8

en kötü huyunuz nedir ...?

  • 0
    mertakdenz 1 yıl önce
    paranoyak olmak :(
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    oha ciddi misin? xd
    0
    mertakdenz 1 yıl önce
    ee her güzelin bir kusuru vardır xd
    1
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    ahahah evt haklisin xd
  • 0
    puivogi 1 yıl önce
    tembel llik ve üşengeç lik
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    o herkeste yok mu? yshuu aynı bn tembellik
    0
    puivogi 1 yıl önce
    hem birşeyler yapmak istiyorum , hemde üşeniyorum , ikilemde yim .d
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    hmm bn tam öyle değilim hmn dediğim şeyi yaparım en kötü huyumda 7/24 int içinden çıkmamak oyunlarda rekor kırmak için içinden cikmmm :d xdsadxadx
  • 0
    porzingis 1 yıl önce
    evham
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    en kötü huyumda bu olsa gerek xd
  • 0
    kahvelipuding 1 yıl önce
    böyle çok seviyorum kutsalcım, ama sevgim için asla her şeyi yapma becerisi göstermiyorum. hep bi gururum hep bi ben önceliğim var. güçlü kişilik, bencil kişilik arasında gidip geliyorum. henüz bi isim de veremedim.
    1
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    eğer bencil biriysen bu iyi değil xd
    1
    kahvelipuding 1 yıl önce
    o zaman güçlü kişilik dicem bundan sonra:d kendinden taviz vermeyen fakat bencil de davranmayan biriyim:/
    1
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    hmm peki bu oldu :)
    0
    kahvelipuding 1 yıl önce
    rahat uyuyabilirim bundan sonra:d
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    nie takıntı mı? yapmistin xd xdsxds
    0
    kahvelipuding 1 yıl önce
    yok ironi yaptım :d
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    ayy giciksinnn bide xd
    0
    kahvelipuding 1 yıl önce
    ay deme be öyle iyiyim aslında :d
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    hee belli xd odunlasmissin ...! xd
    0
    kahvelipuding 1 yıl önce
    bizi bu hale onlar getirdi kutsal, neyle karşılaşmayı bekliyorlardı heea! :/
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    off hee tmm ya sinirliyim biraz affedersin :/
    0
    kahvelipuding 1 yıl önce
    afsdghj tm:d
  • 0
    best27 1 yıl önce
    her şeyden etkileniyorum ama her şeyden keşke bu huyum olmasaydı
    0
    cirkinveuzgun 1 yıl önce
    bende öyle bu huyumj sevmiyorum
  • 0
    mazlumsahin 1 yıl önce
    piskopatlık ve aşırı değer vermek
  • 0
    omerayman 1 yıl önce
    bi kız bana derdini anlasın ve ben üzüleyim kız için. aşık olmaya başlıyorum salak gibi. koca dünyada o kızı sadece ben mutlu edebilirmişim gibi geliyo bana ve bunun çok sacma olduğunu bilmeme rağmen sevmeye başlıyorum.
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    psikolojik bir durum olabilir şaşırdım xd
    0
    omerayman 1 yıl önce
    kesin psikolojik :)
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    bir yere danismanizi tercih ederim sizin için xd
    0
    omerayman 1 yıl önce
    ancak böyle sosyal medyada paylaşmak işime geliyo.
    aslında en kesin çözümü açık açık yok kızım bana derr amlatma demek ama onu da yapamıyorum.
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    biraz garip bir durum gerçekten de
    0
    omerayman 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    maalesef
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    umarım bu durumu bir gün hallede bilirsiniz
    0
    omerayman 1 yıl önce
    teşekkürler. umarım hallederim
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    rica ederim inşallah:)
  • 0
    lifeisdream 1 yıl önce
    her seni seviyorum diyene inanmak.
    0
    kutsal_kadin 1 yıl önce
    gerçekten de kotuymus
8 saat önce 8 saat önce
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1878 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    gaddarus
    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion

  • bu bölüm #karışık bölümünün alt bölümüdür.

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..