-6
liseli tayfa
şimdi bu amına çaktıklarım burayıda istila ederlerse biz ne bok yicez beyler. "gececi tayfa bu muymuş yha" falan yazarlarsa ne yaparız lan.
  • 0
    mahmoud 5 ay önce
    anlatım bozuklukları ve yanlış anlamadıysam anlatmaya çalıştığın boş şeyi göz önünde buludurursam, liselileri senden daha çok sevecek gibiyim hocam.
    -1
    desades 5 ay önce
    anlatım bozukluğu bu liseli tayfanın yazım şeklidir. sayın liseli tayfanın bir üyesi
    0
    mahmoud 5 ay önce
    açtım yazdıklarına baktım hocam. boş yazıyorsun, boş konuşuyorsun.
    yani kafana fazla takma, liseli tayfa en küçük sorunumuz.
    mahmoud tarafından 5 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    desades 5 ay önce
    ne yapayım sana bu sözlükte ölümsüzlüğün teorik formulunu kuantum fiziği zaman mekan farkını siyaset dinler veyahutta insanlığın geldiği son noktayı mı anlatayım.
  • -1
    borisspassky 5 ay önce
    işte aradığım üslup. sen lise kaça gidiyorsun delikanlı.
    0
    desades 5 ay önce
    lise 5 abi


  • puiv

    89 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...