5
sevmiyorum dedi
Canima cat katan onunla var olduğumu düşündüğü günlerimi gecirdigim hayat arkadasim gordugum tutunacak dalim bana bunu dedi be sevmiyorum dedi. cok dertliyim puvolar...
  • 0
    advertiser 10 ay önce
    Allah yardimcin olsun be karsesim :/
    0
    kakashisensei 10 ay önce
    Yanıyor be icim
    0
    anunnaki 10 ay önce
    yanar puvo yanar
    0
    kakashisensei 10 ay önce
    Yok mu bunun bir çaresi ölecem
    0
    anunnaki 10 ay önce
    Şaraplancan hocam sabah aç karnına 2 kadeh gazozlu öğlen evden çıkarken 2 kadeh sek akşam yemeğinde 1 kadeh sek beyaz ve son olarak gece tuzlu leblebi + müslüm baba + 1 buçuk litre kırmızı şarap
    0
    advertiser 10 ay önce
    Ayyas mi yapicaksin olum adami :D. Kardesim aklindan cikarmaya calis baska seylerle ugras
    0
    kakashisensei 10 ay önce
    Cok denedim be reis ertesi gunu yine ayni
    0
    anunnaki 10 ay önce
    o zaman sikinti büyük hocam.

    damian marley açıyorsun 3 tek sigara çarşafı alıyorsun eline başlıyorsun tırnaklamaya ardından yapıştırıyorsun birbirine içine 1 tane sigara kırıp yeteri kadar ot koyup kıvırıyorsun bunu sabah akşam uyguluyoruz 1 hafta sonunda yine gel
    1
    kakashisensei 10 ay önce
    :D keş olmak mi lazim yani baska türlü olmaz mi
    0
    potheadsmoker 10 ay önce
    3 tekliyle sariyo sigara kirmasina ne hacet ince bi indian joint yapsin icsin haci road to zion esliginde
    potheadsmoker tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    anunnaki 10 ay önce
    bak road to zion dedin beni benden aldın hocam o zaman nasıl sardığı mühim değil
    0
    potheadsmoker 10 ay önce
    Ziona giden yolda yaptigimiz iyilikler degilmisidir bizleri kotuluklerden koruyan ve dumanlanmamizi saglayan jah rastafari
  • 0
    kakashisensei 10 ay önce
    Allahtan sabir diliyorum
  • 2
    heavymetal 10 ay önce
    Sevgi zararlıdır. Güven insanı zedeler. Bu duygulardan uzak kalman dileğimle.
    0
    kakashisensei 10 ay önce
    Ne yapalim reis ot mu çekelim hap mi atalim insanin guvendigi birileri olmazsa nasil olacak insan tek devam edebilir mi
    0
    heavymetal 10 ay önce
    İnsan tek devam edemez haklısın. O yüzden yüzeysel ve çıkar üstüne kurulu ilişkiler kurmalısın bence. Sevgiyi hak edene ver ama sevgin senin zevklerinin ve çıkarlarının önüne geçmesin.
    0
    kakashisensei 10 ay önce
    Valla bu sefer her seyimin onune gecti canimi cok acitti ama hayatimin merkezine almistim onu suan can cekisiyor iliskimiz
    0
    heavymetal 10 ay önce
    Aynı hatayı ikinci kez tekrarlama o halde
    1
    kakashisensei 10 ay önce
    Tamamdir sağol
  • 1
    lehsuvarisi 10 ay önce
    duymadım duymakta istemem zira bana seni sevmiyorum dese yaşama amacımı yitiririm
  • 0
    keyiftuccari 10 ay önce
    Olur öyle
  • 0
    heylano 10 ay önce
    Akışına bırak ilgilenmen gereken bir şeyler varsa onlarla uğraş ama sonradan keşke yapsaydım diyeceğin yada keşke yapmasaydım diyeceğin hiçbir şey yapma kaderde varsa olur yoksa olmaz tam teslimiyet olum
    1
    80kiloysa79udassak 10 ay önce
    Sen yapabilir miydin puro
    0
    heylano 10 ay önce
    Ben hep hayırlısı derim. Kaderde yoksa elden bir şey gelmez dua önemli
    1
    80kiloysa79udassak 10 ay önce
    Demek öyle o zaman hayırlısı
    0
    heylano 10 ay önce
    Dipçe:Emek vermek önemli ama kadere de bağlayamayız her şeyi
    1
    80kiloysa79udassak 10 ay önce
    Ne diyeyim puro bence de kadere bağlamamalı
  • 0
    nanichirgelair 10 ay önce
    Bas tekmeyi gitsin.
    0
    kakashisensei 10 ay önce
    Zor
  • 0
    hamsiavlayankanarya 10 ay önce
    al bi bardağı yarısına şarap yarısına sade soda dök. sonra teşekkür edersin.
    0
    kakashisensei 10 ay önce
    Gecirmiyor hic bise kardeşim be
  • 1
    mirat 10 ay önce
    Sevmesin, gün gelir onu da seven olmaz, seni hatirlar.
    1
    kakashisensei 10 ay önce
    Öyle olacak galiba
    0
    mirat 10 ay önce
    Öyle oluyor reiz zaten hepimiz yaşattıklarımızı az da olsa yaşıyoruz. Kızlar teklif etti kabul etmedim, kızlara teklif ettim kabul etmediler böyle gidiyor işte :/
  • 1
    captainflint 10 ay önce
    Bkz ( usta şalgam var mı )
  • 1
    sallamasyon 10 ay önce
    GoT'dan bi alıntı yapayım: Sen seni sevmeyen birini kaybettin, o ise onu seven birini kaybetti.
    1
    kakashisensei 10 ay önce
    Thats true
  • 0
    drasius 10 ay önce
    Kendi hayatımda aynı örnekle;
    Sevginin paylaşılabilir olduğuna inaniyorum,gitmesini isteme gittigi zaman hayatinda sevebilecegin diger insanlara kalbini aç... Sonuçta gercekten insan gibi insansan kalbinden pompalanıp akan o delikan başkaları içinde akmaya devam edebilir..

    Hep tokat yeriz unut umursama
    1
    kakashisensei 10 ay önce
    Insanlara olan inancı kayboluyor insanin bir yerden sonra
    1
    barzo22 10 ay önce
    düştüğümüz gibi kalkmasınıda bilmeliyiz


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    123 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...