• 1
    aaronbrethorst 10 ay önce
    baktığım insanı öldürebilmek. anasını bellerim dünyanın. iyi anlamda yani.
    0
    lazcoder 10 ay önce
    kısaca superman :)
  • 0
    hukuk582 10 ay önce
    banada bir zihin okuma yaz
    benim hakkımdaki gerçek düşünceleri öğreneyimki kötü olanları birdaha yapmayayim :)
    bide sevdiğim ne düşünüyor benim hakimda :)
    hukuk582 tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    mewthree 10 ay önce
    +1
    mewthree tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    hukuk582 10 ay önce
    aman allahim puvo sen ne gördün ne duydun ne okutun
    yorumu değiştir düzeltiyorum şimdi
    1
    hukuk582 10 ay önce
    puvo o değil bazı salaklar telekineziyi zihin okuma zannediyor
    edit: eski dendi :)
    0
    mewthree 10 ay önce
    adam bilinçli:)
  • 0
    yusufir 10 ay önce
    burda herkesin sahip olmak istediği gücü elinden söküp alacak bi güce sahip olmak isterim. oturun lan oturduğunuz yerde.
    0
    mewthree 10 ay önce
    hayal kururoruz aq:)
    0
    yusufir 10 ay önce
    onu da alicam elinizden. şu sipariş ettiğim süper güç sökücü aparatim bir gelsin hele.
    0
    mewthree 10 ay önce
    kargo dahil mi
    1
    yusufir 10 ay önce
    nerden geldiği belli değil henüz bilmiyorum:)
    0
    mewthree 10 ay önce
    b.kta çıkabilir güvenemiyorumda
    0
    yusufir 10 ay önce
    magnum gorunumlu salatalık sesi daha yüksek bi ihtimal:)
    0
    mewthree 10 ay önce
    asdasd
  • 0
    lazcoder 10 ay önce
    aynen telekinezik güçler -spoiler-
    0
    mewthree 10 ay önce
    sith bence
    0
    lazcoder 10 ay önce
    ikisi de aynı işi yapıyor. ayrıca sith lerin %90 ı jedi dan gelme ;)
    0
    mewthree 10 ay önce
    aga ben filmde bile ilk düzen için izledim
    birkere kötüler kazansın
    darth wader üşüyoruz baba
    0
    lazcoder 10 ay önce
    ilk düzen disney in uydurduğu saçmalık. gerçek star wars evreninde yeni cumhuriyet hüküm sürüyor. gel gör ki disney episode 4'ün 2015 versiyonunu yaptı, üstelik serinin içine ederek!
    kötüler episode 3 te kazandı. wader değil "vader" :)
    0
    mewthree 10 ay önce
    ayar verdin ama inadına dark side (doğru yazdım umarım)
    0
    hukuk582 10 ay önce
    puvo yoda yi bir kere görseydim ne olurdu :)

    ayrıca cumhuriyeti hemen saf dışı bırakmaları çok saçma olmuş
    0
    mewthree 10 ay önce
    gebersin cumhuriyet (tc değil şimdi yanlış anlarlar)
    0
    hukuk582 10 ay önce
    sırf yoda konuşur diye izliyorum :)
    0
    mewthree 10 ay önce
    garip konuşuyo
    0
    lazcoder 10 ay önce
    zor ihtimal. gerçek eu da öldükten sonra hiç yok ortalıkta
    0
    hukuk582 10 ay önce
    güç e inan
    animasyon film inin son 5 bölümünü izledin mi izlemediysen izle be puvo en efsanesi o
    0
    lazcoder 10 ay önce
    izliyorum onuda çocuk filmi olan rebels'i. sezon finali çok iyiydi. hikaye bütünlüğü açısından ahsoka ölmeliydi ve öldü
    0
    hukuk582 10 ay önce
    rebels i bayadir izlemiyordum bakayim bi ordada yoda konuştu :)
    sana ii geceler gorusuruz
    0
    lazcoder 10 ay önce
    iyi geceler. ama heveslenme tek bölümde gözüktü ama orada da yoda dan farklı her şeye benziyordu :)
    0
    lazcoder 10 ay önce
    disney in para uğruna yapmayacağı şey yok. fragmanlarda şişirdi kylo ergenini, ama filmde osuruktan teyyare bişe çıktı. disney in çektiği star wars filmleri asla gerçek star wars olamaz!
    0
    hukuk582 10 ay önce
    aynen ama insan izliyor geçmişin hatrına
    0
    lazcoder 10 ay önce
    evet geçmiş hatrına
    0
    lazcoder 10 ay önce
    hangi tarafı tutacağın sana kalmış ona yorum yapılmaz :) (doğru yazdın :)
    0
    mewthree 10 ay önce
    parantezi kapatmadın:))))))
    1
    lazcoder 10 ay önce
    estetik olsun diye ;)
    0
    mewthree 10 ay önce
    o waderde bence estetik
    0
    lazcoder 10 ay önce
    ama wader diye biri yok :)
    1
    mewthree 10 ay önce
    niye cümlenin sonuna . koymuyon.
    0
    lazcoder 10 ay önce
    uçmayalım istersen :).
    0
    mewthree 10 ay önce
    abarttık
    0
    lazcoder 10 ay önce
    bence de :)
  • 0
    oschemat 10 ay önce
    ben öğrenebilme yeteneği isterdim
    1
    lazcoder 10 ay önce
    seni bilmem ama zaten her insanda olan bir özellik.
    0
    mewthree 10 ay önce
    offf:)
    1
    oschemat 10 ay önce
    puvim sen yanlış anladın atıyorum telekinezi demişler telekinezi yi öğrenmekten bahsediyorum ben
    1
    lazcoder 10 ay önce
    öğrenebilirsin. ama şehir hayatı ile zor. uzak doğuda yoga ile bu mümkün.
    0
    oschemat 10 ay önce
    haci adam uçmak isteyecek atıyorum onudamı yogayla öğreneyim
    1
    mewthree 10 ay önce
    uçan adam sabri
    0
    oschemat 10 ay önce
    hay öğrenmiyorum la herkesin özelliği olduğunda özelliğimin olmaması en büyük özellik olur istemez özellik falan
    1
    lazcoder 10 ay önce
    telekinezi ayrı uçmak ayrı. uçmak mümkün değil. telekineziyi araştır ne demek istediğimi anlarsın. konsantre olmak gerek. kolay değil
    1
    oschemat 10 ay önce
    haci sen tam anlamadın mı yoksa dalga mı geçiyorsun ? yani başlıkta ne istersek yapabiliyoruz ya o yüzden dedim uçmak örnek olarak . mümkün değil demedim bilmiyorum doğru olabilir bu kadar ısrarcıysan da onunla alakası yok ışte benim anlatmaya çalıştığımın
    0
    lazcoder 10 ay önce
    ben çok ciddiye aldım olayı haklısın :)
  • 0
    kaygusuzyazar 10 ay önce
    puive sor yani soru cumlesi olacak. neyse ben zamani kontrol gucum olsun isterdim
    0
    mewthree 10 ay önce
    ama ben herkese fikrini soruyom
    1
    kaygusuzyazar 10 ay önce
    basligin sonuna nedir yazip soru isreti koysaydin daha uygun olurdu . gecen garavel bi baslikta anlatti okayi zaten moderator olayida bursan cikti
    1
    lazcoder 10 ay önce
    kaygusuzum haklıdır. dinle bu adamı, çok şey kazanırsın.
    1
    kaygusuzyazar 10 ay önce
    aslinda bu konularda garavel reis uzman . ben ondan duydum :)
    1
    lazcoder 10 ay önce
    olsun reis. sende üstadımızsın :)
    1
    kaygusuzyazar 10 ay önce
    tamam gurur verici cumlemide aldim artik huzur icinde uyuyabilirim :)
    1
    lazcoder 10 ay önce
    iyi geceler :)
  • 0
    ugrzn 10 ay önce
    hızlı hareket kabiliyeti
    0
    lazcoder 10 ay önce
    kısaca arrow yada the flash
  • 0
    borav 10 ay önce
    obi wan kenobi'de olan güçtür kendisi...
  • 0
    gaddarus 10 ay önce
    ne olursa olsun hep mutlu kalmayı isterdim..
  • 0
    sikilaci 10 ay önce
    sonsuz güç = sonsuz yarak
  • 1
    eski46lik 10 ay önce
    okuduğumu unutmayayım yeter :)
    0
    mewthree 10 ay önce
    +1
  • 0
    filozofunsakali 10 ay önce
    boyutlar arası yolculuk edebilmeyi isterdim. doğumuma gidip kendimi kaçırırdım nedenini bilmiyorum ama acayip süper olurdu.
    0
    mewthree 10 ay önce
    kendini kaçırınca ailen ne yapacak:)
    0
    filozofunsakali 10 ay önce
    yıllar sonra kardeşim doğacağı için bu seferi de o tarihe gider kardeşimi kaçırır onun yerine kaçırdığım bebeklik halimi koyardım. kardeşimi de boyutlardan birine bırakırdım maksat kardeşe işkence :d
  • 0
    liveforock 10 ay önce
    ölüleri diriltmek
    0
    mewthree 10 ay önce
    kimi diriltecen


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    223 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...