4
bir icat çıkarın

80ler dizisinden bilen bilir icat çıkarma lafını , ama şuan bir icat çıkaracak olsaydınız ne olurdu?


Not: Yürüyen uçah :P
  • 2
    talion 11 ay önce
    (bkz: götünden element uydurmak)
  • 3
    gecereis 11 ay önce
    Memeden stres topu.
  • 1
    baddisyicenni 11 ay önce
    insanı kontrol edecek bir çip
  • 2
    faregorn 11 ay önce
    muamele çeken robot
  • 1
    patates 11 ay önce
    patates soyacağı
  • 2
    cnphlvn 11 ay önce
    Patates soyacağından önce patetes
  • 2
    keladams 11 ay önce
    ben çıkardım hatta tübitaga yolladım ama osene kuran okuyunca büyüyen çiçek kazandı bende kendime saklamaya karar verdim
  • 0
    deeprc 11 ay önce
    Uçak uçağı
    0
    eski46lik 11 ay önce
    o ne aq :D
    1
    deeprc 11 ay önce
    Ucak var şimdi aga uçuyor üstünden uçaklar var onlar da uçuyor
    0
    eski46lik 11 ay önce
    Uçak uçağın üstünde sen uçağında üstünde :D
    0
    deeprc 11 ay önce
    YoK yok aq ben uçağın içinde olucam :X
    Şaka bi yana büyük bir platform havada uçuyor üstünde de f16 tarzı ufak savaş uçakları olucak onlar orda yakıt silah ikmali yapacak tabi bu dediğim şey hemen hemen 2 stadyum kadar birsey olur :)
    0
    eski46lik 11 ay önce
    battlefieldı yeni mi izledin naptın :D
    3
    deeprc 11 ay önce
    Küçükken uçağım vardı üstüne ucak koydum öyle kaldı içimde :D
  • 1
    nestor 11 ay önce
    Çabuk biten ders. Ya da hiç girilmeden geçilen ders. Dersin amk
  • 2
    lazcoder 11 ay önce
    kendi aparatı olan, kendi kendine hareket eden vibrator'lü dildo
    1
    eski46lik 11 ay önce
    mazallah kardeş onun nereye kaçacağı belli olmaz..
    -1
    lazcoder 11 ay önce
    haykırdım valla :D
  • 1
    sevilmeyenadam 11 ay önce
    gece gece icat çıkarmayın :D
    1
    eski46lik 11 ay önce
    nick Jagged'dan mı gelme? :D
    1
    sevilmeyenadam 10 ay önce
    evet hocam :D
  • 1
    nickyokpampa 11 ay önce
    Bir yerlerlerinizden element uydurmayın ile eş degerdir...
  • 1
    imambayildi 11 ay önce
    Sıçarak uçuran bi makine
  • 3
    ravenphilosoph 10 ay önce
    kendi kendini bulan televizyon kumandası (hadi şukular şelale)
  • 3
    manyakmordo 10 ay önce
    Uzayda yapay gezegen
    0
    eski46lik 10 ay önce
    Hayalleri olmemis birini gormek guzel :)
  • 1
    jeo 10 ay önce
    600 km. Hedefi onikiden vurabilen parca tesirli akilli fuze.
  • 1
    mirat 10 ay önce
    aksam aksam basima icat cikartmayin :d
  • 2
    noauthorityforoldmen 10 ay önce
    hayatta kalmak, temel ihtiyaçlarımı sürekli karşılayacak bir makine. arkadaş lüks yaşam için, seyahat için, tatil için falan çalışır didinirsin anlarım da kuru ekmek için bile kıçını yırtmak zorunda olmak adama koyuyor.sonra yaşam bir ikramdır diyorlar. bok ikram amk
    noauthorityforoldmen tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
  • 2
    stajyerix 10 ay önce
    burada icat düşüncelerini paylaşmak anlamsız çünkü feribot biz türklerin icadı olmasına rağmen ingilterenin patentini alması sonucunda ingiliz icadı olmuştur. o yüzden burda fikir ve düşüncelerinizi paylaşmayın arkadaşlar konu kilit.
    0
    eski46lik 10 ay önce
    kafan çok güzelmiş kardeş güle güle kullan :)
  • 2
    vasiliagayev 10 ay önce
    moleküler transportasyon
  • 1
    tokcanavar 10 ay önce
    gece gece icat çıkarma
  • 1
    mewthree 10 ay önce
    yürüyen airlines
  • 1
    reckless 10 ay önce
    yeni bi element
    0
    eski46lik 10 ay önce
    ateş , su , toprak , tahta.. su olmasın bak yanlış olmasın ? :d
    0
    mchtsoylu 10 ay önce
    ajhahshajıdas
  • 2
    supermassive 10 ay önce
    uyumama hapı çıkarsak fena olmaz
    1
    eski46lik 10 ay önce
    72. saatte halüsinasyon görmeye başlıyosun. sonra kan değerlerin düşüyo doktora gidip serum yiyosun doktor bi ton da fırça çekiyo. :)
  • 1
    mrmuskulpesent 10 ay önce
    ağırlık takmayı gerektirmeyen yer çekimi ile negatif yönlü çalışan dijital bi bar
    0
    eski46lik 10 ay önce
    kaldırmaya değil indirmeye çalışalım diyosun :D
  • 1
    thelivingdead 10 ay önce
    yüriyen ucak


  • soru&cevap

    sorularınız

    13 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    yazaristan

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...