• 0
    cyrus 9 ay önce
    #ailem
  • 1
    kurt 9 ay önce
    umudum
  • 0
    cyrus 9 ay önce
    haklısın insan umutlarınıda yitirmemeli
  • 4
    tokcanavar 9 ay önce
    daha kaybetmekten korkacağımız kadar şey kazanmadık
  • 1
    cyrus 9 ay önce
    inşallah kazanırsın.
  • 1
    lumpyspaceprincess 9 ay önce
    kendimi
  • 1
    shirohige 9 ay önce
    kaybedecek ne kaldi ki amk
  • 3
    integral 9 ay önce
    sağ elim
  • 1
    dasaksiz_penguen 9 ay önce
    sol elim daha zevkli oluyor
  • 1
    soundslikescream 9 ay önce
    hayatımdaki herhangi bir şey
  • 1
    uzunsaclisemtabisi 9 ay önce
    kimse annesini sevmiyor mu amk
  • 1
    solodolo 9 ay önce
    kaybedicek biseyimiz kalmadı hayat saolsun.
    ya müslüm gürses paramparça işte.
  • 1
    lehsuvarisi 9 ay önce
    şiir defterim :)
  • 1
    nestor 9 ay önce
    annem ile kız kardeşimi kaybetmekten çok korkarım açıkçası.
  • 1
    onder19 9 ay önce
    annem babam ve küçük kardeşim
  • 1
    winuest 9 ay önce
    maddi hiçbir nesne olmamalı, bu dünyada kaybetmekten en çok korkacağınız şey aileniz olmalı ki maddi her nesne tekrar elde edilebilir fakat hayatı tekrar edinemezsiniz
  • 1
    kalich 9 ay önce
    akıl sağlığım
  • 1
    tombalaci 9 ay önce
    ne demişler money money money.
  • 0
    eski46lik 9 ay önce
    şeref ve onur. ikisini de kaybetmemeli insan. onları kaybettimi geriye kalan şeyin bi anlamı kalmıyo malesef
  • 0
    kenevir 9 ay önce
    internet bağlantısı
  • 1
    accordionist 9 ay önce
    bir çerkes atasözü:''psem yipe nape'' yani '' candan önce onur''.
    onursuz bir yaşam süreceğinize onurunuzla ölün.
    asla kimseden kormayın. kimse korkabileceğiniz kadar güçlü değil.
    bu arada başkasının onurunu zedelemek en büyük onursuzluktur.
    accordionist tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    never 9 ay önce
    başlığı düşünürken zaten kaybettiğini anlamak
  • 1
    deliress 9 ay önce
    hani cem adrian der ya 'umut yok'
  • 1
    harakiri 9 ay önce
    can
  • 1
    cgrmus 9 ay önce
    Istakoz
  • 1
    vasiliagayev 9 ay önce
    Ahlak


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...