12

ramazan bitti

bir ramazan daha bitti. biz yine fakirlerin halinden anlamadık zira iftarda da sahurda da camış gibi yedik.

allah affetsin.
  • 1
    hedap 5 ay önce
    sende mi açın halinden anlayıcilardan çıktın be. sen yapma bari amk😀
    bak sen naap biliyomusun. git mahallende ki bir bakkala abi al şu 100 lirayı fakir fukara biri alışverişe geldiği zaman ona 100 liraya istediğini almasını, ihyacini gidermesini felan söylesin.
    aç kalarak açın halinden anlayın demiyor olm allah. kim uydurmussa bunu sağlam uydurmuş. ac kalarak değil, açı doyurarak anlayın açın halinden. vallahi dilimde söyleye söyleye tüy bitti.
  • 1
    horseman 5 ay önce
    nerede o eski bayramlar coming
  • 0
    nefretediyorum 5 ay önce
    ramazanın bitmesinden nefret ediyorum
  • 1
    egal1 5 ay önce
    bence en güzel zaman ramazan cidden içim bi değişik oluyor kendimi mutlu hissediyorum. ama en güzel ramazan ayı haziranın sonun da olması. bide o pideyi tereyağı sürüp ballamak...
    0
    bizanskurdu 5 ay önce
    mmmmmmmmmmm
  • gündem

    Herkesin fikrine ihtiyacımız var..

    609 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    systemfailed

  • bu bölüm #olaylar bölümünün alt bölümüdür.
  • puiv kuralları ve avrupa insan hakları bildirgesi geçerlidir.