1
puiv hevesi geçti!!
evet bende dahil olmak üzere gördüğüm kadarıyla yazarlarda bulunan "bu yer iş yapar , burayı biz canlandırırız düşüncesi "gitmiş gibi görünüyor. aktif olarak kullanmayı mart ayından sonra bıraktım ama geri geldiğim zaman geçen ay olan havanın kaybolduğu gerçeği ile yüz yüze kaldım.nedeni sabırsızlık midir nedir bilemem ama var böyle bir şey . ha "sorduk mu?" diyecek olan olursa sadece gördüğümü söylemek istedim .
hadi eyvallah...
  • 2
    80kiloysa79udassak 7 ay önce
    katılıyorum o şubat marttaki umudun zerresi yok artık
    0
    oschemat 7 ay önce
    nedeni nedir bilemem dediğim gibi.ama zaten hep aynı kişiler var dı yeni gelenler fazla aktif olmuyordu . zamanla sıktı
    1
    80kiloysa79udassak 7 ay önce
    başlıklar da değişti her yer video doldu bunun iyi olduğunu savunanlar olsada beni gerçekten sıktı o baştaki bir kaç kişilik samimi hava gitti o samimiyet yok ama hala az kişi var garip bir durum
    0
    oschemat 7 ay önce
    iki sayfada bir gün öncesine gidebiliyoruz başlık tarihi olarak.yazarlar az başlık açıyor . videolardan ziyade müzik videoları sıktı beni.
    samimiyet yoksa zaten işkence gibi gelir bir yerde durmak eğer oranın hastası değilsen
    1
    80kiloysa79udassak 7 ay önce
    o değil de şimdi seni iyi bi eksilerler bi saçma alışkanlık var burada eleştirirsen eksi alıyorsun
    0
    mewthree 7 ay önce
    +1
  • 0
    kurt 7 ay önce
    tabakhaneye bok yetiştirmiyoruz. zamana bırakmak lazım.
  • 1
    npsaytan 7 ay önce
    çevrimiçi yazar sayısı azaldı yada çevrimiçi yazarlar yorum yapmıyo yada başlıklara artı veya eksi vermiyo bu da başlık kalitesizmiş hissi uyandırıyo
  • 1
    keyiftuccari 7 ay önce
    haklisin.baslik acanlarda tepki alamayinca zamanla acmaktan vazgecip gidiyor haklilarda bizim online olan ufak gruba bile + vermek bu kadar zor geldigi icin normal.

    benim disimda 3 yazar daha yorum bırakmis ama + 1 de baslik mesela eksilenmediyse bir problem var
    keyiftuccari tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    limonsuzmadensuyu 7 ay önce
    ekşide sıra bekleyemeyenlerin adresi . olcak o kadar
  • 1
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    yani sadece buraya bel bağladiysaniz zor. puivin kaybolup gidecegini düşünmüyorum ama temiz 2 seneye ihtiyaci var bi popularite için . yazinda ufak bi ivme kazanir
  • 1
    mewthree 7 ay önce
    haklı kimse takmio artık
  • 1
    puiv2000 7 ay önce
    buraya yorum atılmaya devam edildiği sürece puiv devam eder.
  • 0
    balporsugu 7 ay önce
    0
    oschemat 7 ay önce
    bizde bir şey eksik diyorduk . meğer bir adet mal eksik imiş . hoşgeldin
    0
    balporsugu 7 ay önce
    :))) liseli misin sen ya cevaplara bak sen.
    0
    oschemat 7 ay önce
    sen yazınca ne oluyorsan ben de aynı şeyim. bizde nabza göre şerbet var . çocukça laf atarsan aynısı adam gibi konuşursan aynısı...
  • 0
    iloveimagine 7 ay önce
    aynı düşünceleri bende düşünüyorum yakında gidebilirim burdan
    1
    oschemat 7 ay önce
    ben zaten gittim sayılır . 3-5 kişiyle olmaz bu kalkınma falan . ve gerçekten 3-5 kışı uğraşıyor sadece.ben onlardan birisi olmadım, elimden geleni yapmadım ama burası için en fazla bu kadar yapabildim
  • 1
    breathsymphony 7 ay önce
    puiv bir heves miydi diye haykırmak istiyorum sayın seyirciler.
    0
    oschemat 7 ay önce
    puive yazma , puivi iyi bir yer haline getirme hevesi dersek uyar mı?
  • 1
  • 1
    mewthree 7 ay önce
    beyler bi destek çıkın


  • puiv

    89 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...