2
21 yaşına kadar sevgilisiz olmak
evet bu yaşıma kadar 1 tane çıktığım kız yoktur..

diceksiniz hiç mi sevmedin diye, çok sevdim çok ama nedensizce söyleyemedim,boğazıma bir boğa oturuyor onu gördüğüm de fakat söyleyemedim..söylemek istedim fakat bu kez çok geç olmuştu..

evet sizin yaralarınızı alalım..
  • 1
    yondaimehokagesama 7 ay önce
    iyi yapmışsın kardeş harama bulaşmamışsın
    0
    gaddarus 7 ay önce
    10 yaşından küçükken bir kaç hata oldu allah affetsin..
    1
    yondaimehokagesama 7 ay önce
    10 yaşından önce sistemin çalıştığından pek emin değilim ama nediyim büyük başarı
    0
    gaddarus 7 ay önce
    eyvallah
    0
    klikpuv 7 ay önce
    naptın kardeş sakso falan mı çektin 10 yaşından küçükken ben altıma işerdim aq.
    0
    gaddarus 7 ay önce
    o kadar değil de sıcak temaslı şeyler oldu işte :)
  • 0
    rookieee 7 ay önce
    bundan yaklaşık iki sene önce bi kızla tanışmıştım çok samimiydik annesi ve babası ayrıydı babasıyla yaşıyordu
    hergün beraberdik kardeşim olarak görürdüm hiç ayrılmazdık kız hergün 2 paket sigaramı alır karnımı doyurur tabancamı ve uyuşturucu gibi üstümde olan malzemeleri çantasında taşırdı (bi bayanın üstünü bi bayan polis arayabilir devriye polisleri hep erkek olur) amacı çok farklıymış ortamıma çok hevesi vardı yanımdan ayrılmadığı için ister istemez sayemde tanıyan çok oldu bu kız sonra beni bıraktı yanlış kişilerle takıldı olan oldu bi sürü kişinin altından kaldırdım ama iyilik yaramadı çok yanlışını gördüm bu bana büyük bi yara oldu ben ne kadar sahip çıksamda kendi hevesleri peşine kendini harcadı
    0
    gaddarus 7 ay önce
    ipi hiç bırakmasaydın keşke
    0
    rookieee 7 ay önce
    ip kopuyo kardeşim bi zaman sonra kız o duruma düştükten sonra hani şu sıralar herkes diyoya kendi payının ...
    0
    gaddarus 7 ay önce
    yani sonuçta herkesin tuttuğu kendine yani senin tek suçun kendi ortamına bir kız sokmak
    0
    rookieee 7 ay önce
    kardeşim yaşadığım şehir imkanları kısıtlıyo her bokun altından üstünden girip çıkınca nerde ne kadar gereksiz insan varsa tanıyorsun dışarda gezmek ortamın içinde olmaktan farksız oluyo kötü bi çevre oluşturmuştum o zamanlar halen daha derdini çekerim bunun
    1
    gaddarus 7 ay önce
    önemli olanda bunun farkına varıp daha iyisine yönelmektir zaten
    0
    rookieee 7 ay önce
    aynen şuan çevremde sürekli görüştüğüm 20-30 kişi anca kaldı hayırlısı ya :)
    0
    gaddarus 7 ay önce
    bendeki durum şu an "0" :)
    0
    rookieee 7 ay önce
    nedenki bi sebebi vardır
    1
    gaddarus 7 ay önce
    kalabalıktan,insanların sürekli kafasında kırk tilki dolaşmasından,iki yüzlü arkadaşlardan,çıkarcı,çirkef insanlarla uğraşmaktan sıkıldım ve bıktım tüm arkadaşlarımla irtibatı kestim 3-4 arkadas dışında onlarla da ara sıra görüşüyorum zaten.. böyle kafam daha rahat
    0
    rookieee 7 ay önce
    benden sana bi tavsiye kimse babanın oğlu değil menfaatci düşünmeyen doğru insanları ararsan hep yanlız kalırsın kimseyle o yüzünü görecek kadar yakın olma benim gibi keyfine bak :d
    1
    gaddarus 7 ay önce
    tek tabanca stili böyle iyi..
    0
    vasiliagayev 7 ay önce
    aga harlemde mi yaşiyorsun silah uyuşturucu falan
    0
    gaddarus 7 ay önce
    teksas dır o, harlem olsa duramazsın :)
    0
    rookieee 7 ay önce
    yaşadığımız her yerde var böyle şeyler caddelerde yanından geçenlerden belki 10 da 1 i böyle.
    sadece belli başlı yerlerde ortaya çıkar kendini belli eder
    0
    gaddarus 7 ay önce
    yani tek tük
  • 0
    eltac 7 ay önce
    vardı sevdiğim gittim açıldım , sonra gitti. baya baya gitti , hatırladım yine ve yine aynı tepki ; vay amına koyim
    1
    gaddarus 7 ay önce
    :)
  • 1
    sensizyasayabilmerem 7 ay önce
    bu adam benim.
    0
    gaddarus 7 ay önce
    :)
  • 1
    seecan 7 ay önce
    benimde düzgün ciddi diyebileceğim 1 ilişkim bile olmadı
    0
    gaddarus 7 ay önce
    sende bizlerdensin
  • 1
    lazcoder 7 ay önce
    yalnız değilsin :(
    0
    gaddarus 7 ay önce
    eyvallah


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...