0
goalunited

Bir tür futbol menajerlik oyunu. Şu an Legend ve Pro diye iki kısma ayrıldılar. Ben görünümü dolayısıyla Legend tercih ediyorum her ne kadar eski olsa da. Oyuncu al sat, kulüp tesislerini geliştir, alt yapıdan oyuncu çıkar falan çok eğlenceli geliyor bana.


oynayan arkadaşlar varsa konuşalım buradan.

  • 1
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    Epey lig yükselmistim zamaninda guzel oyundur bos vakit gecirmelik yedigim ban ile oyunu birakmistim
    0
    oxygen 11 ay önce
    niye ban yediniz hocam?
    1
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    Ayni evde bi ac kisi oynuyorduk hepimize bn verdiler ayni ip den tek hesap olabiliyormus
    0
    oxygen 11 ay önce
    şanssızlıkmış başınıza gelen
    1
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    Aslinda onun epey avantajini kullandik aramizda transferler filan ban yiyecegimiz belliydi az . ne bileyim her oyunumda ufak hileler oluyo bende
    1
    noauthorityforoldmen 11 ay önce
    abi sen tam ali cengizmişsin valla afasdgfasd
    0
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    Bence deneyin hem hizli yukseliyorsunuz geç farkediliyor zaten ban yediginizde baska oyuna başlamaniz gerektigini anliyorsunuz :D
  • 1
    noauthorityforoldmen 11 ay önce
    zamanında oynardım. keyifliydi hattrickle beraber. ama bunların devri geçti be sanki artık oynayan pek kalmadı. cmden gelen geleneği fm serisiyle devam ettiriyorum artık
    0
    oxygen 11 ay önce
    artık goalunited proya geçti oyuncuların büyük kısmı. fm oynuyorum tabi ama online olmasının tadı başka. 4 yıldır falan oynuyorum bırakamıyorum
    1
    noauthorityforoldmen 11 ay önce
    pay to win olayı çok dönüyor oralarda galiba.
    0
    oxygen 11 ay önce
    maalesef evet. legend tercih etmemın nedenlerinden biri o. eski ve parasız oynayan az kişi kaldı. 1. ligde bile premiumsuz oynayanlar artıyor. ama takımlar aşırı güçlü.
    0
    noauthorityforoldmen 11 ay önce
    aslında aramızda kurabileceğimiz fantezi lig gibi bir şey olsa güzel olur
  • 0
    rockipsiz 11 ay önce
    Browser tabanli menajerlik oyunu , eski efsanelerden ama bir managerzone degildir tabii, managerzone daki arkadaslik ortamindan tutunc oyunun her tarafi ayri bie zevkti
    1
    noauthorityforoldmen 11 ay önce
    bu oyunların hatırladığım kadarıyla(en azından hattrckte öyleydi) gerçek oyuncuların isminin kullanılmaması ve piyasa değerlerinin olmaması çok acayipti. kelepir fiyata adam alırken, büyük kazık da yiyebiliyordun. amk adam smith'in serbest piyasa, invisible hands teorileri falan hep bu oyunlar sayesinde çürümüştür.


  • online oyun

    Online Oyun Tanıtımları

    3 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    metin2ci

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...