11
cinsel istismar yasasının komisyona geri çekilmesi
erdoğan, ''hükümetin toplumun değişik kesimlerinden gelen eleştiri ve önerileri dikkate alarak, geniş bir mutabakat içerisinde bu sorunu çözmesinde büyük fayda görüyorum'' dedi.

hükümet hemen emri yerine getirdi.

burdan çıkaracağımız şey akp bu işi beceremiyor. erdoğan söylemeden hiç bir şey yapamıyorlar.

ayrıca muhalefet boşuna bağırıp çağırmadı. chp ile mhp aynı konuda ses çıkardıysa bilin ki sorun var.

ama iktidar yalakaları ne dedi ?
-cehape ortalığı karıştırıyor!

hadi yavrum hadi burası warrock tr değil !
  • 0
    oxygen 11 gün önce
    erdoğan da mi cehapeli
    2
    hellomyfriend 11 gün önce
    adamda liderlik vasfı var bi kere.
  • 2
    quentra 11 gün önce
    aaaaa ki ki kii
  • 2
    ofsaytsizburak 11 gün önce
    akp cidden vasıfsız.
  • 0
    meqt 11 gün önce
    pezeveeeeenk pezeveeeenk pezevenk
  • -2
    kullanici 11 gün önce
    çok tartışmaya neden olduğu için demokrasi gereği olması gerekendir. niyekim erdoğan reis talimat verdi öyle de oldu. ama konunun tecavüz olmadığını hepimiz biliyoruz sorun yok. tek amac muhalefet olmaktı. görüşsünler bakalım ne çıkacak
    kullanici tarafından 11 gün önce düzenlenmiştir.
    0
    yondaimehokagesama 10 gün önce
    şimdi bu karar çocuk yaşta evliliği arttırmaz mı?
    0
    kullanici 10 gün önce
    tabiki arttırmaz. anadolunun gelenekleri zaten belli adamlar rastgele çocuk evlilik yapmıyor ki akrabası oluyor bilmemnesi oluyor. yanlış bir gelenek tabiki ama gelenek gelenektir değişmez ki.
    0
    yepyeni 10 gün önce
    ama kanunen suçtur. ve suçu işleyen suçludur.
    adalet bakanı bekirin dediği gibi mağdur değildir.
    0
    yondaimehokagesama 10 gün önce
    ya nası değişmez.yapanları içeri alırsan yapacaklar bak yapınca içeri alıyolar ozaman biz yapmayalım demez mi?
    gerçi bu ülkede zor değişir dediğin gibi ama teşvik etmekten iyidir.
    ülkenin islam anlayışını değiştirmek lazım sanki bütün farzlaro sünnetleri bitti bir çocukla evlilik kaldı
  • 0
    yondaimehokagesama 10 gün önce
    warrock tr neydi ya tanıdık bişey gibi ama
    müzik falan değil oyundu demi
    akp hangi işi becermiş ki bunu becersin?
  • 0
    hedap 10 gün önce
    cehaskapece diceksin.
    cehape değil😂
  • 0
    hardrockman 8 gün önce
    gündemi dağıtmak için yapılan basit bir oyun


  • siyaset

    başlık ve yorumlarınızda yapıcı olmaya özen gösteriniz taraftarı olduğunuz ideolojiyi bu platformda temsil ettiğinizi unutmayınız . ideolojinizi övmek diğerlerini aşağılamak yerine davranışlarınızla nerede olduğunuzu gösteriniz .

    49 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    kaygusuzyazar
    sbb3
  • -başlıklarınız içerik hakkında aydınlatıcı olmalıdır dikkat çekmek için saçma başlıklar açmayınız 

    -herhangi bir ideoloji,siyasi parti hakkında aşağılayıcı küfür içeren tahrik edici başlıklar yasaktır

    -t. c. veya herhangi bir uluslar arası organizasyonda terör örgütü kabul edilen oluşumlar hakkında propaganda yapmak , övmek  yasaktır . hakkında bilgiler verebilirsiniz 

    -herhangi bir olay hakkında paylaşım yapıyorsanız tarih belirtmeye özen gösteriniz .

    -yazı yazdığınız konu hakkında ufak bir bilgilendirme yada kaynak ekleyiniz

    -kaynak göstermekten çekinmeyin direk haberleri de kopyala yapıştır yapmayınız . haberi kaynak gösterip kendi yorumlarınızı yazın 


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...