
    tam bir orospu evladı olan olly'yi astığı için benden yıldızlı bir pekiyi almıştır.