7
aşkım şarjım bitti bitecek meriç beni eve bırakacak sabah görüşürüz
beyler sevgilim daha yeni bu mesajı atmış. endişelendim gerçi meriç iyi şofördür ama evine sağ salim gider demi.
  • 0
    ademak 5 ay önce
    çok geçmiş olsun
  • 2
    pacard 5 ay önce
    meriç erik seviyosa olabilir rahat ol çekirdeğini gönderir sana
    0
    borisspassky 5 ay önce
    ayakta alkışladım. vurdu gol oldu.
  • 1
    footish 5 ay önce
    valla meriç dedin beni bitirdin
  • 1
    ebubekir 5 ay önce
    valla meriçin ne kadar iyi şoför olduğuna bağlı dostum???
  • 0
    enes99 5 ay önce
    geçmiş olsun
  • 0
    gaddarus 5 ay önce
    bedenen sağlam olur da içini bilmem :)
  • 0
    kullanici 5 ay önce
    bora olmasin o meriç bugün evde yatıyor?
  • 4
    dotaist 5 ay önce
    benimkide buna benzer bi mesaj atmıştı şimdi oğlumuz var bana hiç benzemiyor ama çok tatlı seviyorum onu
    0
    klausmikaelson33 5 ay önce
    bu ne laaan ajfjasjasfjafajf lan koptum aq afjfsjasfj
  • 0
    furkankcn 5 ay önce
    arabada 5 evde 15
  • 0
    acusnocus 5 ay önce
    meriç iyi biner arabaya ya merak etme motordan anlar
  • 0
    bulltay 5 ay önce
    m-e harflerinde sıkıntı olmalı merveler zalim meriçler yengeci
  • 0
    alibbab 5 ay önce
    meriç iyi sürecek kardeş.
  • 0
    avukatolamayanadam 5 ay önce
    geçmiş olsun kardeşim
  • 0
    klikpuv 5 ay önce
    selam ben meric merak etme kardesim suan yanimda sevgilin sapasaglam biraktim evine
  • 0
    lash 5 ay önce
    başka bir kamyon çarpmazsa sevgiline sağ sağlim götürür evine,merak etme kardeşim
  • 0
    nexsusss 5 ay önce
    bence gider
  • 0
    alakazam 5 ay önce
    izmir'in neresindensin kardeş
  • 0
    onion 5 ay önce
    meriç sikiyor mu şimdi anlamadım
  • 0
    audience00 5 ay önce
    merhaba
  • 0
    ensiha 5 ay önce
    meriçe enişte diyebilirsin artık
  • 0
    nourisehatem 5 ay önce
    kardeşim merhaba ben meriç. iyi sürücüyümdür merak etme. tabi arada bir hızlanıyorum o zaman yenge çığlık falan atıyor. ama korkacak bir şey yok. o da binmesini iyi biliyor.
  • 0
    rontgenci 5 ay önce
    o berke can dir da sen endiselenme diye meric demistir belki 😂😂
  • 0
    northremembers 5 ay önce
    geçmiş olsun
  • 0
    mrtsnmz 5 ay önce
    trafik yoğun ama kaza yapmasa iyi
  • 0
    sokaginruyasi 5 ay önce
    gördüğümde geçmiş olsun dediğim başlık
  • 0
    yaso66 5 ay önce
    ordan bi gavatlık tişortu
  • 0
    sharman 5 ay önce
    sigara yaksaydın üstüne iyi gider
  • 0
    kuheylan 5 ay önce
    gider gider
  • 0
    amynthas 5 ay önce
    dikkatli olman dileğiyle :)
  • 1
    borisspassky 5 ay önce
    daha yaratıcı olmalısın.
  • 0
    halis_kacan 5 ay önce
    meriç'in iyi şoför olmasına değil de nasıl bir karakterde olduğuna ve neden sevgilimin yanında olduğu beni düşündürür.
  • 0
    leba 5 ay önce
    yarın guzel haberı alıcaksın dostum mutlu olmalısın
  • 0
    kronosbir 5 ay önce
    kimin evine gittiğini araştırmanı tavsiye ederim
  • 0
    anticapitalist 5 ay önce
    tehlike ciddi
  • 0
    mhmtprmk 5 ay önce
    kardeş sen bi su iç 😊
  • 0
    krmakky 5 ay önce
    eve sağlam gider ama sonrası sıkıntı 😂
  • 0
    babyblue 5 ay önce
    geçmiş olsun...
  • 0
    shikamaru94 5 ay önce
    oldu mk benide tüpcü ziksin bacını markete sal a dasdasd :d
  • 0
    noxit 5 ay önce
    hangi eve giderler orası mechul
  • 0
    blackamerica 5 ay önce
    gider kardeş yenge gider yani sıkıntı yok
  • 0
    gocmar 5 ay önce
    miyavvvvvv meriç bana bi tur dönücekmiş aşqum
  • 0
    ucuncucocuk 5 ay önce
    meriç sevdiğimiz bi abimizdi giydirmesini iyi bilirdi
  • 1
    krito 5 ay önce
    meriç demesi bile, eve yarım saat geç gideceğini anlayabilirsin.
  • 0
    hasanbatak 5 ay önce
    umarım sadece eve bırakmakla yetinir.
  • 0
    delieinstain 5 ay önce
    geçmiş olsun kardeşim
  • 0
    boss5561 5 ay önce
    ölümmm


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    123 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...