2
ne zaman yapacaksın ? - iç dökme
sahi; ne zaman yapacaksın ?

ne zaman algını değiştireceksin ?
ne zaman tek doğrunun senin düşündüğün olduğu kanaatinden vazgeçeceksin ?
ne zaman bir kaç ciddi şeyi gerçekten ciddiye alacaksın ?

sahi; ne zaman başaracaksın ?
tüm korkulardan korkmamayı öğrenmeyi ?
ama öyle bir kaç korkudan değil gerçekten tüm korkulardan kendi korkularından korkmamayı ne zaman öğreneceksin ?

sahi; ne zaman düşüneceksin ?
tek doğru inancın seninki olmadığını ?
sadece senin ve senin gibi düşünenlerin doğru yolda olduğunu ?

sahi; ne zaman öğreneceksin ?
tek acının seninki olmadığını ?
sokaklarda binlerce insan aç yatarken senin en ufak şeyde üzülmenin mantıksız olduğunu ?
eline rahatça geçirebileceğin şeyi hak etmeden ve sabretmeden elde edemeyeceğini ?

sahi ama gerçekten sahi; ne zaman yapacaksın ?
senin değersiz bir parçan ile bir insanın yaşamına devam edebileceğini öğrenme olayını ?
ne zaman gidip sadece 5 6 organını bağışlayıp insanların, bir ailenin, bir ufaklığın, en önemlisi ne olursa olsun bir hayatı sadece bir kaç imzan ile kurtarabildiğin anlaşmayı imzalamayı ?


4 yıl önce kan vermiştim 2 yıl önce sahibini buldu dostlar.
bir hayatı hiç bir şey yapmadan sadece acısını bile hissetmediğim bir iğne ile alınan kanın 2 yıl sonra sahip bulup kurtarabileceğimi nereden bilebilirdim ?

2 yıl önce aradılar verdiğim kan ile 4 5 kişi uyuşmuş bir kaç canı sadece koşa koşa gidip 1 tüp kan vermem ile kurtarabildim. bunlardan biride 6 yaşında ki bir kardeşimdi. (öz değil) (üveyde değil amk yaşı küçüktü sadece)

1 kaç ay öncede ilik testi yaptırmıştım :d bu gün bir yaşıtıma ilik bağışı yaptım ulan 6 7 kişi benim sayemde yaşama tutundu.
bu gerçekten çok harika bir his beyler.

yolda gördüğünüzde seveceğiniz, başını okşayacağınız bir çok inmsanın hayatını sadece 1 tüp kan vererek kurtarabilirsiniz.

ne kadar zor ulan ?
ölmeden önce organlarınızı bağışladığınızı belirten kağıdı imzalayıp öldükten sonrada 10larca kişinin hayatını kurtarmak ?

dini şeyleri bir kanara bırakıp "organlarımı bağışlarsam öteki dünyada sormazlar mı organların nerede diye ?" lafını unutup onlarca kişiye can vermek zor değil lan ?

ben inanmıyorum ama inananlar için söylüyorum sizce öldükten sonra işinize yaramayacak organları bağışlayıp hayat kurtarmak mı tanrınızın hoşuna gider yoksa evde oturup "öteki tarafta sorarlar" demek mi tanrınızın hoşuna gider ?


şimdi kalk dostum kalk en yakın kızılaya git hastaneye git kaymakamlığa nere en yakınsa oraya git bir bağış dilekçesi imzala. ondan sonra inan ölmekten korkmayacaksın
  • 0
    oxygen 7 ay önce
    yazı gayet güzel. ayrıca organ bağışının din açısından bir sakıncası yok. organ bağışından korkanlar gömülürken yanlarında altın da isterler heralde
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    bi ara tartisildi sonra diyanetten aciklama geldi sorun yok diye . ne yazik ki oyle zannedenler var
    1
    oxygen 7 ay önce
    trojen virüsü gibi her yerdeler
  • 1
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    herkes bu yaziyi kendine amaç edinse dunyanin daha guzel biryer olacagi acik. kizilaya gidince telefonunuzu birakirsaniz kan verme sureniz gelince size mesaj atiyorlar ayrica verebileceginiz noktalari soyluyorlar. kan verene bedava soda ve bisküvi var kan bedavaya uretiliyor zaten kârlı iş kacirmayin :)
  • 0
    bedelsizasker 7 ay önce
    +1


  • puiv

    89 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...