-3
2. nesil yazarların sözlüğün tek sahipleri olması durumu
gerçek bu yöndedir. aksini düşünen gerizekalıdır.

haksız mıyım 2. nesiller ?
  • 0
    heyconi 5 ay önce
    sonuna kadar arkandayız (daha 2 dakka oldu amk)
  • 5
    nocry 5 ay önce
    1.nesil yazar olarak puivin ilk ortamlarından beri varız
    kendimizi kastık durduk başlık aç ,açılan başlıga yorum at gibisinden puivin yardımcı adminleriydik. 2.nesillerin gelmesiyle (yeni yazarların gelmesiyle) biz sıramızı size devrettik arkamıza yaslanıp puivi sizin klavyenize teslim ettik . olası durumlarda dokunuşlarımızla sizin arkanızda oldugumuzu belirtiyoruz zaten unutmayalım
    nocry
    1
    magic 5 ay önce
    çok haklısın ilk zamanlar başlık açmak için g.tümü yırtıyordum ama artık o iş ikincilerin
    2
    desloratadin 5 ay önce
    ne alaka kardeşim. tüm yazarlar aktif olalım ki bir şeye benzesin buralar :)
    0
    magic 5 ay önce
    puvo burası çok sakin ya, hiç öyle hareketli olaylar yaşanmıyor hep sakin insanlar. o yüzden fazla uğraşmak istemiyorum incide gece takılıyorum sözlük daha iyi o saatte
    1
    nocry 5 ay önce
    zaman herşeyin ilacıdır puvom dur bakem ne günler gelcek
    0
    nocry 5 ay önce
    tabi öyle ama hep başlık açılmaktansa açılan başlıklara yorum atıyoruz yada vitrine çıkartıp vitrinden indiriyoruz
    0
    nocry 5 ay önce
    birde şöyle bir durum var tabi
    kardeşlerim biz artık bsşlık aömıyoruz yorum atıyoruz yada atılsn yorumlara (siz bilmezsiniz demek istemem ama eskiden eksiciler vardı herkesi eksilerlerdi + - vermeyi bilmeyen yazarlar vardı biz onların yerine geçtik ) yani biz artık durum degerlendirmesi görevini üstleniyoruz siz paylaşın biz degerlendirelim
    0
    frankaynstayn 5 ay önce
    işte aradığım düşündüğüm ama yazamadığım cevap
    0
    nocry 5 ay önce
    bide frankeştayn olçak
    0
    frankaynstayn 5 ay önce
    kardeşim nick aynştayn kadar zeki ama frankeyştayn kadar çirkin olduğumu ifade ediyor ve bana ait
    0
    nocry 5 ay önce
    fark ettim ama knight ta böyle bir çar hatırlıyorum galiba :d
  • 1
    kullanici 5 ay önce
    sahaları gençlere bıraktık tabi 1.nesiller olarak baba şefkatiyle sizleri izliyoruz. gerekli yerde de yardımcı oluruz. arkanızda bizler varken içiniz rahat olsun :)
    kullanici tarafından 5 ay önce düzenlenmiştir.
  • -6
    altiniserincisiker11 5 ay önce
    altını şer incisi ker şiir
  • 0
    dehr 5 ay önce
    ahaha nesil muhabbetleri.. 2 nesillere suyu ne ara bastılar yahu..
  • 0
    ka_fa1500 5 ay önce
    biz size avans tanıdık ondandır. sen şurdan bi ufak kap gel bakim üstüne de kendine bi kola al
  • 0
    mustyilik 5 ay önce
    aslında bende 1. nesilden beri takip ediyorum hema yazar olmak zor iş aq :d kim yazacak mesela bunu yazarken bile üşendim :d ama güzel başlık oldumu dayanamıyorum :d bide adminden isteğim yaş sınırı kesinlikle olsun.
  • 2
    entemizimuptezel 5 ay önce
    burda da mı devrecilik aq... yüksekovadan selamlar -_-
  • 0
    canki 5 ay önce
    saçma
  • 0
    kerestemimari 5 ay önce
    kardeş neden nesiller sidik yarıştırmak zorunda ki sal gitsin rahat ol eğlenmeye bak :/
  • 0
    magic 5 ay önce
    ilk zamanlar çok uğraştım da başlık açmak içerik eklemek için, artık fazla uğraşmıyorum siz açın ben +- veririm.


  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    172 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    kaygusuzyazar

    keyiftuccari
  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)  

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...