1
bir kadın ne ister?
Özellikle bayan yazarlarımıza soruyorum. Bilen var mı dişi bireyler ne istiyor?
  • 0
    krofessional 11 ay önce
    Aslında bayanlar herhangi bir şey istemiyor daha doğrusu istediğini zannediyor. Televizyonda, reklamlarda, panolarda ve aklınıza gelebilecek her şeyde kadınları kuklalaştırmak için tuzaklı ipler bulunuyor. Maalesef kadınlar bu ağa yakalanıyor. Fakat bu öyle bir ağ ki. Öyle tasarlanmış ki bu ağın yaratıcılarına hayran duymamak elde değil. (Şimdi kendimi katili onu yavaşça öldürürken katiline hayranlık besleyen kurbanlar gibi hissettim)
  • 1
    krofessional 11 ay önce
    Olum sen neyin kafasıyla yazdın bunları Allahsız. O zaman kendimizi öldürelim hiç yakalanmayalım bu ağlara. Direk belirledim kafamda seni 15 yaşında sistem karşıtı ergen. Allah bilir bunları yazarken bile Calvin Klein Boxer giyiyosundur. Burayı terket hemen
    0
    nestor 11 ay önce
    2 yorum var ve 2 side senin kendi yazdığına mı atarlandın ?
    0
    krofessional 11 ay önce
    Allah benim belamı verdi yemin ediyorum. Kafa 1 milyon
    0
    nestor 11 ay önce
    2. kişilik felan var sanırım :)
    0
    argoistanbulizm 11 ay önce
    kime yaptın bu atarı anlamadım açıkçası dostum kendi kendine söyleniyorsun herhalde.
  • 3
    barzo22 11 ay önce
    Para ister para ve birde parayı güzel yedirecek salak bir koca .
    1
    nestor 11 ay önce
    İyi bir iş isteyen bir çok erkek kardeşim bu yüzden okumuyor mu zaten ?
    Çok haklısın kardeşim.
  • 4
    argoistanbulizm 11 ay önce
    SAYGI İSTER TECAVÜZÜN DİYANETİN TACİZİN OLMADIĞI BİR HAYAT İSTER
    0
    nestor 11 ay önce
    +1
  • 0
    hhserhos 11 ay önce
    BİR KADIN NE İSTER DEĞİL NELER İSTER. GÜVEN AŞK PARA VS. VS.
    0
    nestor 11 ay önce
    +1 güven konusunda sana katılıyorum nerdeyse her kadın bunu istiyor
  • 0
    batununbiri 11 ay önce
    Çoğu kız sevgili değil köle ister. Ono yopson bono yopson koslo olson...
    0
    nestor 11 ay önce
    Ben bir kaç kız arkadışıma sorduğum da "yemek yapmayı bilsin bana da yardım etsin" demişti.
    çok şey istiyorsunuz dediğim de "çocuğa da ben bakıyorum ütüyü de ben yapıyorum bir zahmet erkek olarak onu da yapsın" dediler. Şimdi sana şunu sormak istiyorum köle olarak demeyelim de bu kadınların bazen işleri başından aşkın oluyor sence yardım edersek köle olur muyuz?
  • 4
    krakowlu 11 ay önce
    Lise'de Berkcan ister , Üni'den sonra Mühendis Hüseyin'i ister (hüseyin kel...)
    0
    nestor 11 ay önce
    :) desene 3 seneye kızı garantiliyorum
    0
    krakowlu 11 ay önce
    işte bu umidin resmidir ;
  • 0
    victorycollins 11 ay önce
    0 hata ister.5 yıl önce yaptığın hatayı bile unutmaz.
  • 0
    arrivesyphonix 11 ay önce
    İlgi ister , senin üzerinde güç ister , ne dersen olsun ister.Aslında sadece ilgi ister.Ne yapsa ilgidendir zaten
  • -7
    kronik 11 ay önce
    kız dediğin yarrak ister usta
  • 0
    filozofunsakali 11 ay önce
    ruhunu ister onu alamayacağı için kredi kartını (paranı) ister sende ruhunu kendin vermiş olursun böylece :D
    0
    nestor 11 ay önce
    Tespit gibi tespit
  • 1
    tombalaci 11 ay önce
    Kalın bir cüzdan.
  • 0
    winstoncode 10 ay önce
    Sadakat ister. Sabır ister, çekip gider anlayış ister. Kadın çok şey ister arkadaşlar. Kadınınızı bulduğunuzda bu soruyu sormanıza gerek kalmaz zaten, o sadece seni ister. Sıkmayın canınızı, milyonlarca canan için milyonlarca can var demişler ^^
    0
    nestor 10 ay önce
    Vay be
    2
    sesindekiyalnizlik 10 ay önce
    Demek Cumaali Efrah hmm :d
  • 0
    ertinuviel 10 ay önce
    Kardeşim insanoğlu bir sürü şey ister bunu kadın erkek diye ayırma bence. Cinsiyeti ne olursa olsun, iyi ve kötü olarak ikiye ayrılır insanlar. Kimi insan para ister ,kimi insan egosu tatmin edilsin ister, kimi insan kral olmak ister, kimi insan ne verirsen onu ister.

    Yani asıl sorun kadınlar ne ister değil, sen istersen o da onu ister sadece biraz daha farklı şekilde. Biz (burada erkek olduğumu belirtiyorum) bu mobilya takımı güzel alalım deriz, ama o sırada mobilyaya uygun olan duvar boyasının sandalyenin tv ünitesinin rengini düşünmeyiz. Onlar bunları da hesaba katarlar. Bu tarz farklılıklar vardır lakin sana bu soruyu sordurtacak durum bayanların yaşadığı regl döneminden kaynaklanıyor da olabilir. O dönemlerde yapılan tartışmaları, aklınızın almadığı sözleri ve davranışları dikkate almayın. Gerçekten hormonların yaptığı denge bozukluğu hafife alınamaz. Sadece sabır ve anlayış.
  • 0
    abi2efesversene 10 ay önce
    şair sevgili ister ama müteahhit mustafayla evlenir
  • 2
    keyiftuccari 10 ay önce
    Cevabı bir hayli basittir; sizin o an için veremeyeceğiniz herşeyi.
  • 2
    kullanici 10 ay önce
    Çok klasik bir cevabı var. Mutluluk ve huzur ister. Bir de cüzdan da doluysa, başka bir şey istemez.
  • 0
    eski46lik 10 ay önce
    kendileri bile bilmiyor onu :D kadın gibi kadın bulursan azıcık ilgi ister, verirsen de bi demet gül başka da bişey istemez
  • 0
    secko 10 ay önce
    para & sex

    mutluluk ve huzur için sadece bunlar yeter bir kadına. evlenirkende sevgili olurkende hep bunlar konuşur. zengin mi iyi sevişebiliyor mu gerisi yalan....
  • 0
    nestor 10 ay önce
    Çikolata, buket seklinde patetes, biskolata erkegi bunlari istiyorlarmis. Baya guzel bir bayandan aldim cevabi.


  • soru&cevap

    sorularınız

    13 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    yazaristan

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...