3
askerlik anilari
Askerlikte yaptiginiz cilginliklar .p
  • 1
    stajyerix 9 ay önce
    puivde askerlik bitiren yok
    0
    alik0 9 ay önce
    oda iyimis
  • 0
    kurt 9 ay önce
    öyle küt diye yazılmıyor hacı. yazsam puiv veritabanı yeter mi bunu bilmem.
  • 0
    yusufir 9 ay önce
    s2 s3 yazicisiyim. bnb amirimin de hem yazıcısı hem soforuyum. o gece garnizon komutan vekili bizim bnb. genellikle 12 1 gibi devriyeye çıkar. tertibim nöbette tek canı sıkılmış beni çağırdı gittim muhabbete daha saat 9. komtnm ben 15 dakka gece kuşuna gidecem dedim( gece açık bakkal) gittim ve muhabbet esnasında 1.5 saat geçmiş. neyse dedim saat 12 ye doğru çıkarır biz tertip gidip biraz yazihanede takilayim. tabura vardım dışarısı komple ayakta. herkes içtima da. habire sayım yapıyorlar. dedim heralde yine bir vukuat oldu neyse dedim öyle tasaklarim birbirine dege dege gidiyorum. bnb im amir o gece kimse dokunamaz bana ne de olsa. bölük yazıcısıni gordum ilk yazhane koridorun da . nerdesin olm sen?dedi. gece kuşuna gittim geldim dedim. iyi dedi gel bi evrak var onu imzala. gittim yazhaneye o kâğıt hala hatıralarım da saklıdır. p.onb. vs vs nin firar tutanağı. firar tutanağı mi imzaladım. aksam akşam lojmandan eşofmaniyla gelmek zorunda kalan bölük yzb min karşısında. yazhanene geç ben sırami bekliyorum dedi. anlamadım ilk basta. yazhaneye girip komutanın k.b yij biraz geç kaldım diyecektim ki odasında yok adam kapı aralık. işte o an anladım nasi bi bok yediğimi. adamın koluna kolluk takamiyorduk, bordobereli den geri hizmete alınma iki kurşun yedikten sonra geri hizmete almışlardi. saniyeler geçmek bilmezken kapı sesini duydum. dümdüz yururken kafasını döndürmeden sağına doğru bakıyordu göz göze geldik. odaya attığı adımi geriye çekti ve bizim odaya yöneldi. o an ki ses le taburda uyuyan adam kalmamıştır eminim. direk ğibi devam kaldım sesler görüntüler birbirine karşıtı bi anda. sonra kapı nij yanında ki dolaba vurmasıyla irkildim ve ana geldim. dolabın içinde bildiğin meteor izi oluştu. tek bir kelime küfür etmedi allah var şimdi hakkini yemeyim.

    olay neydi derseniz, doğubayazıt gece eylem istihbaratı gelmiş ve bizim komutan da grnz. kmtn.vkli olduğu için acil tgy. krargha çağırıyorlar. etrafa bakıyor ben yokum, başka şoför buluyor anahtar üzerimde. adam gidemiyor ben yokum sofor buluyor anahtar yok derken tam bir çılgına dönme olaylar zinciri. gazı olmadan atlattik cok sükûr.
  • 0
    secko 9 ay önce
    muaf oldum askerlikten ve cidden sevindiğim anlardandı. adam istiyorsan alalım seni askere demişti kuruldaki albay çok böyle içine dert olduysa felan demişti bende yok aksine mutlu oldum geleceğe dair planlarım var demiştim zaten alacak olsalar bedelliye felan çevirtirdim.

    askerlik profesyonel işi günümüzde bunun zorunlu yapılması gerekli bir hali yok. nice fidanlar okumuş etmiş zeki adamlar sırf profesyonel değiller diye heba oldular. asker olunmaz doğulur gençler. her türk asker doğmuyor ne yazık ki illaki bizimde içimizde kör topal çıkıyor. zaten vatan severlik ölçütü askerlik olamaz işini en iyi yapan vatanını en çok sevendir yazar her yerde.

    haydin selametle
  • 0
    kullanici 9 ay önce
    bende olmayan ama başkalarınınkini okumayı, dinlemeyi sevdiğim anılardır.
  • 0
    tokcanavar 9 ay önce
    doldurun şöyle başlıklarıda sıkılmayalım ya
  • 0
    cmhsn_ 9 ay önce
    abi askere gitmedim de mayısta gidicem inşallah.herneyse bende muayene nasıl oldm onyanlatayım bari :)) onlisans mezunuyum bazı nedenlerden dolayı tecil ettirmistim askerliğimi. ama ufakliktan bu zamana askerliğe hep heves etmişimdir. neyse gittim şubeye gerekli belge falan gerekiyormu diye dediler diploman lazım neyse gittim aldım geldim memur iki form verdi bak üniversite mezunu adamsın al bak doldur beni yorma dedi neyse doldurdum gösterdim kadına al göt aşağıda bascavus var imzalat onaylat gel üç dört kere gönderdiler o bascavusun yanına konyaliymis kendisi 40-45 yaşlarında vardır galiba çakı gibi adam resmen evraklar ve imza işleri bitti bana bi tane kağıt verdi git dedi toplum sağlığı merkezi var oda sağlık muayenesi ol gel e gittim pardon bayan askerlik şubeden geliyorum lafımı bitirmeden kadın 3. oda bilmem ne bey dedi ismisini unuttum doktorun kusura bakmayın teşekkür ettim çıktım doktorun odasına girdim kimse yok yaşlı bi adam pavyon karıları gibi bi de karı var ulan bakıyorum doktor hangisi diyorum kendi kendime garip hissettim kendimi ne söylemem gerektiğini bile bilemedim :d neyse o yaşlı amca buyur evladım neydi dedi ben askerlik şubeden geliyorum sağlık muayenesi olmam gerekiyor dedim kalem aldı eline dedi bi şikayetin varmi evladım hayır kendimi gayet iyi hissediyorum dedim askerliğe elverislidir yazdı aa komando olmak mi istiyorsun evladım dedi evet dedim ordaki pavyon karısı kılıklı kadın beni aşağılar bi ses tonuyla senmi komando olmak istiyorsun dedi ding diye attı benim sarteller neden olmasın diye sordum onların aldığı eğitim çok zor oluyormuş ben öyle duydum dedi dalgamı geçiyorsun hanımefendi dedim doktor sakın evladım dedim herkes kendi işine baksın lütfen yazdı çizdi aldım çıktım ordan kağıdı gittim tekrar şubeye kadın memurun yanına gittim dedi al tekrar onaylatip bascavusa imzalattir gel neyse bascavusun yanına gittim imzaladı dedi bana işin bitince yanıma gel tamam dedim ama sallama beni gel haa dedi tamam komutanım söz gelicem dedim çıktım yukarı verdim bana küçük bi kağıt daha verdiler e devletten takip için yapmam gerekenler yazılı memura baktım abla bu kadar mi diye sordum evet çocuğum bu kadar dedi ben şimdi muayene oldummu dedim evet oldun ya dedi ben daha farklı bi muamele bekliyodum itiraf etmem lazım ne bileyim büyüklerimiz hep anlatırdı yok dal taşak soydular doldurdular bi odaya geldiler gittiler baktılar ettiler falan diye açıkçası problem ediyodum kendime kadın beni aydınlattı resmen neyse bascavusun yanına gittim tekrar dedim buyur komutanım lapa diye bi çanta koydu önüme dedim komutanım bu ne. sordu bana sen anlar mısın bundan diye bu ne komutanım dedim aç bak at gafasi dedi :d fotoğrafçılık mezunu adamsın dedi o zaman jeton düştü video kamera :)) 2001 modelmis kasetli bi kamera al bunu çalıştır ben elime almayali 12 sene çalıştırmayı denedim beceremedim dedi aldım elime baktım sağını solunu biraz kurcaladim baktım tık yok batarya ölmüş galiba falan derken sordum başka bataryası varmi bak olum işte çantası orda değiştirdim denedim gene olmadi elektrikle çalıştırmayı denedim adam çay söyledi o arada millette gidip geliyor bi yandan gene birisi geldi kapı açıldı söyle bi kafami kaldırdım bi baktım şube komutanı albay herif elim ayağım birbirine dolandı resmen hemen bi ayaklandim zaten gergindim bi adrenalin patlaması oldu o an adam farketti benim gergin olduğumu sakın ol evladım sakın dedi emredersiniz kem kum kom diyorum amk dilim damagim kilitlendi daha öncede hiç öyle olmamıştım neyse adamlar konuşuyor bi yandan ben de kamerayı çalıştırdım gece görüşü bile vardı amk kurcaliyorum bi yandan albay gitse artık falan diyorum neyse adam gitti bende kamerasını verdim adamın dedim komutanım bunun bataryası ölmüş yenisini bulmanız lazım hadi ben gidiyorum görüşmek üzre dedim kaçtım :)) işte şimdide koltuğa yayılmış burda bunları sizlerle paylaşıyorum pek bi atraksiyon olmadı hepsini okursanız sovmeyin bana :)) hadi eyvallah


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...