2
1. nesil olup hiç başlık açmayan göt verenler
derhal ünvanları alınıp biz 2. nesillere verilmeli

piçlere bak hem 1. nesiller hem bir sike dermanları yok

tiz vurun başkanlar bunların kellelerini
  • 0
    bircocukabisi 4 ay önce
    içinde olmadığım hede.

    edit: yani götveren olduğum doğru ama hiç başlık açmadığım yanlış..

    karışıklık olmasın..
    bircocukabisi tarafından 4 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    mewthree 4 ay önce
    yedi delikli tokmakl akrabamısın
    0
    imambayildi 4 ay önce
    sg inci ye burda yerin yok mewthree
    0
    mewthree 4 ay önce
    senden eskiyim taşakmı geçiyon mk
    0
    imambayildi 4 ay önce
    evet
    0
    mewthree 4 ay önce
    tmm
    0
    imambayildi 4 ay önce
    tşk
    1
    mewthree 4 ay önce
    öd
    0
    imambayildi 4 ay önce
    kardeş mewtwo ile alakan varmı senin
    0
    mewthree 4 ay önce
    amcaoğlu olurum
    0
    imambayildi 4 ay önce
    ooooo bende pikaçhu yu tanıyorum
    0
    mewthree 4 ay önce
    selamımı söyle
  • 0
    mrstnn 4 ay önce
    darbe yapmak isteyenleri trt'den takip edersin. hadsiz insan haddini bil..
  • 7
    aaronbrethorst 4 ay önce
    bu 2. nesillerin götü ne çabuk kalktı beyler

    cevap mı vericem şimdi ben buna ? düştüğümüz hallere bak.
    0
    oncugenclik 4 ay önce
    aynen bir de durumundan şikayetçi slk , 2.nesil olduğu halde
  • 2
    magic 4 ay önce
    birinci nesiller olarak abilerinle nasıl konuşuyorsun lan puşt. biz başlık açtık zamanında şimdi sıra sizde
  • 0
    gaddarus 4 ay önce
    burası ileride değerlenir diye fazladan hesap açan yazarlarımızın hesaplarıdır (büyük çoğunluğu)
  • 0
    redi 4 ay önce
    onlarım mk
  • 0
    cinfickir 4 ay önce
    sen şurdan bi kısa malboro kap gel bakim. üstüne de kendine çekirdek neyim al
  • 0
    aliaksandr 4 ay önce
    biri banamı seslendi?
  • 0
    patozederim 4 ay önce
    oralet var sen oralet iç
  • 0
    kerestemimari 4 ay önce
    sanane lan açarim açmam sen internet agacinin portakalinda vitaminken biz tohum sokacak toprak ariyorduk . ikile😎
  • 0
    undrelax 4 ay önce
    sen 3 gündür burdasın ben 3 yıldır götün kalmasın
  • 0
    canki 4 ay önce
    adam haklı
  • 0
    yondaimehokagesama 4 ay önce
    biz başlık açarken sen daha vitamindin haliyle hatırlamaman normal
  • 0
    frostie 4 ay önce
    daha şimdiden böyle diklenirseniz işimiz zor evlat. tokatlaya tokatlaya adam ederler haa
    (pi: tokat manyagı etmek)
  • 0
    oncugenclik 4 ay önce
    sana ne amk 2.nesili
  • 0
    yazarneyazarneyazmaz 4 ay önce
    ne diyo lan bu yavşak (pi: kendini bi bok sanmak)
  • 0
    torkmonster 4 ay önce
    bizim yazarlık yaptığımız zamanlar da ortamlarda ve sözlüklerde siyaset dönmüyordu. dönse de belirli bir saygı çerçevesinde ilerlerdi herşey. başlık açan her yazar kendi başlığı altına bile istediği yorumu yapmazdı. eskiden güzel yazarlar vardı, eskiden puiv yoktu belki ama ortam yazarları içten yazar biz de dinlerdik.puiv oluşumu itabarı ile geç kalınmış bir sözlük zaten.
    torkmonster tarafından 4 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    hikayeci 3 ay önce
    kardeş sen dikkatli bakmıyorsan biz ne yapalım.
  • 0
    barisq 26 gün önce
    sanane lan yavşak nesile saygı duy


  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    172 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    kaygusuzyazar

    keyiftuccari
  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)  

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...