0

anket seçeneklerinden biri 1000 oya geldiğinde sonlanacaktır.


  • 0
    vasiliagayev 9 ay önce
    Pupi olsun bence.puroda guzelmis aslinda
    4
    kenevir 9 ay önce
    düşünsene erkek erkeğe birbirimize pupi diyoruz pek hoş olmaz bence
    0
    vasiliagayev 9 ay önce
    Evet haklisin aga fazla yumusak
    0
    kenevir 9 ay önce
    kanka nickini her okuduğumda aklıma vazelin geliyor
    0
    vasiliagayev 9 ay önce
    Ahaha Vasili Agayev. Basgan hic boyle bir tepki almadim daha once
    1
    kenevir 9 ay önce
    bak şimdide mentollü vazelin gibi oldu
    0
    vasiliagayev 9 ay önce
    Iyisin basgan iyisin sevdim seni
    1
    kenevir 9 ay önce
    herkes aynısını söylüyor ama kimse uplayıp oy vermiyor kanka :("
    1
    vasiliagayev 9 ay önce
    :(((((( +1
    2
    kenevir 9 ay önce
    aynen ya
    0
    frostie 9 ay önce
    sen istedigin oy olsun be puro. amk olmuyo puro ne amk olmuyo iste :'(
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    Guldurdun
    1
    kenevir 9 ay önce
    sözlüğün adıda yumuşaklar olur
  • 1
    sahipsizdol 9 ay önce
    ya ben sitenin adını öğrenemedim daha puvi diyip duruyom
    0
    kenevir 9 ay önce
    asdasd puvide ibi hitap şekli ama tabi kampüsün içinde falan kullanma sen
  • 0
    banabubade 9 ay önce
    Bence puvo olsun hani 3 4 puvo birlesip puvo takimi flen olusturur : sjsjsj
    0
    kenevir 9 ay önce
    meksilılar gibi diyorsun
  • 0
    banabubade 9 ay önce
    "Hani 3 kucuk aslan robotmusuz birlesip buyuk robot olunca ben basi oluyorm " alinti (dp) :)
    1
    kenevir 9 ay önce
    baş kısmında 2 konteyjan var sen raad ol :)
  • 0
    sadistkedi 9 ay önce
    Puro sigara ismi daha cok sey olur agziniza filan mi aliyosunuz derler pro daha iyi hem bro pro daha cok benziyor pro guzeldir şş pro
    1
    kenevir 9 ay önce
    i'm pro sniper in cs go to dde_dust2 diyorsun ben a longu keserim diyorsun
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    Damina bile korum
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    Bi fırt alayim mi senden
    1
    kenevir 9 ay önce
    3lü mü saralım diyorsun
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    Elbette sonra bak ace'ler havada ucur
    1
    kenevir 9 ay önce
    4 günlük banım var kalksın mesaj at steam nickini beraber girelim
  • 0
    harder28 9 ay önce
    Zumqi nasıl
    Evet inciden geldim
    1
    kenevir 9 ay önce
    zanqi manki torino
  • 0
    kutupmaymunu 9 ay önce
    Çiuv
    0
    umutcakmak 9 ay önce
    susturucuyla ateş edercesine
  • 0
    mrclove 9 ay önce
    Sa za la olabilir bence çok gizli bi şifre içinde selam ve Ankara şivesi barındırıyor
    1
    kenevir 9 ay önce
    şa zi li diyosun
    1
    mrclove 9 ay önce
    Bence düşünmek lazım mantıklı 👌🏻
    1
    kenevir 9 ay önce
    ankara saray gazinosu sarı tutku izleyesim geldi
    kenevir tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    mrclove 9 ay önce
    tek tutkum sarı tutku memleket özlemimi daha çok arttırıyor
    0
    kenevir 9 ay önce
    abi ben biliyorum ya içime doğuyor resmen sizin zürüyetiniz
  • 1
    delidahi 9 ay önce
    amk adam 1000 oy bekliyo lan 1000 üye var mı burda hangi entry e baksam aynı kişiler var
    1
    kenevir 9 ay önce
    sen türkiyesin büyük düşün
    1
    delidahi 9 ay önce
    valla şu anda acaba bu anket kaç yıla biter diye düşünüyorum
  • 0
    noauthorityforoldmen 9 ay önce
    ciğerimi severim. her zaman samimi gelir bana.
    1
    kenevir 9 ay önce
    çüğerimi daha önce bi kaç entry de kullanmışlığım vardır ama burda herkes birbirine ciğerim dese 1 haftaya gazinoya döner burası
    0
    noauthorityforoldmen 9 ay önce
    sende haklısın. ben aslında böyle bir hitap şekli seçilmesine karşıyım. bırakalım herkes istediği gibi hitap etsin. böyle sınırlandırdıkça yaratıcılık gider gibime geliyor.
    0
    frostie 9 ay önce
    bende cigerimi severim. kim cigerini sevmez ki.
  • 0
    kntbotan 9 ay önce
    zırtapoz
    1
    kenevir 9 ay önce
    yoğ amuhaaa
    0
    kntbotan 9 ay önce
    sence ne olsun
    0
    kenevir 9 ay önce
    puvo olabilir i think soo
  • 0
    ibrhmszr 9 ay önce
    raymalafalatiko
  • 2
    alaturkadayapamam 9 ay önce
    Hitap seklini sectigimiz başlıktir
  • 0
    shirohige 9 ay önce
    Daha fazla devam ederse pipi de karar kilinacak
  • 0
    banabubade 9 ay önce
    Beyler puvo da karar kilalim bence :)
  • 0
    mewthree 9 ay önce
    Puiwiewer
    1
    kenevir 9 ay önce
    tatlı meltem esintilerinin gül yapraklarının yanaklarını sıyırarak söylenen kelime
    0
    mewthree 9 ay önce
    O ne lan öyle:)
    1
    kenevir 9 ay önce
    nickinle girdiğin entryi arka arkaya okuyunca aklıma gelen şeyleri yazdım :(
    0
    mewthree 9 ay önce
    Başka yerdede yazmıştım:(
    edit:justini dinlemiyorum
    mewthree tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    cashprice 9 ay önce
    Puvi puro bu ikisi iyi


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...