2
ülkeyi terk etmek için geçerli nedenler

istanbulda toplu taşıma araçlarını kullanmak.lokantalarda yemek yerken mutfağı görmek. gibi hayatınız zorlaştıran şeylerden bahsediyoruz.

  • 2
    asdfghjk1 9 ay önce
    vatan hiçbir sebeble terk edilemez.
  • 0
    albakim 9 ay önce
    Tayip daha ne olsun
  • -2
    yob 9 ay önce
    Çok fazla sebep var. Yurtdışında 2. sınıf vatandaş olmayı göze aldıracak kadar çok sebep var.
  • 1
    argobaz 9 ay önce
    terk etmem eğer edersem alırım çadırı mı ata toprağına ötükene giderim.
  • 2
    hsynpsdmr44 9 ay önce
    saymakla bitmez...
  • 0
    ufuk 9 ay önce
    Şeyinin kalkmadığı yaşlarda ki veletlerin her türlü sanal ortamda anamıza bacımıza sövmesi (bakınız bu sebepten ötürü lol kariyerime 1 yıldır Rusya sunucusunda devam ediyorum)
    ufuk tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • -3
    armi 9 ay önce
    Yurtdışında daha iyi para kazanilabilmesi
  • 1
    navyblu3 9 ay önce
    Biz mi ülkeyi terk etmek mi ? Ülkenin bizi terk edip gidememesinin tek nedeni ayaklarının olmamasindandir zannimca.
  • 2
    hazret 9 ay önce
    Adam olun ülkeye sahip çıkın lan
  • 0
    nanelimon 9 ay önce
    Tek sebep; Senin gibi vatan millet bilmeyenlerin vatan ekmeği yemesi.
  • 0
    advertiser 9 ay önce
    Bu ulke terk edilir mi ya cennet cennet :D
  • 2
    nanelimon 9 ay önce
    Yurtdışı tecrüben Çorumdan öte değil gelmişsin laga luga. 1 yıl erasmus yaptık geldik hayran kalınacak bir yanı olsa biz olurduk
  • -1
    lethe 9 ay önce
    İnsana değer verilmemesi
  • 0
    sexshopamelesiabuzer 9 ay önce
    son 14 yıllık sürece bakmak buna yeterlidir.
  • 1
    kullanici 9 ay önce
    Olmayan nedendir, biz ülkemizi zorluklarına ve sıkıntılarına rağmen seviyoruz.
  • 1
    keyiftuccari 9 ay önce
    Siktir git kardeş
  • 3
    nestor 9 ay önce
    Bir arkadaş konusunu açmistı. Suriyelilere 1200 lira + sinavsız eğitim verilirken senin 400 lira faizli burs alman.
    Yüksek vergiler. Işsizlik.
    Ülkemi gene de severim sonuçta bir turk vatanı için yaşar ve orayı en zor şartlarda bile terk etmez. Bkz. Suriye deki türkmenler
    nestor tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 2
    tornadoofsouls 9 ay önce
    Hayatın zorluklarına rağmen yaşayabiliyorsan burada cidden seviyorsundur bu Vatanı. Eğer sevmiyorsan sana uğurlar olsun kardeşim bu da senin kararın saygı duyarım.
  • 1
    klikpuv 9 ay önce
    Tek geçerli neden Türkiye dışında bir yerde yaşamamış olmandır. Git yurtdışına o zaman anlarsın cennet vatanın kıymetini.
  • 0
    badwriter 9 ay önce
    Öldürülen kadınlar,
    tecavüz edilen çocuklar,
    aç yatan aileler,
    hakkı yenen Beşiktaş,
    hapse atılan gazeteciler,
    düpedüz soykırıma uğrayan Kürtler,
    düşünce özgürlüğüne kesenkes karşı gelen bir Cumhurbaşkanı..

    Bunlar yeterlidir hacı.
  • 1
    adam 9 ay önce
    siyasal islam.
  • 1
    sonofanarchy 9 ay önce
    ülkedeki bazı insanların yüzünden bariz kötülük akması, gerek karıya kıza insana bakışı gerek hali tavrı olsun , siyasi olaya hiç girmiyorum o işin içinden çıkamayız zaten
  • 0
    neyzentevfik 9 ay önce
    recep tayyip erdoğan
  • 0
    tranquillity 9 ay önce
    tersten "ülkeyi terk etmemek için geçerli sebepler?" diye sorsak diyecek pek de bi cacık bulamazdık sanırım


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...