12
puiv satranç ekibi
açtığım (pi: online satranç) bölümünde bir kaç yazar arkadaşım turnuva oluşturulmasını istiyordu. bende bu fikri çok beğendim ve bahsettiğim sitede bir takım oluşturdum. takıma buradan katılabilirsiniz. sizden tek bir ricam var o da puiv'deki isimleriniz ile katılmanız.
gelişme olursa sizleri bilgilendireceğim, iyi akşamlar :)
  • 2
    gaddarus 3 ay önce
    şimdi işim var sonra bakarım puvo
  • 1
    bircocukabisi 3 ay önce
    tamamdır..
  • 2
    oschemat 2 ay önce
    yıllardır oynamıyorum ama maksat eğlence.
    geliyorum brolar
  • 0
    zenith 2 ay önce
    bobby fischer gibi adamımdır depo arkası vs atılır
    0
    darkier 2 ay önce
    hadi bobby bekliyoruz seni de. henüz gelmemişsin.
    0
    zenith 2 ay önce
    gelicem puvo meşgulum su aralar
  • 0
    yondaimehokagesama 2 ay önce
    satranç istiyom gel beni al
  • 0
    yondaimehokagesama 2 ay önce
    kayıt olurken satrançlı captcha güzwl olmuş
  • 2
    oschemat 2 ay önce
    o değil atomic diye bir şekli varmış .
    ben bilmeden girdim tabi ne bilirim ben atomiği.
    adam amıma koydu ben nöğrüyo la diye oyunu çözene kadar
    1
    gaddarus 2 ay önce
    ben de öyle oldum puvo 2 harekette nakavt etti namussuz
  • 0
    keyiftuccari 2 ay önce
    geliyorum
  • 0
    mehmetcemrekisa 2 ay önce
    kabul edin
    0
    darkier 2 ay önce
    hay hay mehmet :)
    cemre ikinci adın mı?
  • 0
    sewecenimlannn 2 ay önce
    kayıt için davet gönderdiğim ekip.
    0
    darkier 2 ay önce
    tam sözlük kafasındasın hee :d
    0
    sewecenimlannn 2 ay önce
    ahaha 2009 yılında beri sözlükler de takılmanın insana getirisi bu oluyor heralde :)
  • 0
    darko 2 ay önce
    istek gönderdim ama darko alınmıştı , adımı darkoo yaptım anlarsın herhalde :)
  • 0
    meqt 2 ay önce
    ben de kaydoldum satranç eğlencelidir pek iyi oynayamasam da :d
  • 0
    belloch 2 ay önce
    destek için uppp


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...