-11
yeter be metro turizmi artık kötülemeyin
daha geçen gün edirneye giderken muavini çağırdım dedim işte beni bi posta sikermisin, hiç düşünmeden 'abi zaten bende seni kesiyordumda nasıl söyliyeceğimi bilemedim' dedi. hemen elini tutup dedimki oğlum utanma böyle şeylerden, biz medeni adamlarız tabiki götümüzü siktircez filan, sonra bu çıkardı malatafı, pehh.. ben böylesini görmemistim valla..

ayrıca muavinin performansından da gayet etkilendiğimi söylemeliyim. hakkını yemeyin böyle güzel muavinlerin ve en başta metro turizmin..
  • 0
    pocari 4 ay önce
    hocam edirne'ye ara sıra uğradığına mı yoksa sözlükte bu kadar eksi yemene mi üzülsem bilemedim.

    yazacak bişey bulamadım bari atom bombası tarifi veriyim.

    atom bombası
    malzemeler:
    20 kg zenginleştirilmiş plütonyum
    biraz tnt ve c4
    biraz patlatma başlığı
    hazırlanış:
    (radyoaktiviteye karşı koruyucu giysilerinizi giymeyi unutmayınız.)
    ilk önce plütonyum'u satın aldığınız tüple beraber başlıklara monte ediniz.
    sonra opsiyonel olarak c4 ya da tnt'lerinizi tüpün arka bölümüne monte ediniz.
    kablolu kullanacaksanız patlayıcı kablolarını kullanabilirsiniz.
    tebrikler atom bombanız servise hazır.
    isteğe bağlı olarak ac-130'unuzdan atabilirsiniz ya da kablolar yardımıyla veya kablosuz olarak uzaktan patlatabilirsiniz.
    servis etmeden önce en az 50km uzaklaşmayı unutmayınız. afiyet olsun.
    0
    bircocukabisi 4 ay önce
    reyiz sana kim eksi verdi bilmiyorum ama büyük adamsın, mümkünatım olsa sana varoluşşal anlamda hayatın bütün şifrelerini verirdim ve 63 maddelik nasıl alfa erkeği olunur'un ilk 7 maddesini söylerdim ama mümkünatım yok, bu platform benim önümü kesti. yani gerçek anlamda..
    0
    pocari 4 ay önce
    oğlum geçende de beni eksilediler. beni kim eksileyip duruyor.
    0
    bircocukabisi 4 ay önce
    hocam edirneden karsa türkiyeden marsa ne kadar eksileyen varsa.. desem bana eşlik edermisiniz
    1
    pocari 4 ay önce
    eşlik etmeyeni bütün edirne gondiklesin.
  • 1
    airarda 4 ay önce
    kardeşim neden her içeriğin en az -5 alıyo:d
    1
    bircocukabisi 4 ay önce
    ya millet görüyo iki tane eksi verilmiş buna, diyoki kesin kötü bi başlıktır bu, bende veriyim bi eksi. halbuki başlığa girse görecek yani başlığın zannettiğinden kat kat daha kötü olduğunu..


  • bircocukabisi fan sayfası

    Ben sakso çeken çirkin bir şempanzeyim

    7 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    bircocukabisi

    mewthree
  • muhalif kisiligimle ön plana cikiyorum.. 

    beynimin derinliklerine doğru bangi camping yapmak istiyorum.. belkide ufak bi trekking.. zaten çalı çırpıyla dolu kafam, cok zorluk cekmem..



popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...