1
ankara patlamasındaki fail için van'da taziye çadırı kurulması

http://www.evrensel.net/haber/273149/tak-uyesi-sonmez-icin-taziye-kuruldu/ ;

tetöristin amcasının ibretlik sözü :Sönmez'in amcası Muhammet Sönmez ise, Kürt halkının başı sağlığı dileyerek, "Zinar bütün Kürt halkının, bütün Kürdistan'ın şehididir" dedi.

  • 1
    mgl733 9 ay önce
    İşte bakın bunları görünce içimden onları öldüresim geliyor
    Şöyle bir durum var sen gidip de böyle davranan insanları savunursan ben de sana söverim de sen de haklı bulmam bu iş böyledir adama bak ya bütün kürdistanın şehididir diyor ya adam masum insanları katlediyor amcası da ne diyor çıldırıcam bu işin çözümü yok mu yoksa var da biz mi göremiyoruz inanın ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak böyle düşmanca tavıra takınan insanları öldürmek istiyorum Allah teröristlerin bu ülkeye zarar vermek isteyenlerin bin türlü belasını versin
  • 0
    sadurra 9 ay önce
    Yuh dedirtmiştir. Oha dedirtmiştir. Onca insanın canına kıyan birine ''Kürdistan şehidi'' demek nedir lan? Faşizmin dibidir. ''İnsanlık ayıbı'' kategorisinde olan bir şeyi göklere çıkarmak... Buram buram ırkçılık kokmaktadır. Ülke solcusunun ve barış savunucusu Kürt'ün görmesi gerekendir.

    Not: ''Ağbi tak bambaşka bir şey şimdi. Ona göre kürt hareketini yargılayamazsın'' diyeceklere cevabım ''aynı bokun laciverti'' dir.
  • 0
    antimilitarist 9 ay önce
    http://www.evrensel.net/haber/273149/tak-uyesi-sonmez-icin-taziye-kuruldu/ linkte bi gairplik var tıklandığında ana sayfaya gidiyo kopyalıyıp yapıştırıldığında açılıyo.
  • 0
    argobaz 9 ay önce
    Sonra k*rt deyince biz suçlu oluyoruz. Artık açın şu gözünüzü pkk k*rt terör örgütüdür.


  • güncel haberler

    4 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    dowjones

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...