1
kız arkadaşımdan tiksinmeye başladım :(((
Arkadaşlar bir tane kız arkadaşım var aslında sevgilide değiliz yani sürekli onunla beraber olmuyorum başkaları da var ama gel gelelim kıza s*ktiri çekemiyorum.Kızdan gerçek anlamda tiksinmeye başladım.Şöyle örnek vereyim geçen gün yine geldi ilişkiye girdikten 1.çufçuftan sonra kızı apar topar yolladım işim çıktı gibisinden yani 2.çufçufa bile gidemedim.Hatta kızı yolladıktan sonra direk banyoya gittim böğüre böğüre tükürükler falan kusucaktım neredeyse.Nedendir bilmiyorum ama sadece bu kızda olmuyor ve bu demek oluyor ki her kızda bu durum var değil.Yani bir kaçında.Yani neden böyle oluyor çözemedim doktorada gidip bazı kızlarla beraber iken tiksiniyorum diyemiyorum.Yardım elinizi uzatın dostlar psikolojikmidir yoksa hastalık mı bilemiycem.
S.O.S help!
  • 1
    hawksbill 11 ay önce
    Tiksiniyorsan aç konuş bence
    0
    otsillax 11 ay önce
    Nereyi açıp konuşayım :((
    1
    hawksbill 11 ay önce
    bu arada yukarıdaki replik ama anlamadın herhalde neyse telefon et anlat durumu bence
    0
    otsillax 11 ay önce
    peki..
  • 0
    argent 11 ay önce
    ilişkide neler yaptığınız da önemli. Girdiğiniz pozisyonlar süresi partnerin görünüşü ve performansı bunlara etki eder.
    Kendini zorlama uzun süre aralıkla ihtiyaç oldukça yap hani uzun zaman meni akıtmazsın da rüyalanırsın ya onun gibi..
    0
    otsillax 11 ay önce
    Mastırbasyon yapmıyorum o yüzden ortalama 5 6 günde bir hangisi denk gelirse doğal olarak ilişkiye giriyorum yani burda demek istediğim ara veremiyorum her seferinde de pişmanlık
    0
    argent 11 ay önce
    zorla. yoksa daha çok zorlanacaksın.
  • 0
    hasanbb 11 ay önce
    biraz ara ver puvo manita işlerine manuel takılmayı dene..
    0
    otsillax 11 ay önce
    Teşekkür ederim dostum deneyeceğim..
  • 0
    accordionist 11 ay önce
    |Sekse biraz ara ver kendini tut.bu arada tiksindiğin kızların ortak özellikleri bul ,tiksinmediklerinin ortak özelliklerini bul ve kıyaslama yap.ama en iyisi zina yapma puro.tek eşli ol :)|
    0
    otsillax 11 ay önce
    Hocam sıkıldım zaten ama ister istemez hormonlar çekiyor :(
    1
    accordionist 11 ay önce
    |Hormonlar etkisini göstermeye başlayınca iğrendiğin anları düşün gene öyle olabileceğini düşün puro. Hem seks'i "rastgele" kişilerle yapmak yerine senin için özel olan "tek bir" kişiyle yap ,hem böylece sende iğrenmede olmaz hem de bu olay senin için sıradan bi hale gelmez ve daha çok zevk alırsın.|
  • 1
    gondorlu 11 ay önce
    31 sonrası pişmanlığın senaryosunu hatunla olan kısmı
    gondorlu tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    keftenkaf 11 ay önce
    bak hocam şimdi internetten şöyle güzel bi porno açıyosun 4-5 posta istek gidene kadar çekiyosun , sonrada 1-2 hafta cinsellik içeren şeylere bulaşmıyosun , 1-2 hafta sonra tekrar o istek gelir
    0
    otsillax 11 ay önce
    basarılı hocam ....
  • 0
    barzo22 11 ay önce
    puvo sürekli becermenin sonu sıkıntılı söyliyim ilk başta bir tiksinti başlar sonra kızlardan verim alamamaya başlarsın sonrasıda eşcinsellik falan diye devam eder . aman dikkat et. istemeden olan şeyler bunlar kaybetmeyelim senide
    1
    nanichirgelair 11 ay önce
    Barzo cinsel konularda deneyimli olur.
    0
    otsillax 11 ay önce
    aman tövbe de
  • 0
    frebaba2121 11 ay önce
    Kızlara cinselik gözüyle bakma ilişkinin başında aşkı felan düşün.Demekki kıza aşk değilsin aşk olsan her türlü seversin tiksinmesin.Benimde öyleydi kız kıllarını gösteriyordu ondan bile hoşlandım.
    0
    karakurtberk 11 ay önce
    bence sende doktora git :(
    0
    frebaba2121 11 ay önce
    Hangi doktora kızlar hep eziyet aşk doktoru yok :(
  • 1
    cokcoolbinick 11 ay önce
    yaraktandır
  • 0
    sultanul_meczubin 11 ay önce
    Herkes Haydar Dümen olmuş arkadaş. Şu öğütlere bak


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    223 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...