12

maillerini okumayan insan

yahu insan açar bakar bi belki önemli bir şey var. hadi önemli değil okumadın bari sil. ne duruyor mail kutusunda 80-90 tane okunmamış mail.

edit: aynı durum bildirimler için de geçerli!
  • 1
    aydakigunes 6 gün önce
    silmek ayrı dert, orada yazan rakam ayrı dert.
    0
    lazcoder 6 gün önce
    bu dertlere sahip olmamak için günlük mail kontrolünü ve temizliğini yapman gerekiyor. hiç sevmem okunmamış mailleri. günde belki de abartmıyorum 40-50 kez mailleri kontrol ederim. ertesi güne bırakmam, hatta gelen mail en fazla 1 saat boyunca okunmamış olur. onun içinde derhal gerekeni yaparım!
    0
    aydakigunes 6 gün önce
    iki günde bir kontrol ediyorum. ya da ne zaman aklıma eserse.
    0
    lazcoder 6 gün önce
    her gün kontrol etmeni şiddetle tavsiye ederim. bende öyle bir kez bir kaç gün bakmadım maillere hayatımın firsatını kaçırdım. büyük bir firmayla işbirliği fırsatı maile bakmadığım için uçup gitti
    1
    aydakigunes 6 gün önce
    pekala, teşekkür ederim.
  • 0
    hedap 6 gün önce
    muhasebecimin attığı mailler var hala açmadım. ödenecek sgk, gelir vergisi, gider vergisi, ebesinin horekesi vergisi. baktıkça daraliyorum.
    1
    lazcoder 6 gün önce
    fatura vb maillerini bende pek okumam .d silerim direk
    1
    hedap 6 gün önce
    şuraya bir maille beraber borcu da silmek ister mısınız diye soran bir tuş koysalar ne iyi olurdu:)
    0
    lazcoder 6 gün önce
    şu dünyada borçsuz hayat yaşamak istiyorsan komünizm şart :)
  • 1
    yavuzsultanmehmet 6 gün önce
    bir de maili olmayan insan var
  • 1
    edige 6 gün önce
    sen söyleyince baktım 2600 mail varmış okunmamış ama beni rahatsiz etmiyor zaten telefonun tüm bildirimleri kapalı wpden yazılanlar bile ekrana düşmüyor yada gözükmüyor sen de öyle yap uğraşmazsın
    0
    lazcoder 6 gün önce
    puvo naptın .d ben zamanında kontrol ettiğim için problem yaşamıyorum. whatsapp benim de kapalı
  • 1
    mecnun58 6 gün önce
    (bknz beni anlatan bir baş yazıt) benden bahsediyorsunuz galiba nerden gördün ki mail kutumu
    0
    lazcoder 6 gün önce
    tek sen değil, ben hariç herkes böyle.
  • 0
    semure 6 gün önce
    yav onlarla uğraşana kadar
  • 0
    neohsn 6 gün önce
    önemli mailler dışında asla gmail e girmem 265 tane gereksiz mail var ve silmeye üşeniyorum.
  • 0
    siyaasiyabend 6 gün önce
    1.028 okunmamış mail ile birinciliğe oynarım
    0
    lazcoder 6 gün önce
    edige'nin 2600...
    0
    siyaasiyabend 6 gün önce
    o zaman ilk üç
  • 1
    harleyyguinn 6 gün önce
    bildirim panelinden önemsiz bir şey olduğunu görsem bile oradaki sayıların olmaması gerek benim içim. takıntı gibi bir şey
    0
    lazcoder 6 gün önce
    bende takıntılıyım sanırım
  • 1
    onlycat 4 gün önce
    42092 adet okunmamış mailim varmış, 2013ten beri kullandığım mail hesabımda. gerçi öğrenci olduğum için bazı durumlar haricinde lazım olmuyor-okulun kendi verdiği maili kullanıyoruz okulla alakalı işlerimizde- ama yeni mail açma vaktim gelmiş sanırım. temizleyeyim desem tek tek okurum hepsini meraktan kesin 😂 yeni mail şart.
    1
    lazcoder 4 gün önce
    nirvana sensin herhalde
    1
    onlycat 3 gün önce
    bir insan daha ne kadar umursamaz, düzensiz olabilirin canlı örneğiyim 😂😂
  • 0
    semihemre 3 gün önce
    kim uğraşacak maille falan bildirim geliyor ya telefona
    anca şifre falan doğrularsın
  • internet

    Çağımızın olmazsa olmazı İnternet hakkında her şey!

    3 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    erdinc

  • bu bölüm #bilim-teknoloji bölümünün alt bölümüdür.

  • harici paylaşımların yapılması yasaktır.