2
boks icin
reisler annem babam boksa izin vermiyo tekvando veya karete ye felan da birşey demiyor onlarıda ben istemiyorum bana güzel gelmiyor varsa güzel bir bahane yazın konuşcam yarın :))
  • 1
    marshall 10 ay önce
    birgün dayak yiyip gel bak nasıl izin veriyolar
    0
    ankays 10 ay önce
    ahah dogru diyon be reis:))
    0
    balbazar 10 ay önce
    ben dövebilirim puvocum sıkıntı yok 10 liraya güzel döverim baya döverim agzını burnunu kırarım :)
    0
    ankays 10 ay önce
    ahahah yardımcı olursan sevinirim reis :))
  • 1
    hukuk582 10 ay önce
    boks yapmazsam kapl yetmezliginden ölecem
    1
    ankays 10 ay önce
    ahahah yemezler reis :))
    ankays tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    hukuk582 10 ay önce
    kendini soy kureği al gerekeni yap puvo
    0
    ankays 10 ay önce
    ahah rezilmi etcen beni reis :))
    0
    hukuk582 10 ay önce
    puvo çareler tükenmez bende
    deki sevdiğim kiz boks yapiyo
    0
    ankays 10 ay önce
    ahah git salonuna sende yazıl bakarsın birşeyler olur :)
    0
    hukuk582 10 ay önce
    bana sap de puvu sende
  • 0
    ugrzn 10 ay önce
    puvo boks tehlikeli bir şey sürekli kafana darbe alıyorsun ister istemez. beyin hücreleri yenilenmiyor sonuçta.yan binada eski bir bokscu adam var.adam alzheimer hastası.(sadece uyarı, tercihinde özgürsün)
    0
    ankays 10 ay önce
    reis boşver nolcak ki dünyaya kac kere gelcez ama düşüncen icin sagol :))
    0
    ugrzn 10 ay önce
    alzheimer hastalığı çok kötü bir şey reis.istersen biraz araştırma yap görürsün.o yan binadaki adamın çocuklarına sor sen birde dünyaya kac kere gelicez kardeşim
  • 0
    klikpuv 10 ay önce
    boks yapıp burnunu mu yamultmak istiyosun? yüzüne zarar verecek sporlar niye yapasın. annen baban iyi ki bilinçliler. bak bakayım boksorlerin resmine hepsi yamuk burun.
    0
    ankays 10 ay önce
    olsun reis nolcak burnumuzun yamuk olmasından birşey olmaz :))
  • 0
    babates 10 ay önce
    boks yerine kickboxa git bir insanın yumruğu asla bacakları kadar güçlü olamaz hem aynı zamanda elinle ayağını kullanmak çok işine yarayacaktır puro (hemde boksdan daha hafif spor) dip not: ben gittim tavsiye ediyorum
    babates tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    ankays 10 ay önce
    kick boxda başlını korumak icin kask felan var oyle maca cıkmak istemiyorum hicbirşey olmaz daha iyidir reis :))
    0
    babates 10 ay önce
    maçada çıkma zaten kickboxu öğren yeter dövüşme sanatı bilmen yeterli
    0
    ankays 9 ay önce
    reis maca cıkmadıktan sonra ne anlamı var :))
    0
    babates 9 ay önce
    bence maça çıkmak mantıksız sonuçta kas vb yapmak ve dövüş sanatı öğrenip saldırıdan kurtulmak için spor
  • 0
    trybrid 10 ay önce
    sokakta kendini savunmak istiyorsan tavsiyem boks
    0
    ankays 10 ay önce
    reis bende gitmek icin bahane arıyom işte :))
  • 1
    quentra 10 ay önce
    bana da izin vermemislerdi gizlice gitmistim zamanla vücudun da değiştiğini fark edince zararli bir sey olmadığını fark ettiler problem olmadı (burnum kırık)
    1
    lazcoder 10 ay önce
    +1 :d
    1
    ankays 10 ay önce
    ahah reis hangi salondasın istanbuldamısın :)
    0
    quentra 10 ay önce
    evet istanbul anadolu yakasinda bir salondu:d


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...